Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1926 stpn

stpn
  • 34 postów

Napisano 22 marca 2014 - 11:34

Mój telefon nie jest napewno tym, który miałem wcześniej. Mam nowy nr imei.


patryk5bw dzięki za odpowiedź,
ale to może pytanie czy komus zdażyło się dostać refabrykowanego z wymiany ?

#1927 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 postów

Napisano 22 marca 2014 - 21:41

jedna rzecz co mnie tu dziwi ;p z tego co wiem Apple mało komu daje naprawiać swoje 'device'; odnośnie Polski nawet swego czasu był jakiś lansiarski tvn-owski wywiad i ich dyro wypowiadał się że oni sami nie wiedzą co dostają od apple na podmiankę urządzeń refarbish czy nowy, idąc dalej mój w Orange w miarę szybko wymieniony widać mało kto ma w tej sieci Iphone :) Playowcy mają widocznie pecha :P

#1928 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 22 marca 2014 - 22:17

Potwierdzam, z Orange jest bardzo sprawnie. Dostali piątkę w środę, w piątek odesłali. Najlepiej oczywiście wysyłać samemu, nie bawić się przez salon.

#1929 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 25 marca 2014 - 08:11

Za to w Play jest tak kiepsko, jak mówią powyżej... widać zależy to od operatora. Swój telefon (IP5) oddałem 13.03, jest 25.03 i nawet nie został jeszcze zdiagnozowany w Regenersis, wciąż ma status przyjęty do naprawy. Wygląda na to, że różni operatorzy mają podpisane umowy serwisu na różnych poziomach, tzn. z różnymi gwarantowanymi czasami realizacji, i niestety Play ma wariant dłuższy, czytaj tańszy... Dam znać, gdy coś się ruszy, chociaż z postów powyżej wynika, że jeszcze ze 2 tygodnie poczekam :/

#1930 duchu

duchu
  • 62 postów

Napisano 31 marca 2014 - 12:27

ja tydzień temu oddałem swój na gwarancje w Tmobile i wysłali go wiadomo gdzie. Przed chwilą dzwoniłem dowiedzieć się jak sprawa wygląda. Powiedzieli, że telefon jest sprawny. Na filmiku słychać jak co jakiś czas przycisk home wydaje z siebie dziwny dzwięk, jakby obcierał czy coś.

iPhone 5s home button - YouTube

Czy jest jakiś inny sposób aby ponownie rozpatrzyli moją usterkę ? Przecież to jest po prostu nie poważne. Tak nie powinien zachowywać się home button. Ktoś miał podobnie lub coś poradzi ?

#1931 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 31 marca 2014 - 12:40

Gwarancja działa jak przycisk nie działa, a nie jak wydaje z siebie inne niż oczekiwane dźwięki.

#1932 DD7

DD7
  • 101 postów
  • SkądPL

Napisano 03 kwietnia 2014 - 15:59

Jak aktualnie ma się sprawa z oczekiwaniem na dostawy iPhone 5 w Play? Ledwo poużywałem wymienionego w trudach i po 1,5 miesiąca oczekiwania iP, a tu znowu mam z nim problem. :/ Nie wiem czy jest sens oddawać... :/

#1933 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 04 kwietnia 2014 - 14:12

DD7 - w Play jest tragedia. Cały czas "oczekują na dostawę".... u mnie leci trzeci tydzień, a nadal nie potrafią nawet podać terminu, kiedy będą mieli dostawę telefonów. Na facebooku regenersis jest wiadomość z informacją, iż przepraszają za długi termin wymiany IP5 z Play itp itd, poniżej masz kawałek tej wiadomości: "(...) Podjęliśmy wszelkie możliwe kroki aby zmniejszyć czas oczekiwania na sfinalizowanie naprawy jednakże obecnie nie jesteśmy w stanie podać terminu zakończenia wszystkich zgłoszeń. Będziemy Państwa na bieżąco informować o przebiegu sytuacji. Serdecznie przepraszamy Użytkowników telefonów iPhone w sieci Play za utrudnienia związane z zaistniałą sytuacją." Podsumowując - dramat....

#1934 ilicz911

ilicz911
  • 64 postów
  • SkądUstroń

Napisano 04 kwietnia 2014 - 14:36

ja czekałem dokładnie 42 dni na swojego iPhone 5 white .

#1935 Piotr Łakomy

Piotr Łakomy
  • 2 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland, Poland

Napisano 06 kwietnia 2014 - 17:23

ja tydzień temu oddałem swój na gwarancje w Tmobile i wysłali go wiadomo gdzie. Przed chwilą dzwoniłem dowiedzieć się jak sprawa wygląda. Powiedzieli, że telefon jest sprawny. Na filmiku słychać jak co jakiś czas przycisk home wydaje z siebie dziwny dzwięk, jakby obcierał czy coś.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=_pr0SgnniPI&list=UUkCa7-sF3BRGqCqOLsF3xKQ&feature=share]iPhone 5s home button - YouTube[/url]

Czy jest jakiś inny sposób aby ponownie rozpatrzyli moją usterkę ? Przecież to jest po prostu nie poważne. Tak nie powinien zachowywać się home button. Ktoś miał podobnie lub coś poradzi ?


