Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1951 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 03 maja 2014 - 18:04

Witam :) Mój iPhone 4S (black 8GB) miał nieszczęśliwy wypadek. Idąc chodnikiem i słuchając muzyki chciałem zadzwonić i spadł z wysokości mniej niż 1m na puzle. Skutek taki, że wszystko w nim działało ale był czarny ekran. Wyłączyłem go i już się nie włączył. Po kilku godz. się nagrzał przy próbie włączenia. Dnia następnego iTunes wykrył go w trybie DFU i wgrał oprogramowanie na nowo. Nic nie dało. Oddałem go do faceta z punktu GSM który w poniedziałek ma go oddać w T-Mobile bo z takiej był sieci. Dodam jeszcze, że nie ma potłuczonej szyby, a jego stan wizualny jest prawie idealny. Nasuwa mi się kilka pytań odnośnie wątku, a mianowicie: Czy pozytywnie rozpatrzą mi zgłoszenie? Ile się czeka na odp serwisu? I w 100% dostanę refurb? Czy może być tak, że nową zafoliowaną sztukę wyślą? Po raz pierwszy oddawałem iPhone do Regenersis i chcę wiedzieć jak oni to rozpatrują...

#1952 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 03 maja 2014 - 18:47

196 stron masz o tym nie łaska przeczytać ostaniach 20 ?

#1953 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 04 maja 2014 - 08:08

196 stron masz o tym nie łaska przeczytać ostaniach 20 ?


Czytam i co? Ktoś pisze, że dostał zafoliowaną sztukę, następny pisze o tym jak operator dał mu nowy, a jeszcze następny o refurbie. Więc pytam się skąd ten dziwny sposób rozpatrywania?

- - - Połączono posty - - -

W ogóle zdarzyło się, że Regenersis dał komuś nowego iPhone'a? Czy tylko same refurby dają?

- - - Połączono posty - - -

Narzeczona rozmawiała ze znajomym którego kolega dostał refurb iPhone 4S. Rozkręcił go i okazało się, że wszystko co się tam znajduje jest w 100% nowe. Do tego dowiedziała się, że niby jak mam jeszcze 10 miesięcy gwarancji to dostanę nową sztukę, a jakbym miał np 2 to już nie. Jak już wcześniej pisałem, czytam te wpisy i każdy coś innego pisze. A jak to jest z takim przypadkiem jak mój?

#1954 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 04 maja 2014 - 09:18

Masz rację, lepiej zostać z uwalonym telefonem niż z działającym refurbem. Nie dość że uszkodzenie powstało z Twojej winy, to jeszcze się zastanawiasz czy dadzą Ci nowy telefon czy refurba. Powinieneś się cieszyć że nie ma śladów upadku i jest szansa na wymianę a nie jeszcze kombinować. Odnośnie pytania na 99% dostaniesz refurba.

#1955 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 04 maja 2014 - 09:39

Może i prawda, że powinienem się cieszyć refurbem. Ale słyszałem nie raz, że 4S spadł z dużej wysokości i szyba jedynie popękała, a tu lekko się odbił, nic nie pękło i czarny ekran który reagował na dotyk. To jest najciekawsze...

#1956 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 04 maja 2014 - 09:44

No jeśli wolisz żeby szyba popękała rzuć go drugi raz, może jak szyba pęknie to się uzdrowi. I nie będziesz miał dylematu czy dostaniesz refurba.

#1957 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 07 maja 2014 - 16:35

Data przyjęcia 2014-05-07, zatem jest szansa abym do piątku dowiedział się co i jak? Czy raczej dłużej to trwa?

#1958 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2014 - 14:58

:(2014-05-09 zmienili status na ten sam (W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis). I dalej czekam :(

#1959 aceraspire3100

aceraspire3100
  • 8 postów

Napisano 11 maja 2014 - 19:55

Ja majac telefon z Play oddalem go do iSpot Poznan stary browar . Telefon jest jeszcze na rocznej gwarancji apple. Po 5 dniach zadwoniono ze telefon wymieniono na nowy i zapraszamy po odbiór. Jak sie naczytałem ile trwa to za pośrednictwem Play to az trudno uwieżyć.

#1960 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 12 maja 2014 - 06:28

Ja niestety mam tą sytuację, że przy zakupie facet u którego brałem powiedział mi, iż mam do niego w razie czego przynieść, a on się wszystkim zajmie. Nie wiem czy to, że 07.05 miał status w trakcie naprawy to był w serwisie, a 09.05 miał też miał status w trakcie naprawy to trafił do konkretnego serwisanta. Wiem tylko, że do tygodni mam czekać i tyle. Jak np zakwalifikuje się do wymiany to napiszą na stronie po wprowadzeniu imei?

#1961 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 12 maja 2014 - 18:52

12.05 zmiana statusu na W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis i nadany nr przesyłki

#1962 roosioo

roosioo
  • 4 postów

Napisano 12 maja 2014 - 19:40

Jeżeli masz nadany nr przesyłki tzn , ze cos tam się dzieje. Mój jest u nich od 30.04.2014, status raz zmieniony na "w trakcie naprawy" . Z tym, ze mój to 4S white 16GB. Podejrzewam, ze u Ciebie jest łatwiej z dostepnością Twojego modelu ( Play posiada do teraz 8GB w sprzedaży). Moich juz nie ma, wiec będę czekał do usranej śmierci. Pozdrawiam

#1963 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 13 maja 2014 - 17:30

Nowy telefon odebrany :)

#1964 kowal2310

kowal2310
  • 2 postów

Napisano 13 maja 2014 - 20:22

Witam, mój iPhone 5 32GB został oddany na gwarancję 5 maja(gwarancja kończy się w sierpniu). Była to już jego druga podróż do serwisu Regenersis. Na ekranie zaczęły pojawiać się pionowe paski i telefon sam się resetował i taka sytuacja powtarzała się kilka razy z rzędu, a raz nawet padł i włączył się sam po kilku godzinach. Po pierwszej naprawie dostałem telefon z odświeżonym oprogramowaniem ponieważ podczas naprawy nie wykryto błędu. Doradca z Regenersis doradził mi żebym następnym razem zrobił zdjęcie lub filmik z występowaniem wady. Po 10 dniach problem z paskami znów się pojawił i ponownie oddałem telefon na gwarancję. Telefon został dostarczony do Regenersis 8 maja a w dniu dzisiejszym dostałem informację, że telefon został wymieniony na nowy i dzisiaj dotarł do siedziby operatora. W tym tygodniu powinienem go odebrać i wtedy podzielę się dalszymi informacjami.

#1965 roosioo

roosioo
  • 4 postów

Napisano 14 maja 2014 - 18:40

Na samym początku zaznaczę, iż przeczytałem wszystkie 197 strony tego tematu. Jestem nowym użytkownikiem i aby mieć jakąkolwiek świadomość na temat Regenersis zapoznałem się z całą treścią tego tematu. Oddałem na "naprawę gwarancyjną" (tak jest to ujęte w pokwitowaniu, które otrzymałem w salonie Play) iPhone 4S 16GB White. Telefon ma dokładnie rok i 10 miesięcy (data z faktury kupna). Dokument ten został dołączony do wysyłki telefonu. Wysłałem go, gdużo czytajac właśnie Państwa posty zrozumiałem, ze mimo tego,iż ma ponad rok jest możliwe że wymienią. Nadmienie, iż został kupiony na osobę prywatną. Usterka: klawisz "Sleep / Wake". Telefon dotarł do Regenersis 30.04.2014. Mam kilka pytań: 1. Dlaczego telefon do dnia dzisiejszego nie wrócił do mnie, bądź nie został wymieniony na "refurb"? Pytanie zadaję, gdyż minęło juz 16dni. 2. Czy jest możliwe, ze jednak go nie wymienią mimo, ze status został zmieniany dwa razy? - "W trakcie naprawy w centralnym..." 3. Jeżeli go nie wymienią to dlaczego trzymają go tak długo, zamiast dać wycene, albo po prostu odesłać? Z góry dzięki za odpowiedzi.

#1966 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 14 maja 2014 - 18:56

Prawdopodobnie dostaniesz info: Telefon po gwarancji przygotowano kosztorys lub coś takiego. Generalnie będą chcieli +/- 1000zł na wymianę za refurba.

#1967 undecided

undecided
  • 242 postów

Napisano 14 maja 2014 - 19:14

Prawdopodobnie dostaniesz info: Telefon po gwarancji przygotowano kosztorys lub coś takiego. Generalnie będą chcieli +/- 1000zł na wymianę za refurba.


Jeżeli telefon został oddany do naprawy przed jej upływem, koszt naprawy powinien ponieść producent.
Art 581 § 2 KC mówi, że "termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać." Nie wiem, czy ten przepis nadal obowiązuje, ale według tego wynika, że jeżeli np. telefon był 14 dni w naprawie to o tyle zostaje przedłużona gwarancja.

#1968 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 14 maja 2014 - 19:44

Tak tylko gwarancja skończyła się 10 miesięcy temu.

#1969 roosioo

roosioo
  • 4 postów

Napisano 14 maja 2014 - 19:55

Prawdopodobnie dostaniesz info: Telefon po gwarancji przygotowano kosztorys lub coś takiego. Generalnie będą chcieli +/- 1000zł na wymianę za refurba.


Rozumiem, potrafię czytać i było to wałkowane milion razy. Jest jedno ALE:

Dlaczego użytkownikowi parę postów wcześniej telefon sprawdzili i wymienili a ja musze czekać tak długo? Przecież, jeżeli nie podlegalbym wymianie to powinni odesłać telefon z kosztem naprawy a nie zmieniać dwa razy status, ze dalej jest w naprawie... stąd moje zakłopotanie.

#1970 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 14 maja 2014 - 20:23

Gdybyś faktycznie przeczytał cały wątek, albo chociaż jego część, to wiedziałbyś, że Play leci w kulki i telefony od nich są serwisowane kilkukrotnie dłużej niż innych operatorów.

#1971 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 14 maja 2014 - 20:32

Gdybyś faktycznie przeczytał cały wątek, albo chociaż jego część, to wiedziałbyś, że Play leci w kulki i telefony od nich są serwisowane kilkukrotnie dłużej niż innych operatorów.

Dokładnie. Dodatkowym problemem pewnie będzie to iż play nie posiada obecnie w sprzedaży iPhona4 w wersji 16GB więc nie mają skąd wziąść go na wymianę. Problemy mają z najnowszymi a co dopiero z taką wersją jak Twoja.

#1972 roosioo

roosioo
  • 4 postów

Napisano 14 maja 2014 - 21:12

Gdybyś faktycznie przeczytał cały wątek, albo chociaż jego część, to wiedziałbyś, że Play leci w kulki i telefony od nich są serwisowane kilkukrotnie dłużej niż innych operatorów.


Gdybyś faktycznie czytał co pisze rozumiałbyś sens moich zapytań. Wiem o tym, że Play robi to dłużej i nawet wiem dlaczego: otóż Play nie dostarcza wystarczającej ilości telefonów na wymianę w porównaniu do innych sieci. I to jest powód. A wymieniaja jeżeli ktoś ma ważną gwarancję. A jak jak juz wspomniałem lecę na tzw "zgodności towaru" czyli pseudo gwarancji Play. Dlatego nie wiem dlaczego tak długo trwa cala procedura skoro podobno nie powinienem się zaliczyć do wymiany...

- - - Połączono posty - - -

Dokładnie. Dodatkowym problemem pewnie będzie to iż play nie posiada obecnie w sprzedaży iPhona4 w wersji 16GB więc nie mają skąd wziąść go na wymianę. Problemy mają z najnowszymi a co dopiero z taką wersją jak Twoja.


Tak wiem, sam podpowiadalem to koledze parę postów wcześniej. Dlatego mam wątpliwości co do tego czy wymienia a jak nie to dziwi mnie czas całej procedury skoro ta usterka to najczęstszy przypadek, wiec wycena powinna zająć kilka chwil a nie ponad dwa tyg itp

#1973 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 14 maja 2014 - 21:30

Moim zdaniem mają zgryz co zrobić z tym fantem i mogą zaproponować albo wersję 8GB którą mają w ofercie (na co ja osobiście bym się nie godził) albo na 5-kę z dopłatą.

#1974 Badi91

Badi91
  • 5 postów

Napisano 15 maja 2014 - 10:16

Proszę was o poradę. W dniu wczorajszym odebrałem od kuriera nowy telefon Iphone 5s 16GB kupiony w ramach przedłużenia umowy. Przesyłka/telefon był cały wiec podpisałem wszystkie kwitki. Po aktywacji telefonu okazało się że przycisk VOL + (pogłaśnianie) nie działa. Chce iść do playa i złożyć reklamacje jako niezgodność z umową i żądać wymiany towaru na nowy. Obawiam się jednak, że otrzymam z apple w takiej sytuacji telefon refabrykowany a takiego zdecydowanie bym nie chciał, w końcu kupiłem fabrycznie nowy telefon i nie używałem go nawet 1 dnia, poza tym obawiam się, że zostanę bez telefonu przez najbliższy miesiąc. Napisałem pismo które wklejam poniżej. Proszę o opinie i ewentualnie wasze rady co z takim fantem zrobić? Niniejszym, na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu 13.05.2014 towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na nie działającym przycisku pogłaśniania dźwięku. Niezgodność została stwierdzona w dniu 14.05.2014. Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 wskazanej powyżej ustawy doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy. Swoje roszczenia uzasadniam. Usterka była nie możliwa do zweryfikowania przy kurierze podczas odbioru i podpisania umowy w dniu 14.05.2014 bez ówczesnej aktywacji telefonu. Jedyną akceptowalną przeze mnie formą reklamacji telefonu jest wymiana na nowy wolny od wad. Naprawa telefonu jest nieakceptowana ze względu na utratę wartości towaru. Apple jako naprawę wymienia telefon na refabrykowany a taka wymiana jest przypisywana do numeru IMAI co przy odsprzedaży telefonu w przyszłości zdecydowanie zmniejszy jego wartość. Nie chce otwierać nowe tematu, a w pewnym sensie wiąże się on z tym bo regenersis jest oficjalnym punktem naprawy telefonów play. SPRAWA DOŚĆ ISTOTNA BO JESZCZE DZIŚ CHCE SIĘ TYM ZAJĄĆ WIEC BĘDĘ NAPRAWDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA KAŻDĄ POMOC CZY UWAGĘ

#1975 kowal2310

kowal2310
  • 2 postów

Napisano 15 maja 2014 - 13:10

W odniesieniu do mojej wypowiedzi z poprzedniej strony informuję, że dostałem wczoraj nowy telefon.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych