Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1951
Napisano 03 maja 2014 - 18:04
#1952
Napisano 03 maja 2014 - 18:47
#1953
Napisano 04 maja 2014 - 08:08
196 stron masz o tym nie łaska przeczytać ostaniach 20 ?
Czytam i co? Ktoś pisze, że dostał zafoliowaną sztukę, następny pisze o tym jak operator dał mu nowy, a jeszcze następny o refurbie. Więc pytam się skąd ten dziwny sposób rozpatrywania?
- - - Połączono posty - - -
W ogóle zdarzyło się, że Regenersis dał komuś nowego iPhone'a? Czy tylko same refurby dają?
- - - Połączono posty - - -
Narzeczona rozmawiała ze znajomym którego kolega dostał refurb iPhone 4S. Rozkręcił go i okazało się, że wszystko co się tam znajduje jest w 100% nowe. Do tego dowiedziała się, że niby jak mam jeszcze 10 miesięcy gwarancji to dostanę nową sztukę, a jakbym miał np 2 to już nie. Jak już wcześniej pisałem, czytam te wpisy i każdy coś innego pisze. A jak to jest z takim przypadkiem jak mój?
#1954
Napisano 04 maja 2014 - 09:18
#1955
Napisano 04 maja 2014 - 09:39
#1956
Napisano 04 maja 2014 - 09:44
#1957
Napisano 07 maja 2014 - 16:35
#1958
Napisano 10 maja 2014 - 14:58
#1959
Napisano 11 maja 2014 - 19:55
#1960
Napisano 12 maja 2014 - 06:28
#1961
Napisano 12 maja 2014 - 18:52
#1962
Napisano 12 maja 2014 - 19:40
#1963
Napisano 13 maja 2014 - 17:30
#1964
Napisano 13 maja 2014 - 20:22
#1965
Napisano 14 maja 2014 - 18:40
#1966
Napisano 14 maja 2014 - 18:56
#1967
Napisano 14 maja 2014 - 19:14
Prawdopodobnie dostaniesz info: Telefon po gwarancji przygotowano kosztorys lub coś takiego. Generalnie będą chcieli +/- 1000zł na wymianę za refurba.
Jeżeli telefon został oddany do naprawy przed jej upływem, koszt naprawy powinien ponieść producent.
Art 581 § 2 KC mówi, że "termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać." Nie wiem, czy ten przepis nadal obowiązuje, ale według tego wynika, że jeżeli np. telefon był 14 dni w naprawie to o tyle zostaje przedłużona gwarancja.
#1968
Napisano 14 maja 2014 - 19:44
#1969
Napisano 14 maja 2014 - 19:55
Prawdopodobnie dostaniesz info: Telefon po gwarancji przygotowano kosztorys lub coś takiego. Generalnie będą chcieli +/- 1000zł na wymianę za refurba.
Rozumiem, potrafię czytać i było to wałkowane milion razy. Jest jedno ALE:
Dlaczego użytkownikowi parę postów wcześniej telefon sprawdzili i wymienili a ja musze czekać tak długo? Przecież, jeżeli nie podlegalbym wymianie to powinni odesłać telefon z kosztem naprawy a nie zmieniać dwa razy status, ze dalej jest w naprawie... stąd moje zakłopotanie.
#1970
Napisano 14 maja 2014 - 20:23
#1971
Napisano 14 maja 2014 - 20:32
Dokładnie. Dodatkowym problemem pewnie będzie to iż play nie posiada obecnie w sprzedaży iPhona4 w wersji 16GB więc nie mają skąd wziąść go na wymianę. Problemy mają z najnowszymi a co dopiero z taką wersją jak Twoja.Gdybyś faktycznie przeczytał cały wątek, albo chociaż jego część, to wiedziałbyś, że Play leci w kulki i telefony od nich są serwisowane kilkukrotnie dłużej niż innych operatorów.
#1972
Napisano 14 maja 2014 - 21:12
Gdybyś faktycznie przeczytał cały wątek, albo chociaż jego część, to wiedziałbyś, że Play leci w kulki i telefony od nich są serwisowane kilkukrotnie dłużej niż innych operatorów.
Gdybyś faktycznie czytał co pisze rozumiałbyś sens moich zapytań. Wiem o tym, że Play robi to dłużej i nawet wiem dlaczego: otóż Play nie dostarcza wystarczającej ilości telefonów na wymianę w porównaniu do innych sieci. I to jest powód. A wymieniaja jeżeli ktoś ma ważną gwarancję. A jak jak juz wspomniałem lecę na tzw "zgodności towaru" czyli pseudo gwarancji Play. Dlatego nie wiem dlaczego tak długo trwa cala procedura skoro podobno nie powinienem się zaliczyć do wymiany...
- - - Połączono posty - - -
Dokładnie. Dodatkowym problemem pewnie będzie to iż play nie posiada obecnie w sprzedaży iPhona4 w wersji 16GB więc nie mają skąd wziąść go na wymianę. Problemy mają z najnowszymi a co dopiero z taką wersją jak Twoja.
Tak wiem, sam podpowiadalem to koledze parę postów wcześniej. Dlatego mam wątpliwości co do tego czy wymienia a jak nie to dziwi mnie czas całej procedury skoro ta usterka to najczęstszy przypadek, wiec wycena powinna zająć kilka chwil a nie ponad dwa tyg itp
#1973
Napisano 14 maja 2014 - 21:30
#1974
Napisano 15 maja 2014 - 10:16
#1975
Napisano 15 maja 2014 - 13:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)