Witam,

mam ten sam problem z przyciskiem home i rozważam oddanie na `gwarancje` . Home `klika` `pstryka` wystarczy go dotknąć ;/ Do tego przycisk uśpienie też `klekocze` ale to mogę przeżyć. Byłem w orange i Pani w salonie powiedziała że mam prawo go oddać bo nie działa prawidłowo. Porównywaliśmy z nowymi 5s. Ktoś miał jeszcze podobny przypadek ale może w sieci orange ?? To klikanie jest bardzo irytujące.

#1936 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 06 kwietnia 2014 - 18:28

Najlepiej - robić widły z igły. Jak chcecie bezgłośne przyciski to zostają dotykowe u konkurencji. Niedługo ktoś będzie płakał, że mu się telefon rozładował.

#1937 Piotr Łakomy

Piotr Łakomy
  • 2 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland, Poland

Napisano 06 kwietnia 2014 - 18:44

Jan008 nie robię z igły widły. Przycisk działał należycie przez 3 miesiące teraz zaczął tak jakby latać. Nie musisz na nikogo ' naskakiwac' pytanie było skierowane do osób które może przechodziły przez ten sam problem i jakoś go rozwiązały. Telefon nie jest z niższej półki i powinno być wszystko dopracowane a w przypadku jakichkolwiek usterek nie powinnismy sie wogóle zastanawiać czy ja rozważa czy nie. Pozdrawiam

#1938 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 06 kwietnia 2014 - 19:54

Czyli nadal nic się nie zmieniło w sprawie iPhonów z Play? Głównie chodzi mi o białe 5 w wersji 32gb. W moim egzemplarzu niedomaga przycisk vol down - działa tylko wtedy gdy naciśnie się go wyraźnie z prawej strony (patrząc na bok telefonu), nacisnąć z lewej strony się go nawet nie da - nie ma kliknięcia, nie ma reakcji - nic. Przyciskając po środku czasem działa czasem nie. Vol up chodzi trochę lepiej. Ogólnie nie jest to jakiś wielki problem, ale w mojej głowie narodził się pomysł żeby oddać 5 na gwarancję i nowy egzemplarz (tzn. refub) od razu sprzedać i kupić 5s :-D Gwarancję mam do końca września, więc jest jeszcze sporo czasu na bawienie się w serwis.

#1939 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 09 kwietnia 2014 - 15:46

Mój wrócił dzisiaj, oddany 13.03, wydany 09.04, także niecały miesiąc. Refub, ale jest ok.

- - - Połączono posty - - -

Dodam tylko, że telefon z Play.

#1940 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 postów

Napisano 25 kwietnia 2014 - 19:44

Jak widzę temat oczekiwania w Play zakończył się; z tego co wiem już nie ma tego problemu :)

#1941 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 25 kwietnia 2014 - 20:47

Byłem wczoraj w salonie Play i powiedzieli, że nic się nie zmieniło.

#1942 straubus

straubus
  • 390 postów
  • SkądOpole/ Prudnik

Napisano 25 kwietnia 2014 - 23:12

A ja z kolei mam miłe doświadczenia. 8 kwietnia zaniosłem 1,5 rocznego iPhone 5 16gb white, swojej dziewczyny do salonu T-mobile w celu zgłoszenia usterki i powołania się na "niezgodność z umową". Problem z telefonem polegał na tym, że pod soczewkę aparatu dostał się kurz, a dodatkowo przycisk power, miał o wiele mniejszy "skok" niż pierwotnie. Dodam, że telefon nosił ślady upadku, jednak na zgłoszeniu reklamacyjnym przypisano mu status "normalne ślady użytkowania". 10 kwietnia telefon pojawił się w systemie Regenersis, od tego czasu chyba trzykrotnie zmieniała się data ostatniej zmiany statusu, jednak status wciąż brzmiał "w trakcie naprawy..." 22 kwietnia ostatecznie status zmienił się na "wydany" i tym sposobem śledząc paczkę przy pomocy www firmy kurierskiej zobaczyłem, że nazajutrz telefon był już w salonie operatora. 23 kwietnia po wizycie w salonie i odebraniu paczki, mogłem się cieszyć wolnym od wad i jakichkolwiek śladów, nowym (zrefabrykowanym), zafoliowanym białym iPhone'm. Teraz zamiast półtorarocznego obitego urządzenia, mam nowe i piękne, z trzymiesięczną gwarancją. To już moja trzecia wymiana w historii, z wykorzystaniem "niezgodności z umową". Panowie, swoje prawa trzeba znać i swoich praw trzeba dochodzić!! Pozdrawiam i życzę wytrwałości w walce

