Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#2001
Posted 10 July 2014 - 11:11
#2002
Posted 10 July 2014 - 11:45
Niestety iMad powiedział, że nie może serwisować bo telefon z PLAY.
W takiej sytuacji lepiej zgłosić sie do salonu, czy od razu do Regenersis? Ktoś miał może jakieś doświadczenia?
Ja oddałem do salonu Play bo było mi wygodniej, ale następnym razem albo zmienię salon albo wyślę bezpośrednio do Regenersis. W czwartek oddałem sam telefon do salonu. W niedzielę (!) dzwonią do mnie żebym przywiózł pudełko wraz ze wszystkimi akcesoriami bo wtedy dostanę nowy, nieodpakowany egzemplarz z nowymi akcesoriami. Myślę sobie świetnie, zamiast refuba nowa zafoliowana sztuka. Telefon wysłali w poniedziałek, w piątek odebrałem refuba. Nie wiem po co mi wcisnęli ten kit z pudełkiem - może nie chciało im się pakować? Generalnie najpierw polecam napisać do Regenersis na Facebooku (to jest najszybsza droga kontaktu z nimi) i zapytać czy mają na stanie odpowiedni egzemplarz - jeśli nie mają to na darmo się naczekasz.
#2003
Posted 25 July 2014 - 20:06
#2004
Posted 27 August 2014 - 10:47
Mam jedno pytanie: czy Regenersis anulowuje gwarancję w systemie Apple czy tylko odmawia wykonania naprawy?
Bo jeżeli tylko odmawia to pojadę do Berlina do Apple Store (wiem że w oficjalnych sklepach Apple niewielkie uszkodzenia obudowy nie mają żadnego wpływu na gwarancję).
- - - Połączono posty - - -
Buhahaha. Konsultant Apple powiedział że uszkodzenie kosemtyczne nie podlegają naprawom gwarancyjnym ale nie mają żadnego wpływu na rozpatrzenie gwarancji z innych powodów.
Dodatkowo poradzili mi zgłosić się do Cortlanda, który od kilku miesięcy ma autoryzację na naprawy gwarancyjne od operatorów.
#2005
Posted 09 December 2014 - 17:27
Witam wszystkich bardzo serdecznie
Jestem średnio szczęśliwym posiadaczem iPhone 6 16 gb (od PLAYa, firma). Otóż, telefon na początku bardzo ładnie działał, po czym zaczął się zawieszać (tylko twardy reset pomagał). Poza tym pokazało się u niego mnóstwo innych objawów - przestało działać wifi, telefonu nie można wyłączyć, bateria ładowana jest nawet po odłączeniu od prądu (przynajmniej wg wskaźnika ładowania), itd. Telefon przez salon PLAY trafił do Regenersis, który stwierdził, że po wymianie softu jest ok. Przy odbiorze w tym samym salonie PLAY okazało się, że usterki jak były tak są dalej. Sporządzone zostało kolejne zgłoszenie gwarancyjne, tym razem z bardziej rozbudowanym opisem. Telefon wrócił dzisiaj do PLAY, znowu z wymienionym softem. Nie muszę dodawać, że cudowne ozdrowienie sprzętu nie nastąpiło. Telefon po raz trzeci trafi do Regenersis. Usterek nie da się nie zauważyć - po włączenie telefonu nawet największy ignorant i sceptyk zauważy, że jest uszkodzony (pracownicy PLAY robili zrobili wielkie oczy, kiedy zobaczyli drugą odpowiedź Regenersis - tj. soft wymieniony usterek brak) - nie wiem czy precyzyjnie się wyraziłem - telefon jest ewidentnie uszkodzony i nie ma mowy o pomyłce, każdy z Was po chwili z nim stwierdziłby dokładnie to samo. Przy dzisiajeszym zgłoszeniu robiłem screen shoty w miejscach gdzie są jakieś nieprawidłowości (np. nieaktywna ikona wifi).
Dodatkowo przesłałem dzisiaj do Regenersis reklamację i rozmawiałem (bardzo kulturalnie, bez nerwów) przez telefon z konsultantką serwisu. Mam niestety wrażenie, że oni nie traktują spraw do końca serwio - wymieniają pewnie standardowo soft, sprawdzają telefon aplikacją diagnostyczną od Apple i tyle, nikt tego telefonu nie weźmie nawet do ręki, aby zobaczyć czy faktycznie działa. Moja propozycja przyjechania do nich i pokazania im naocznie usterek została klasycznie zbyta. Obawiam się, że po mimo reklamacji i dość groźnego zgłoszenia gwarancyjnego od PLAY, za kilka dni znów dostane telefon z dokładnie tą samą odpowiedzią.
Czy macie, moi drodzy, pomysł na to, co można zrobić w tej sytuacji? Z tego co wiem od konsultantów PLAY, gwarancjami iPhone od tego operatora zajmuje się wyłącznie Regenersis.
Z góry dziękuję za odpowiedź,
r.
#2006
Posted 09 December 2014 - 17:34
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#2007
Posted 09 December 2014 - 17:42
Gwarancjami zajmuje sie takze Cortland, iMad. Trzeba bylo tam sie zglosic.
Widzę, że konsultanci PLAY są świetnie poinformowani...
Rozumiem, że jeśli telefon wróci do mnie jako "bez usterek" (oczywiście w ocenie Regenersis), to zasadniczo nie ma przeciwskazań, aby zmienić serwis?
Z góry dzięki za odpowiedź.
#2008
Posted 09 December 2014 - 17:52
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#2009
Posted 09 December 2014 - 19:24
Trzeba było reklamować telefon w Play z tytułu Niezgodności towaru z umową i żądać wymiany na nowy, a jak z powrotem daliby Ci zepsuty to należy go nie przyjmować tylko przejść się do Rzecznika Praw Konsumenta z opisem całej sprawy
Ewentualnie powinieneś zmienić serwis. Ogólnie to reklamowanie telefonu z tytułu gwarancji przez salon tylko wydłuża cały proces.
Skoro pracownicy robili wielkie oczy i widzieli usterkę to dlaczego nie przyjęli telefonu z tytułu niezgodności z umową?
#2010
Posted 09 December 2014 - 21:04
Trzeba było reklamować telefon w Play z tytułu Niezgodności towaru z umową i żądać wymiany na nowy, a jak z powrotem daliby Ci zepsuty to należy go nie przyjmować tylko przejść się do Rzecznika Praw Konsumenta z opisem całej sprawy
Ewentualnie powinieneś zmienić serwis. Ogólnie to reklamowanie telefonu z tytułu gwarancji przez salon tylko wydłuża cały proces.
Skoro pracownicy robili wielkie oczy i widzieli usterkę to dlaczego nie przyjęli telefonu z tytułu niezgodności z umową?
Powód był w miarę prosty - telefon został kupiony w ramach działalności gospodarczej (o czym pisałem w pierwszej wiadomości), a niezgodność towaru z umową to reżim dla konsumentów. Do tego to chyba nie jest takie prost, jeśli reklamujesz telefon z rękojmi/niezgodności towaru z umową, to jaki interes ma operator w wymianie telefonu (przypominam, że w ramach gwarancji odpowiedzilany jest producent, czyli Apple, a w przypadku niezgodności/rękojmi sprzedawca - Play/P4)? No właśnie żaden, a w moim przypadku mają dodatkowo podkładkę, że telefon jest sprawny (w końcu tak twierdzi certyfikowany poniekąd serwis). Podejrzewam, że o uznaniu/nieuznaniu gwarancji nie decydują pracownicy salonu (ba, pewnie w tej kwestii nie mają nic do powiedzenia).
Krótko mówiąc, pomysł nie jest zły, ale podejrzewam, że trudny do zrealizowania na tę chwilę.
Co do procesu oddawania telefonu do naprawy, to robię jak mi wskazali biegli konsultanci w POS PLAY - ich zdaniem iPhony od nich mogą być obłsugiwane w ramach gwarancji wyłącznie przez ich partnera = Regenersis i nikogo innego. Ze względu na to, że tę informację powtarzało mi jednocześnie kilku pracowników POS (nawet dzisiaj), nie miałem specjalnie podejrzeń co do prawdziwości tej informacji. Widzę, że tutaj prezentowany jest inny pogląd i mam nadzieję, że stanowisko kolegi powyżej, a nie konsultantów PLAY jest prawidłowe. Zadzwonie jutro do wskazanych serwisów i potwierdzę tę informację u nich.
#2011
Posted 09 December 2014 - 21:48
Nic nie musisz potwierdzać :-) https://twitter.com/...9078656/photo/1
#2012
Posted 09 December 2014 - 22:02
kto normalny jeszcze oddaje do nich na naprawe??
zadzwon sobie do cortlandu i zobacz jaki tam jest poziom i co ci powiedza na gwarancyjna naprawe telefonow od operatora.
Lepszej obslugi nie widzialem dawno..
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#2013
Posted 09 December 2014 - 22:17
Jeśli reklamujesz w salonie to rób to tylko z tytułu rękojmi czy też niezgodności towaru z umową, a jeśli serwis to każdy poza Regenersis. Sam dziś oddałem iphona od operatora do Cortlandu i zobaczymy jak sprawa zostanie załatwiona.
#2014
Posted 10 December 2014 - 21:42
#2015
Posted 10 December 2014 - 21:58
oczywiscie ze lepiej poinformowac - bo sami dojda do tego ze byl rozbierany… no chyba ze to serwis p. mietka to i tak juz po ptakach z gwarancja
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#2016
Posted 10 December 2014 - 22:08
oczywiscie ze lepiej poinformowac - bo sami dojda do tego ze byl rozbierany… no chyba ze to serwis p. mietka to i tak juz po ptakach z gwarancja
Jak wspominalem serwis Regenersis, takze nie u p. Mietka:) zakladam, ze odmawianie naprawy gwarancyjnej na podstawie tego, ze telefonem zajmowal sie inny autoryzowany serwis byloby troche dziwnym posunieciem, ale nic mnie juz nie zdziwi...
#2017
Posted 10 December 2014 - 22:12
to wyslij do cortlandu… chyba najlepszyz serwisow w kraju.
wczoraj rano zlecilem naprawe dzis juz telefon do nich dotarl. wszystko czytelnie na stronie widac - postep naprawy. kontakt telefoniczny na bardzo wysokim poziomie.
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#2018
Posted 11 December 2014 - 18:27
Jeszcze jest iMad
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#2019
Posted 17 December 2014 - 20:43
Follow up sprawy jest taki, że napisałem dosyć rozbudowaną reklamację do Regenersis i molestowałem ich co kilka godzin na facebooku, w wyniku czego telefon trafił do "działu jakości". Tam zajęli się nim chyba bardziej poważnie niż dotychczas, bo... usterka została potwierdzona. W poniedziałek zostało to potwierdzone przez fb, a dzisiaj dostałem odpowiedź na moją reklamację, która potwierdza to, że usterka została zdiagnozowana, a telefon zostanie wymieniony.
Żeby nie było tak słodko, to nie może zostać wymieniony na "już", bo ich nie mają i muszą czekać na dostawę. Ciekawy jestem ile to może potrwać (pewnie nie ma regułu) - napisałem w tej sprawie do Regeneris, może jutro będzie odpowiedź.
dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam!
#2020
Posted 09 January 2015 - 20:00
Hej, w końcu zainwestowałem w iPhona 5s. Kupiłem na allegro używka(igła) z września kupowana w Play. W domu jest trochę sprzętu Apple, porównując home button nie działa jak należy. Jest jakby podwójne kliknięcie, raz jest dobrze a raz nawet klika głośno. Oddać na gwarancje do Play czy się przejść do punktu Apple? Nie mogłem nigdzie znaleźć, dostając refuba, otrzymuję również pudełko zgodne z imei?
#2021
Posted 17 January 2015 - 10:45
I tak po prawie 2 miesiącach od pierwszego przesłania iphone'a do regenersis, wczoraj otrzymałem swój nowy telefon. Co prawda podejrzewam, że z nowością to ma on niewiele wspólnego (dostałem sam aparat - bez pudełka i znajdujących się w nim akcesoriów), chociaż wygląda i działa bez zarzutu. Jestem bardzo ciekawy jak sytuacje by się potoczyła, gdyby telefon trafił do serwisu innego niż regenersis... mam nadzieję, że nie będę miał okazji wypróbować innych serwisów, niemniej po tych wszystkich przygodach doszedłem do wniosku, że jeśli iphone to nie od operatora:)
#2022
Posted 11 August 2016 - 21:24
Uprzedzam wszystkich, aby nie oddawali sprzętu do serwisu Renegersis, bo są to naciągacze.
http://www.kobietaxl.pl/spoleczenstwo/jak-glupia-baba-iphone-w-play-kupila.html
#2023
Posted 12 August 2016 - 04:58
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#2024
Posted 12 August 2016 - 08:38
Ja tam z nimi tez mialem problemy po tym jak naprawili iphona psujac go jeszcze bardziej i odeslaniu by naprawili to co zepsuli, odeslali telefon z wiadomoscia że wgrano nowe oprogramowanie Kolejno po ponownym odesłaniu i porobieniu zdjęć co nie tak stwiedzili że naprawią ale już po okresie gwarancji więc na mój koszt. Telefon po ponad 3 tygodniach w serwisie nie ruszony, dopiero kontakt z nimi posty na profilu FB i straszenie rzecznikiem praw konsumenta to w niecałe 37 minut znalazł się nowy iphone z nimi nie mozna sie bawic jesli ktos był nieświadomy i trafił przypadkiem do nich
#2025
Posted 12 August 2016 - 22:10
Uprzedzam wszystkich, aby nie oddawali sprzętu do serwisu Renegersis, bo są to naciągacze.
Dobrze, że w tym przypadku sprawa zakończyła się happy-endem, ale ku przestrodze innych:
Czy tak trudno zapamiętać jedną z podstawowych zasad, że do sprzedawcy idziemy z reklamacją składaną z tytułu rękojmi, a nie gwarancji ?
Natomiast reklamację (iPhone) z tytułu gwarancji składamy u gwaranta (czyli na infolinię Apple lub bezpośrednio w jednym z autoryzowanych serwisów Apple), a nie do sprzedawcy.
Każdy serwis przyjmuje sprzęt do naprawy także kurierem więc nawet będąc mieszkańcem małej miejscowości można bezpośrednio zgłaszać naprawy w serwisie zamiast w salonie operatora ("bo bliżej").
Dla przypomnienia listę autoryzowanych serwisów Apple w Polsce do których należy zwracać się bezpośrednio w sprawach napraw gwarancyjnych można znaleźć tu:
https://locate.apple.com/pl/pl/
Wersja np. dla leniwych - autoryzowane serwisy Apple (w kolejności alfabetycznej) dla iPhone:
Cortland www.cortland.pl (serwis Premium - tylko w Katowicach)
Espo www.espo.com.pl
iDream www.idream.pl
iMad www.imad.pl (serwis Premium)
iSpot www.ispot.pl
iStrefa www.istrefa.eu (serwis Premium)
Jabłkowy www.jablkowy.pl
Maqsimum www.maqsimum.pl (serwis Premium)
Mik www.mik.radom.pl
Pomogłem ? - Lubię to
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users