Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1901 mecei

mecei
  • 99 postów

Napisano 12 marca 2014 - 13:18

nie chcialem kolejnego watku z pytaniem o regenersis zakladac, juz wiem, ze ipadow nie serwisuja, zajmuje sie tym m.in. MIK Radom :P

#1902 goodbye

goodbye
  • 3 postów

Napisano 12 marca 2014 - 20:47

Odebrałem dzisiaj iphone 5 z salonu play po ponad miesiącu czekania, oddałem 10.02.2014. Telefon wygląda na nówkę, zero rys;) do tego jest lepiej wszystko spasowane niż w poprzednim. Ekran jest trochę głębiej osadzony i przełącznik wyciszania wreszcie działa tak jak powinien, tzn jest klik przy włączaniu dźwięku:)

#1903 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 marca 2014 - 17:49

Witam ponownie
w końcu mam!! iphone 5 fabrycznie nówkę , oddałem 14 stycznia i do dzisiaj , pisania odwołań ,reklamacji ,zażaleń , opisywanie sytuacji na facebooku pisane do Marcina Gruszki Play4you itd. robienia zamieszania udało sie po 2 miesiącach dostałem nie refurb bo też taki dostałem , lecz nie przyjołem napisałem odwołanie i koniec tej historii jest taki jak widać walka popłaca a teraz go sprzedaje bo już zakupiłem sobie nowy nie czekałem od play-a na telefon i teraz go sprzedaje .
http://myapple.pl/sp...oliowany-_.html

#1904 angiemruu

angiemruu
  • 2 postów

Napisano 13 marca 2014 - 18:00

Moja historia będzie zapewne podobna do większości.
4 miesiące temu wzięłam telefon na abonament Iphone 4s. Długo się nim nie pocieszyłam bo już po tych 4 miesiącach telefon się zepsuł.
Pierwsze co zauważyłam to brak dźwięków wiadomości. Później doszło do tego brak muzyki, brak dźwięków systemowych i możliwość usłyszenia tego wszystkiego jedynie podczas podłączenia słuchawek do telefonu.

Poczytałam w internecie o sposobach dzięki którym można przywrócić dźwięk, jednak nic nie działało więc zaniosłam telefon na gwarancje do siedzi Tmobile.

Wszystko pięknie ładnie - Pan dokładnie opisał moją usterkę i wysłał telefon do serwisu.
Po kilku dniach odbieram telefon, że mój telefon nie zostanie naprawiony na gwarancji przez ingerencje cieczy i ma mnie to kosztować 890 zł.
Podziękowałam Pani i zaczęłam drążyć temat, wyszukując wszystkich informacji dotyczących tej firmy.
Dzisiaj weszłam na ich stronę, odnalazłam swój telefon i co widzę? Myślałam, że oczy wyskoczą mi z orbit jak zobaczyłam zdjęcie prawdopodobnie mojego telefonu.

Co najlepsze oddałam go z zupełnie inną wadą a dostaje to zdjęcie:
[URL="http://www.regenersis.pl/openfile_APPRO,B29F861D-6A21-4BD1-B604-0B454A53C581.html"]http://www.regenersis.pl/openfile_APPRO,B29F861D-6A21-4BD1-B604-0B454A53C581.html[/URL]

Nie mam pojęcia co się stało ale wiem jedno - telefon nie pływał, nie miał styczności z wodą, nawet nie leżał w kuchni więc jakim cudem mogło się stać to co widzę na tym zdjęciu?!

#1905 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 13 marca 2014 - 22:58

Warto przy oddawaniu telefonu do naprawy zrobić przy przyjmującym zdjęcia gniazd i widocznych czujników kontaktu z płynem. Bo po fakcie to trudno udowodnić, że było inaczej niż twierdzą.

#1906 mecei

mecei
  • 99 postów

Napisano 14 marca 2014 - 09:31

i musowo sporzadzic notke nt stanu technicznego urzadzenia, defekty wizualne tez opisac, nastepnie poprosic przyjmujacego o podpis :)

#1907 Homerras

Homerras
  • 49 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 marca 2014 - 11:54

@angiemruu - może to przypadek, ale ja faktycznie miałem takie same objawy jak mój były 4s wpadł do szklanki z drinkiem ;)

#1908 angiemruu

angiemruu
  • 2 postów

Napisano 14 marca 2014 - 16:13

Odebrałam dzisiaj telefon i od razu w salonie sprawdziłam czy telefon się ładuje. Wszystko było w porządku dlatego od razu zawiozłam go do innego serwisu, który jest pogwarancyjny. Po obejrzeniu telefonu, Pan stwierdził, że wszystkie czujniki są białe więc telefon nie mógł mieć kontaktu z cieczą. Wycenili mi naprawę na około 120 zł jeśli tylko gniazdo słuchawkowe jest padnięte. Zobaczymy co będzie dalej. Co do zdjęcia - od razu gdy dostałam telefon do ręki obejrzałam gniazdo ładowania i stwierdziłam razem ze sprzedawcą, że to nie jest przez zalanie a po prostu kurz (telefon większość czasu leży w biurze zakładu mechanicznego). Zobaczymy co będzie dalej, póki co walczę i mam nadzieje, że telefon odzyskam sprawny.

#1909 Lukasz85

Lukasz85
  • 21 postów

Napisano 14 marca 2014 - 16:46

Ogromny przemiał tam mają. Mojego iphona 5 "naprawiali" 7 albo 8 razy. Wszystko przechodziło przez Tmobile i tutaj pewnie jest też jakiś problem w komunikacji między nimi. 5 krotnie nie potrafili się ze mną skontaktować w celu zaakceptowania przeze mnie kosztów naprawy. W efekcie dwie naprawy (pierwszy raz zalałem) na przestrzeni ponad roku trwały ok 4 miesięcy (trzeba iść do salonu i jeszcze raz oddać do naprawy telefon). Po pierwszej naprawie dostałem telefon z bad pikselami. Innym razem 4 miesiące po naprawie przestał działać power button. Niestety wyjścia nie mam i musi telefon do nich latać.

#1910 szymon1991

szymon1991
  • 41 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 marca 2014 - 16:48

Oddałem iP5 tydzień przed końcem gwarancji do salonu play.Otrzymałem refuba,w którym nie działa przednia kamera.Czy obowiązuje mnie 3-miesięczna gwarancja Apple z tytułu oddania telefonu w tak krótkim czasie przed końcem okresu gwarancyjnego czy muszę już reklamować jako niezgodność towaru z umową?

#1911 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 14 marca 2014 - 16:53

Obowiązuje Ciebie 3 miesięczna gwarancja.

#1912 norbiki

norbiki
  • 104 postów
  • SkądBerlin

Napisano 14 marca 2014 - 17:02

@szymon1991 Tak obowiązuje Cię3 miesięczna gwarancja.

#1913 Sony156

Sony156
  • 388 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 15 marca 2014 - 17:17

Posiadam iPhone 5 z polskiego T-Mobile i chciałbym go oddać na gwarancję. Gwarancja producenta jest do 21.03.2014r. Nie posiadam faktury/dowodu zakupu z T-Mobile. Czy jeżeli się udam do T-Mobile, to oni wyślą telefon do regenersis? Czy przysługuje mi rok gwarancji po gwarancji producenta?

#1914 aceraspire3100

aceraspire3100
  • 8 postów

Napisano 16 marca 2014 - 20:50

Ja zrobilem taki blad ze oddalem do play w celu naprawy w regenersis. Zatwierdzili wymiane na nowy ale maja ciagle problemy z Play i refubami. Po 10 dniach zadzwonilem ze chce moj fon bez naprawy. W miedzyczasie bylem w iSpot w Poznaniu i dowiedzialem sie ze tez przyjma taki kupiony w Play. Gdy telefon wrocil pojechalem do ispot i po pieciu dniach odebralem wymieniony iphone 5 . Gdybym wiedzial ze mozna w ispot to w zyciu bym do play nie oddal. W necie wszedzie pisza ze od operatorow nie przyjma a tu jednak mozna. Pan w ispot mowil ze nie chetnie biora ale maja taki obowiazek

- - - Połączono posty - - -

A i faktury z play nie chcieli bo sprawdzaja kiedy byla aktywacja a nie kiedy kupiony

#1915 evo

evo
  • 38 postów

Napisano 17 marca 2014 - 19:25

A to nie jest związane ze zmianą dystrybucji iPhone w Polsce?

Tutaj link do notki: W końcu oficjalna dystrybucja iPhone’ów w Polsce! | Makowe ABC

Aż zaraz zadzwonię do iSpotu we Wrocławiu i się zapytam, czy coś się zmieniło w tej kwestii. W styczniu, gdy padł mi Wake/Sleep od razu poszedłem do iSpotu, ale stamtąd zostałem odesłany z kwitkiem...

- - - Połączono posty - - -

EDIT

We Wrocławiu nic się nie zmieniło i nie przyjmują telefonów z dystrybucji operatorów...

#1916 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 17 marca 2014 - 19:59

Kiedyś w play nie można było nawet samodzielnie do R. wysłać tylko trzeba było oddać do salonu. Poważniejsze zmiany w kwestii serwisowania pojawią się pewnie we wrześniu przy iP 6.

#1917 aceraspire3100

aceraspire3100
  • 8 postów

Napisano 18 marca 2014 - 21:28

Zadzwon z ciekawosci do ispot poznan na malcie

#1918 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 20 marca 2014 - 09:55

Witam Jak to w końcu wygląda czy nadal ta nędzna firma r... jest serwisantem iPhone ?

#1919 RadekPa

RadekPa
  • 2 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 marca 2014 - 17:15

Witam wszystkich,
Jestem nowy, co nie znaczy że pierwszy raz tutaj ;)
Śledzę ten wątek od kilku miesięcy i powiem szczerze, że odmiennych przypadków jest tu co nie miara.
Miałem problem ze swoim iPhonem 5 16gb Black, ...szukałem informacji głównie co, jak i gdzie jest z tą gwarancją, rękojmią itp. Apple.
Co do samej usterki to:
Telefon nabyłem poprzez znany portal ogłoszeń lokalnych, odebrałem osobiście calutki 3 miesięczny zestaw w stanie zupełnie nie używanym.
Telefon kupiony na firmę w Polskim ORANGE(faktura zakupu), simlock zdjęty również w salonie ORANGE(faktura+wydruk z terminala).
Z telefonem nie było żadnych problemów, aż pewnego dnia okazało się, że go gdzieś zapodziałem...(Find my Iphone- nie loklizował go)
Następnego dnia kiedy miałem już wcisnąć swoje cztery litery do samochodu, okazało się, że na jego dachu leży mój "czarniutki"... Niestety rozładowany do cna.
Zatem mój uśmiech nie trwał długo, bo telefon ładowałem około 17tej dnia poprzedniego.
Ale z drugiej strony tej nocy nie padało (grudzień2013), a temperatura około -5 st.
Ładowanie... i telefon działał nadal perfekcyjnie.... tak przynajmniej myślałem bo jak się okazało problem dotyczył Wifi ale tylko w paśmie 2.4 GHz ( był bardzo prymitywny w stosunku do każdego innego urządzenia leżącego obok mojego telefonu.
W 5 GHz zasięg był idealny, a we wspomnianym 2.4 strasznie słaby.
Szukałem w Krakowie i znalazłem firmę iMad na Filipa, zatem pojechałem i dostałem tam info, że mojego telefonu przyjąć nie mogą bo pochodzi od PL operatora i mają na takie blokady, Tylko Regenersis Warszawa... ;))
Porada, zrobić Restore i/lub Aktualizację do iOS7.1....nie pomogło.
ewidentnie mój telefon ledwo co pokazywał 1-2 kreskę zasięgu jakiejkolwiek sieci Wifi w 2.4GHz.
Zatem zadzwoniłem do REGENERSIS i miły Pan wyrecytował, "...proszę dołączyć dokument zakupu z numerem IMEI..." którego ja nie posiadam, mam za to Fakturę VAT, ale bez numeru urządzenia itp. ( telefon był dostarczany kurierem za pobraniem, przedłużenie umowy )
Rozmowa zakończona wnioskiem, że telefonu mi nie przyjmą na gwarancję, jedynie naprawa/diagnoza płatna.
Kolejny telefon do Apple Care, i tu również ciężko, ....pani stwierdziła, że tak mają podpisane umowy z operatorami a oni z Regenersis i tak to PEWNIE wygląda u nas w PL.
Ewentualnie wycieczka do Niemiec (Drezno,Berlin) do Apple Store i po problemie, tam mi przyjmą bez żadnego papierka ( jedyny warunek to poniżej roku od aktywacji urządzenia)
Został mi już tylko salon Orange.
Zerknąłem do faktury, a tam data wysłania = data zakupu = 14.03.2013r., a tego dnia mój iPhone wyświetlał date 13.03.2014, czyli dokładnie rok, sprawdziłem jeszcze status telefonu na stronie seflsolve.apple.com, okazało się, że gwarancja jest do 21.03.2014r. co mnie mocno nie zdziwiło, a wręcz przeciwnie, dało kolejną możliwą opcję rozmowy z konsultantem w Orange.
W Salonie pani zerknęła na telefon i zapytała co się dzieje,w druku gwarancyjnym opisała usterkę, zrobiła ksero faktury zakupu (tej bez IMEI), ksero faktury za ściągnięcie simlocka, spakowała telefon do pudełka( bez ładowarki i kabli) i z uśmiechem powiedziała do 14 dni roboczych telefon ma wrócić z Regenersis...
....dziś tj. 20.03.2014r. dostałem telefon z salonu Orange, że mam się zgłośić po odbiór nowego/wymienionego ;)
Dodam tylko, że w telefonie zostawiłem zdjęcie na którym leży telefon mój i taki sam żony, obok siebie, gdzie widać w moim zupełny brak danej sieci Wifi, a na drugim full zasięg tejże sieci.
Napisałem ten elaborat (choć prymitywne) nie po to by bronić Regenersis, ale po to, by może pomóc komuś rozwiać jakieś wątpliwości odnośnie przyszłego zachowania się z naprawą lub jej próbą, ewentualnie zaoszczędzić czasu na niepotrzebne wycieczki tu i tam...
Pozdrawiam i życzę wszystkim samego pozytywnego...
Dla ciekawskich IMEI: 013552009643284
Można sprawdzić na stronie Regenersis przebieg naprawy [url=http://www.regenersis.pl/sprawdz-stan-naprawy.html]Sprawdź informacje o naprawie >> Regenersis (Warsaw)[/url]

#1920 RadekPa

RadekPa
  • 2 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 marca 2014 - 19:47

Aktualizuję (moim zdaniem) istotną informację. Otóż telefon który opisywałem powyżej jest wymieniony na nowy. Stan: idealny, jak po rozpakowaniu fabryczego pudełka Nowy IMEI: 01373300117xxxx Soft: 6.1.4 I najważniejsza informacja, ...po aktywacji nowego telefonu, okazuje się, że na stronie Apple okres gwarancji jest TAKI SAM jak na urządzenie wymienione (kontynuacja) !!! Sprawdzałem IMEI przed aktywacją i nie było żadnego wpisu poza "...please activate your device..." Zatem mój nowy iPhone 5 ma gwarancję do jutra, cały jeden dzień :) Czyli właśnie obaliłem mit o odświeżaniu się gwarancji przy pierwszej aktywacji urządzenia wymienionego przez Regenersis. Myśle, że ta informacja okaże się pomocna...

#1921 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 20 marca 2014 - 20:32

Przeczytaj kilka postów wyżej, doliczą 3 miesiące od chwili otrzymania refuba.

#1922 patryk5bw

patryk5bw
  • 29 postów
  • SkądLublin

Napisano 20 marca 2014 - 21:39

W moim iPhone 5s około miesiąc temu przycisk power(ten u góry telefonu) przestał działać poprawnie. To znaczy nie za każdym razem reagował, nie był wyczuwalny pod palcem, a także nie było kliku. Przycisk był zapadnięty. Choć był to problem nie chętnie myślałem o oddaniu iPhone’a na gwarancję. Po pierwsze wcześniej czytałem dużo negatywnych komentarzy, a po drugie z telefonu jeszcze dało się korzystać. Jednak 9 marca zdecydowałem się oddać telefon do najbliższego salonu Orange w celu reklamacji iPhone’a. Razem z Panią konsultantką spisaliśmy zgłoszenie, a telefon zostawiłem w salonie skąd miał zostać wysłany kurierem do Regenersis w warszawie. Na stronie internetowej tego serwisu jest możliwość uzyskania informacji o aktualnym stanie naprawy po wcześniejszym podaniu nr. imei. Do czwartku nie było jakiejkolwiek informacji. Zaczynałem się niepokoić. W piątek pojawiła się informacja, iż telefon dotarł i jest w trakcie naprawy. Salon Orange przedłużył całą sprawę o trzy dni robocze. Już we wtorek pojawiła się informacji o wydaniu iPhone’a. W środę o 15 odebrałem telefon od Orange. iPhone był nowy, fabrycznie zafoliowany. Osiem dni roboczych to i tak nie długi okres oczekiwania. Mógłbym go dodatkowo przyspieszyć przez wysyłkę do Regenersis na własną rękę. Jednak nie wiedziałem wcześniej o takiej możliwości.

#1923 stpn

stpn
  • 34 postów

Napisano 20 marca 2014 - 21:45

mam takie pytanie odnośnie aukcji na allegro, gdzie proponowane są w sprzedaży nowe iphone'y 5 po powrocie z serwisu. Czy te telefony są totalnie nowe czy refabrykowane (naprawiony probem + wymieniona obudowa) ?

#1924 patryk5bw

patryk5bw
  • 29 postów
  • SkądLublin

Napisano 20 marca 2014 - 23:07

Mój telefon nie jest napewno tym, który miałem wcześniej. Mam nowy nr imei.

#1925 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 postów

Napisano 21 marca 2014 - 21:20

Przeczytaj kilka postów wyżej, doliczą 3 miesiące od chwili otrzymania refuba.

dokładnie po wymianie masz 3-miesięce
'patryk5bw' w 5 też problem był, widać w 5s nadal nie poprawili problemu, (dziwne bo w 4, 4s raczej rzadko spotykane)
piszesz, że 9 marca oddałeś do salonu a kiedy wysłali ? ;p kiedyś oddawałem coś to powiedzieli, że i tak mają ustalone dni bądź czekają na większą ilość do przesyłki




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych