Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1976 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 15 maja 2014 - 13:21

Badi, odbierałeś telefon od kuriera więc był to zakup na odległość. W związku z tym masz pełne prawo na zwrot zakupionego towaru w ciągu 10 dni bez podawania przyczyn. To samo się tyczy umowy o przedłużenie usług jeśli została zawarta na odległość. Więc w tym przypadku Play nie robi Ci żadnej łaski, w najgorszym przypadku oprócz zwrotu telefonu możesz rozwiązać z nimi umowę.

#1977 Badi91

Badi91
  • 5 postów

Napisano 15 maja 2014 - 14:59

kris2k, dzięki za info. Martwi mnie tylko jeden z zapisów Regulaminu zawierania umowy na odległość mianowicie: Punkt 15 podpunkt 5. W przypadku, gdy po aktywacji karty SIM/USIM Konsument rozpocznie korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych (w szczególności wykona połączenie, wyśle wiadomość SMS lub MMS) przed upływem 10 dni od daty zawarcia Umowy, jest to traktowane jako zgoda Konsumenta na rozpoczęcie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora i w takim przypadku Konsumentowi nie będzie przysługiwał prawo do odstąpienia od Umowy przed upływem 10-dniowego terminu na podstawie przepisów Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271, ze zm.) Ja z karty korzystam cały czas bo to przedłużenie abonamentu wiec nie wiem do końca jak się w takiej sytuacji zachowają. Rozumiem, że to pismo i przepisy na które się powołałem są ok?

#1978 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 15 maja 2014 - 15:11

Ale tutaj liczy się termin zawarcia nowej umowy czyli przedłużenie starej. Nie wiem do kiedy obowiązuje Cię stara umowa, ale ona w tym przypadku nas nie interesuje. Przykładowo jeśli stara umowa kończy Ci się 1 czerwca to do tego terminu korzystasz z katy sim na zasadach starej umowy. Ja na Twoim miejscu w pierwszej kolejności skorzystałam właśnie z tej możliwości. Odstepujesz od umowy, zwracasz telefon, i za dzień lub dwa możesz zarzeć nową, również jako przedłużenie obecnej. Co do pisma jakie wystosowałeś to powinieneś wnosić o zwrot gotówki ponieważ jeśli napiszesz że żądasz doprowadzenia do stanu zgodnego z umową sprzedawca będzie mógł próbować wcisnąć Ci refurba. I będzie się upierał że według standardów Apple jest to nowy telefon.

#1979 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 postów

Napisano 16 maja 2014 - 20:20

Tak wiem, sam podpowiadalem to koledze parę postów wcześniej. Dlatego mam wątpliwości co do tego czy wymienia a jak nie to dziwi mnie czas całej procedury skoro ta usterka to najczęstszy przypadek, wiec wycena powinna zająć kilka chwil a nie ponad dwa tyg itp

a dzwoniłeś do nich na info ? (wiem ciężko) co Oni mówią o tym, że to tyle trwa ?

#1980 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 16 maja 2014 - 23:13

Wygląda na to że cos się ruszyło w sprawie iPhonów z Play, we wtorek przyjęli mojego iPhona do serwisu, a w już czwartek wysłali mi wymieniony na nowy.

#1981 Batoniasty

Batoniasty
  • 4 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 maja 2014 - 08:18

Witam! Z racji tego, że stałem się kolejnym nieszczęśnikiem dziwnych sytuacji związanych z naprawą iphone 5 w regenersis chciałbym was prosić o poradę. Około rok temu przeszedłem do play, zakupiłem w ramach abonamentu iphone 5, który po trzech miesiącach zaczął fiksować oddałem na gwarancję wymiana na nowy i niby wszystko ok. Niestety wymieniony telefon również nie podziałał długo, wejście od ładowarki przestało działać jak powinno a ludzie z którymi rozmawiałem często słabo mnie słyszeli. Oddałem drugi już iphone na gwarancję 05.05.14 i wczoraj tj. 23.05.14 sam musiałem wydzwaniać czy coś wiadomo ponieważ na formularzu oddania sprzętu do naprawy widnieje inny imei więc nie mogłem na stronie serwisu zobaczyć statusu naprawy. Okazało się, że serwis naprawy nie uznał z powodu uszkodzenia mechanicznego, otrzymałem odpowiedni numer do wpisania na stronie serwisu i obejrzenia ich wielkiej dokumentacji składającej się z dwóch zdjęć. Co mnie zaskoczyło to to, że po pierwsze nie przypominam sobie takich uszkodzeń przed oddaniem telefonu do serwisu, po drugie to to, że te rzekome uszkodzenia to ryski, obtarcia, odrapania jak zwał tak zwał są kompletnie w innej części telefonu bo na wysokości lewego,górnego rogu telefonu a przecież chodzi o dół bo wejście od ładowarki i mikrofon. Mam pytanie co mogę w tej sprawie zrobić? Telefon wiadomo nosi ślady użytkowania, ma jakieś tam zadrapania od felernego uchwytu samochodowego ale na litość boską jaki to ma związek z tym, że nie działa mi wejście od ładowarki jak powinno. Bardzo proszę was o poradę Pozdrawiam

#1982 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 24 maja 2014 - 09:16

Czy na zgłoszeniu reklamacyjnym jest jakiś opis stanu oddawanego iPhone'a, dokonany przez przyjmującego reklamację?

#1983 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 24 maja 2014 - 13:26

Nie wiem jak jest z iPhone'ami bo nigdy nie brałem u operatora, ale jak miałem SGS4 i wysyłałem do REGENERSIS to miałem pozycje na kwitku z T-Mobile:

Stan ogólny oddawanego sprzętu: OK

Więc z iPhone'ami podejrzewam że jest podobnie.

#1984 Batoniasty

Batoniasty
  • 4 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 maja 2014 - 21:26

Opis stanu na formularzu to folia ochronna na wyświetlaczu, zarysowania na powierzchni obudowy. Tak samo miałem opisany pierwszy telefon, który był bez problemu wymieniony.

#1985 Batoniasty

Batoniasty
  • 4 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 maja 2014 - 19:37

To co mam jakieś szanse na wymianę telefonu? Jak mogę to zrobić żeby mnie serwis nie oszukał

#1986 Batoniasty

Batoniasty
  • 4 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 maja 2014 - 15:40

Pomoże ktoś? Nie wiem jak tą sprawę załatwić a nie chcę zostać na lodzie z niesprawnym telefonem, wymiana mi się należy ale oczywiście serwis się wykręca.

#1987 Majki3City

Majki3City
  • 2 postów

Napisano 30 maja 2014 - 21:23

Nie powiem Ci jak jest w przypadku Apple i iPhone, gdyż swojego mam od kilku dni, jednak wiele lat korzystałem z Androida i przesiadywałem na forum konkurencji. Tam także przewijały się podobne problemy. Jeśli nie zabezpieczyłeś się zdjęciami to pomóc może - Producent (Często w przypadku telefonów z Androidem kontakt z producentem pomagał wyegzekwować należną naprawę) - Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową. Obowiązuje 24 miesiące od daty kupna i wcześniejsza wymiana telefonu nic tu nie zmienia. Jeśli to nie pomoże to Rzecznik Praw Konsumenta (Też pewnie nie wiele zdziała ale może się przydać później jeśli będziesz chciał wejść na drogę sądową) Możesz też od razu iść do Rzecznika, wykonać ekspertyzę u niezależnego rzeczoznawcy (Płatna na Twój koszt) i powołać się na jego opinię jednak po Regenersis spodziewałbym się dalszych problemów.

#1988 macikowy

macikowy
  • 2 postów

Napisano 31 maja 2014 - 06:18

Czy na zgłoszeniu reklamacyjnym jest jakiś opis stanu oddawanego iPhone'a, dokonany przez przyjmującego reklamację?

Mojego konsultant u ktorego zostawialem (orange) tak opisał: Telefon nosi normalne ślady użytkowania, drobne ryski na obudowie (gdzie wedlug mnie ryski wcale nie byly drobne :) ), ogolnie pan powiedział "prosze mowic co mam pisac a ja to napisze"
Swojego 5s z orange oddałem na gwarancje 28.05.14, 30.05 zawidniał w systemie regenersis (naprawa w serwisie centralnym - warszawa) jako ipgone 3gs 16gb white:confused:

#1989 adam123789

adam123789
  • 5 postów

Napisano 31 maja 2014 - 22:01

Witam
Problem tyczy się iPhone'a 4S z Play. Wibra nawala jak wiertara. Przeglądając posty w tym temacie zainteresował mnie ten:

Ja majac telefon z Play oddalem go do iSpot Poznan stary browar . Telefon jest jeszcze na rocznej gwarancji apple. Po 5 dniach zadwoniono ze telefon wymieniono na nowy i zapraszamy po odbiór. Jak sie naczytałem ile trwa to za pośrednictwem Play to az trudno uwieżyć.

Orientuje się ktoś czy reklamując przez iSpot dostaje się nowy model czy refurba? Czy po prostu sprawa wygląda tak ja z operatorami - tel trafia do Regenersis?

EDIT: Wiem, że w poruszonym poście mówione jest, że telefon został wymieniony na nowy. Problem w tym, że wiele osób pisząc "nowy" ma na myśli refurba.

#1990 macikowy

macikowy
  • 2 postów

Napisano 04 czerwca 2014 - 15:21

Odebralem wlasnie swojego 5s z salonu orange - wymieniony bez problemu - uzasadnienie 'Poor Image Quality', cala sprawa zajela czas od 29.05 (zlozenie w salonie) do dzis (06.04) takze mimo wszystko jestem zadowolony. I moge wam powiedziec, ze na pewno Regenersis bedzie przez moj telefon 500euro w plecy :) [jak kogos interesuje dlaczego to priv] chociaz tyle z mojej strony zadoscuczynienia za wszystkie problemy, które stworzyli wielu użytkownikom co sie tu wypowiadali.

#1991 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 postów

Napisano 06 czerwca 2014 - 21:33

Witam
Problem tyczy się iPhone'a 4S z Play. Wibra nawala jak wiertara. Przeglądając posty w tym temacie zainteresował mnie ten:

Orientuje się ktoś czy reklamując przez iSpot dostaje się nowy model czy refurba? Czy po prostu sprawa wygląda tak ja z operatorami - tel trafia do Regenersis?

EDIT: Wiem, że w poruszonym poście mówione jest, że telefon został wymieniony na nowy. Problem w tym, że wiele osób pisząc "nowy" ma na myśli refurba.


'nowy model czy refurba?' model wyżej ? za 4 4S ?
'wiele osób pisząc "nowy" ma na myśli refurba'
oczekujesz takiego iPhone w pudełku zafoliowanym jak przy zakupie lub też przy zawieraniu umowy za 1zł(150zł abonamentu za miesiąc u operatora to spłata)
inni producenci tylko naprawiają usterkę często bez odnowy
ktoś opowie jak wygląda druga strona medalu ?

#1992 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 20 czerwca 2014 - 11:46

Mam pytanie - czy jest sens oddawać na gwarancję telefon (4s) z lekko zabarwionym czujnikiem wilgoci lekko różowy i nawet nie na całej powierzchni - nigdy nie pływał - po prostu często z niego rozmawiałem w deszcz.

#1993 twrc229

twrc229
  • 3 postów

Napisano 20 czerwca 2014 - 15:16

Cześć, chciałbym wymienić swojego iPhone'a 5 16gb na nowy. Jest jeszcze na 100% na gwarancji. I tu moje pytanie jeżeli zgłoszę usterkę np. "Telefon czasami gubi zasięg" to oni (regenersis) mogą to jakoś sprawdzić czy po prostu oddadzą mi nowy telefon? Proszę o odpowiedź tylko na to pytanie, chyba że ktoś ma jakąś większą wiedzę na ten temat (np pracował w regenersis)

#1994 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 czerwca 2014 - 19:03

N słowo Ci nikt nie uwierzy. Sprawdzą i jeżeli im nie będzie zasięgu gubił to Ci odeślą z komentarzem nie znaleziono usterki.

#1995 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 20 czerwca 2014 - 20:28

Cześć, chciałbym wymienić swojego iPhone'a 5 16gb na nowy. Jest jeszcze na 100% na gwarancji. I tu moje pytanie jeżeli zgłoszę usterkę np. "Telefon czasami gubi zasięg" to oni (regenersis) mogą to jakoś sprawdzić czy po prostu oddadzą mi nowy telefon?

Proszę o odpowiedź tylko na to pytanie, chyba że ktoś ma jakąś większą wiedzę na ten temat (np pracował w regenersis)


Musisz się powołać na zasadę takiej tradycji. Ekstradycji. Czyli jak Ci ukradną furę z węglem to muszą Ci oddać samolot. Furę też. To taka tradycja. Ekstradycja. Na tej samej zasadzie jak chcesz wymienić sprawny telefon na nowy to muszą Ci dać samolot. Telefon też.


P.S.
Dla tych co nie kojarzą - niech obejrzą Misia. Taka Polska komedia.

#1996 arek222

arek222
  • 23 postów

Napisano 21 czerwca 2014 - 13:17

Mam pytanie, czy oddając telefon Iphone 5S do Regenersis trzeba go wysłać ze wszystkimi akcesoriami tj. oryginalne pudełko, słuchawki, ładowarka. Jeśli tak to, czy dostaję to wszystko z powrotem? Jak to wygląda?

#1997 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 22 czerwca 2014 - 11:42

Wysyłasz tylko to co jest uszkodzone i dowód zakupu. Warto też zapakować iPhone'a w oryginalne pudełko (dla bezpieczeństwa żeby się nie potłukł) oraz przy wysyłce kurierem w jakąś torbę bąbelkową :)

#1998 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 czerwca 2014 - 21:31

Przypominam, że jest to wątek o regenersis, a nie o innych serwisach, czy też o odstąpianiu od umowy zakupu. Cały OT został usunięty.

#1999 Nevetny

Nevetny
  • 30 postów

Napisano 09 lipca 2014 - 10:12

Cześć, Mam iPhone'a 5C 16gb z PLAY. Zepsuła mi się w nim tylna kamera. Dodatkowo wyczuwalne są 'kliknięcia' podczas nacisku na niektóre miejsca wyświetlacza (na zagranicznych forach Apple, ludzie piszą o podobnej usterce). Jak Waszym zdaniem najlepiej rozwiązać sprawę? Telefon ma około 6 miesięcy i był kupiony w eShopie PLAY. Z racji tego, że mieszkam w Warszawie mogę sam zawieźć telefon do Janek do Regenersis... ale czy tak będzie najlepiej? Ktoś ma jakieś doświadczenia? Może lepiej udać się do salonu PLAY albo zrobić zgłoszenie w PLAY24? Jak myślicie? Z góry dziękuję za odpowiedź!

#2000 Nevetny

Nevetny
  • 30 postów

Napisano 10 lipca 2014 - 10:44

Niestety iMad powiedział, że nie może serwisować bo telefon z PLAY. W takiej sytuacji lepiej zgłosić sie do salonu, czy od razu do Regenersis? Ktoś miał może jakieś doświadczenia?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych