Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1976
Posted 15 May 2014 - 13:21
#1977
Posted 15 May 2014 - 14:59
#1978
Posted 15 May 2014 - 15:11
#1979
Posted 16 May 2014 - 20:20
a dzwoniłeś do nich na info ? (wiem ciężko) co Oni mówią o tym, że to tyle trwa ?Tak wiem, sam podpowiadalem to koledze parę postów wcześniej. Dlatego mam wątpliwości co do tego czy wymienia a jak nie to dziwi mnie czas całej procedury skoro ta usterka to najczęstszy przypadek, wiec wycena powinna zająć kilka chwil a nie ponad dwa tyg itp
#1980
Posted 16 May 2014 - 23:13
#1981
Posted 24 May 2014 - 08:18
#1982
Posted 24 May 2014 - 09:16
#1983
Posted 24 May 2014 - 13:26
Stan ogólny oddawanego sprzętu: OK
Więc z iPhone'ami podejrzewam że jest podobnie.
#1984
Posted 24 May 2014 - 21:26
#1985
Posted 25 May 2014 - 19:37
#1986
Posted 27 May 2014 - 15:40
#1987
Posted 30 May 2014 - 21:23
#1988
Posted 31 May 2014 - 06:18
Mojego konsultant u ktorego zostawialem (orange) tak opisał: Telefon nosi normalne ślady użytkowania, drobne ryski na obudowie (gdzie wedlug mnie ryski wcale nie byly drobne ), ogolnie pan powiedział "prosze mowic co mam pisac a ja to napisze"Czy na zgłoszeniu reklamacyjnym jest jakiś opis stanu oddawanego iPhone'a, dokonany przez przyjmującego reklamację?
Swojego 5s z orange oddałem na gwarancje 28.05.14, 30.05 zawidniał w systemie regenersis (naprawa w serwisie centralnym - warszawa) jako ipgone 3gs 16gb white:confused:
#1989
Posted 31 May 2014 - 22:01
Problem tyczy się iPhone'a 4S z Play. Wibra nawala jak wiertara. Przeglądając posty w tym temacie zainteresował mnie ten:
Orientuje się ktoś czy reklamując przez iSpot dostaje się nowy model czy refurba? Czy po prostu sprawa wygląda tak ja z operatorami - tel trafia do Regenersis?Ja majac telefon z Play oddalem go do iSpot Poznan stary browar . Telefon jest jeszcze na rocznej gwarancji apple. Po 5 dniach zadwoniono ze telefon wymieniono na nowy i zapraszamy po odbiór. Jak sie naczytałem ile trwa to za pośrednictwem Play to az trudno uwieżyć.
EDIT: Wiem, że w poruszonym poście mówione jest, że telefon został wymieniony na nowy. Problem w tym, że wiele osób pisząc "nowy" ma na myśli refurba.
#1990
Posted 04 June 2014 - 15:21
#1991
Posted 06 June 2014 - 21:33
Witam
Problem tyczy się iPhone'a 4S z Play. Wibra nawala jak wiertara. Przeglądając posty w tym temacie zainteresował mnie ten:
Orientuje się ktoś czy reklamując przez iSpot dostaje się nowy model czy refurba? Czy po prostu sprawa wygląda tak ja z operatorami - tel trafia do Regenersis?
EDIT: Wiem, że w poruszonym poście mówione jest, że telefon został wymieniony na nowy. Problem w tym, że wiele osób pisząc "nowy" ma na myśli refurba.
'nowy model czy refurba?' model wyżej ? za 4 4S ?
'wiele osób pisząc "nowy" ma na myśli refurba'
oczekujesz takiego iPhone w pudełku zafoliowanym jak przy zakupie lub też przy zawieraniu umowy za 1zł(150zł abonamentu za miesiąc u operatora to spłata)
inni producenci tylko naprawiają usterkę często bez odnowy
ktoś opowie jak wygląda druga strona medalu ?
#1992
Posted 20 June 2014 - 11:46
#1993
Posted 20 June 2014 - 15:16
#1994
Posted 20 June 2014 - 19:03
#1995
Posted 20 June 2014 - 20:28
Cześć, chciałbym wymienić swojego iPhone'a 5 16gb na nowy. Jest jeszcze na 100% na gwarancji. I tu moje pytanie jeżeli zgłoszę usterkę np. "Telefon czasami gubi zasięg" to oni (regenersis) mogą to jakoś sprawdzić czy po prostu oddadzą mi nowy telefon?
Proszę o odpowiedź tylko na to pytanie, chyba że ktoś ma jakąś większą wiedzę na ten temat (np pracował w regenersis)
Musisz się powołać na zasadę takiej tradycji. Ekstradycji. Czyli jak Ci ukradną furę z węglem to muszą Ci oddać samolot. Furę też. To taka tradycja. Ekstradycja. Na tej samej zasadzie jak chcesz wymienić sprawny telefon na nowy to muszą Ci dać samolot. Telefon też.
P.S.
Dla tych co nie kojarzą - niech obejrzą Misia. Taka Polska komedia.
#1996
Posted 21 June 2014 - 13:17
#1997
Posted 22 June 2014 - 11:42
#1998
Posted 29 June 2014 - 21:31
#1999
Posted 09 July 2014 - 10:12
#2000
Posted 10 July 2014 - 10:44
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users