#1943 pisul

pisul
  • 156 postów

Napisano 25 kwietnia 2014 - 23:54

Mialem 2 martwe piksele w telefonie i mimo iz telefon na gwarancji po wizycie w serwisie wrocil z adnotacja "ekran wymieniony" wypalone piksele dalej byly dokladnie w tym miejscu :) Warto przeczytac bardzo ciekawy artykul HOT PORADA: Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji? i nie bawic sie w dzwonienia, proszenia, pyskowki tylko wejsc na strone UOKiK odszukac u siebie siedzibe w miescie gdzie za darmo prawnik napisze pismo i sam wysle gdzie trzeba albo zadzwoni do siedziby firmy z cieplymi slowami :) . Samemu tracimy tylko czas i nerwy. Ostatnio mi nawet w mediamarkecie po telefonie z uokik oddali kase za dekoder dvbt. Tak boja sie kar finansowych nakladanych przez urzednika panstwowego.

#1944 straubus

straubus
  • 390 postów
  • SkądOpole/ Prudnik

Napisano 26 kwietnia 2014 - 00:04

Nie mogli wymienić ekranu, bo w Polsce telefony otwiera sie tylko do sprawdzenia czy nie zostały zalane. Jak nie dostrzegą ingerencji zewnętrznej a urządzenie kwalifikuje się do "naprawy", wydają urządzenie refabrykowane. Zrobili cie w wała.

#1945 pisul

pisul
  • 156 postów

Napisano 26 kwietnia 2014 - 13:42

Tyle ze ja nigdzie nie napisalem jaki produkt moj sklep wyslal do naprawy do firmy Regenersis :)

#1946 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 26 kwietnia 2014 - 14:15

Tyle ze ja nigdzie nie napisalem jaki produkt moj sklep wyslal do naprawy do firmy Regenersis :)

To jest forum o Apple i TYLKO o APPLE.
Dlatego z założenia kolega napisał o iPhone.
Rozmowy o urządzeniach innych producentów na innych forach.

Pozdrawiam :)

#1947 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 postów

Napisano 26 kwietnia 2014 - 16:18

Byłem wczoraj w salonie Play i powiedzieli, że nic się nie zmieniło.

a jaki u Ciebie jest problem ? masz jakiś kosmiczną rzadko spotykaną wersję niedostępną ?

#1948 komono

komono
  • 198 postów
  • SkądW-ce

Napisano 30 kwietnia 2014 - 12:32

A ja mam takie pytanie :]. Wątek ma co prawda 195 stron i było zadane takie pytanie ale z powodu nerwów i ,że jestem w pracy to nie mam czasu tu szukać. Jakieś 20 minut temu upadł mi mój półroczny iphone..... zbiła się szybka, czy jak oddam go do Playa to jak go wyślą na serwis, to istnieje szansa naprawy/wymiany? Jeżeli nie to koszt naprawy takiej szybki na serwisie...? Czy lepiej zrobić to w jakimś punkcie GSM?

#1949 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 30 kwietnia 2014 - 13:25

a jaki u Ciebie jest problem ? masz jakiś kosmiczną rzadko spotykaną wersję niedostępną ?


Od jakichś kilkunastu stron tego wątku przewija się temat długiej procedury wymiany iPhonów z Play. Nikt nie wie dlaczego i nikt nie wie kiedy się to zmieni. Regersis też zajęło stanowisko w tej sprawie ale niestety nic z tego nie wynikło oprócz tego, że trzeba czekać. W salonach Play też nie wiedzą kiedy sytuacja się zmieni. Masz jeszcze jakieś pytania?

#1950 pawel96

pawel96
  • 59 postów
  • SkądLublin

Napisano 03 maja 2014 - 15:56

Witam. Mam iphone 5, kupionego na początku czerwca na Allegro, telefon jest z playa, wzięty na fakturę 19 kwietnia '13. Z tego co sie zorientowałem to gwarancja liczy sie od daty aktywacji, czyli jeszcze do 10 czerwca jest. Czytalem wątek o latajacej soczewce, fioletowej poświacie na zdjęciach, nie przeszkadzało mi to. Niestety przycisk home ostatnio coraz gorzej chodzi, ale nie przeszkadzało mi to dopóki w święta nie byłem w Apple store w Liverpoolu. Wtedy macając 4s, 5c, 5s stwierdziłem ze mam tez latające przyciski glosności, które zawsze takie były, przycisk power jest już krzywy, z prawnej strony mniej wystaje niż z lewej, i było to znosne, ale widzac jak powinny działać to zaczęły mi to już przeszkadzać. Pozatym oglądając zdjęcia ostatnio zauważyłem jaśniejszy punkt na ekranie, występuje na każdym kolorze, i przy każdym ustawieniu jasności, i to przelało szale goryczy. Wyczytałem ze Apple nie naprawia tylko wymienia na refuby, nic mi to nie przeszkadza, tylko czy zanieść go do play na gwarancje czy do regeneresiss bezpośrednio, a tam czytałem przeróżne historie czy moze mając fakturę, bo telefon był na firmę brany mogę go inaczej jakos reklamować ? Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych