Historia z Cortlandem w tle...
#1
Napisano 14 października 2006 - 14:54
#2
Napisano 14 października 2006 - 14:58
#3
Napisano 14 października 2006 - 15:04
#4
Napisano 14 października 2006 - 15:12
#5
Napisano 14 października 2006 - 18:21
#6
Napisano 14 października 2006 - 18:24
#7
Napisano 14 października 2006 - 19:34
#8
Napisano 15 października 2006 - 09:21
Ja jak cos zamawiam w poznanskim Cortlandzie, to zawsze sam odbieram, do raczek wlasnych. Cortland ma dobra logistyke miedzy magazynem a punktami, do Poznania zawsze to jest 24h.
Zreszta, tak robie zawsze jesli jakas firma jest w Poznaniu. W Polsce, nawet mimo deklaracji, zazwyczaj nie dzwonia do Ciebie jesli jest towar. Ba! nawet moj bank, mimo zaznaczonej w kwestionariuszu umowy opcji o powiadomieniu nie zawiadamia mnie i tym, ze nowa karta czeka w oddziale. Mila pani powiedziala mi, ze "panie! my mamy setki kart tygodniowo, co pan? ta mozliwowsc jest po to, zeby spelniac jakies tam standarty".
Natomiast numer z innym kolorem pokrowca to skandal;pociesze Cie ze jakis koles na forum motoryzacyjnym odebral czerwonego Suzuki Ignis zamiast zamowionego bo juz mu nie chcialo sie walczyc z ASO.
ja tez wszystko zalaytwiam w poznanskim cortlandzie i tez narazie nie moge powiedziec nic zlego. wszystko bylo tak jak mowili i na czas.
#9
Napisano 16 października 2006 - 09:13
#10
Napisano 16 października 2006 - 12:03
#11
Napisano 16 października 2006 - 18:13
A mi sadownicy dalej baterie wymieniają w laptopie już miesiąc...albo i dłużej...
Chopie, a Ty jak tak krazysz miedzy Gorzowem a Szczecinem, to nie chce Ci sie machnac do Berlina? Dla Ciebie to niecala godzina jazdy...
#12
Napisano 17 października 2006 - 11:28
#13
Napisano 17 października 2006 - 14:15
#14
Napisano 19 października 2006 - 21:14
#15
Napisano 19 października 2006 - 23:20
#16
Napisano 20 października 2006 - 08:11
Na wystawienie opinii (w praktyce na naprawę gwarancyjną) jest 14 dni roboczych od momentu dostarczenia komputera do serwisu. 14 dni roboczych to 3 tygodnie kalendarzowe bez jednego dnia. Teraz musiałbyś się dowiedzieć, kiedy Cortland dostarczył sprzęt do serwisu SADu i od tego dnia odliczyć sobie 14 dni roboczych.3 tygodnie temu kupilem sobie powerbook G4 i zaniosłem go do Cortlandu do katowitz, bo trzeba go było podreperować.koleś mówił,że ekspertyza potrwa ze 2 h, ale musi do wawy wysłać,więc za jakiś tydzień da mi znać. mija 3 tydzień ijeszcze nie ma info o ekspertyzie!! łotdafak? przecież jak coś się na gwarancji wysyla to do 2 tygodni trzeba oddac, co nie?
#17
Napisano 20 października 2006 - 11:36
#18
Napisano 20 października 2006 - 15:10
Teraz musiałbyś się dowiedzieć, kiedy Cortland dostarczył sprzęt do serwisu SADu i od tego dnia odliczyć sobie 14 dni roboczych.
łokey, sprawdzę.
#19
Napisano 20 października 2006 - 19:28
#20
Napisano 21 października 2006 - 09:55
Zadzwoń też kontrolnie do serwisu SADu, szczególnie jeżeli znasz numer seryjny swojego Maca i dopytaj się u źródła.
no właśnie też o tym pomyślałem i zadzwoniłem. ale po 30 minutach czekania na lini stwierdziłem, że szkoda mi czasu. i już nie dzwoniłem. czy naprawdę wszyscy poza właścicielem komputra mają go w dupie?
#21
Napisano 21 października 2006 - 12:02
#22
Napisano 22 października 2006 - 14:19
Na wystawienie opinii (w praktyce na naprawę gwarancyjną) jest 14 dni roboczych od momentu dostarczenia komputera do serwisu. 14 dni roboczych to 3 tygodnie kalendarzowe bez jednego dnia. Teraz musiałbyś się dowiedzieć, kiedy Cortland dostarczył sprzęt do serwisu SADu i od tego dnia odliczyć sobie 14 dni roboczych.
Jeśli to naprawa gwarancyjna.
Ale gdy oddał do sklepu ze względu na niezgodność towaru z umową to sprzedawca musi się ustosunkować do żądania konsumenta w terminie 14 dni, jeżeli tego nie uczyni, oznacza to, że uznał je za uzasadnione.
http://www.federacja...y.php?story=140
http://www.federacja...y.php?story=417
http://www.federacja...y.php?story=390
#23
Napisano 30 października 2006 - 15:01
#24
Napisano 30 października 2006 - 15:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych