Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1901
Napisano 12 marca 2014 - 13:18
#1902
Napisano 12 marca 2014 - 20:47
#1903
Napisano 13 marca 2014 - 17:49
w końcu mam!! iphone 5 fabrycznie nówkę , oddałem 14 stycznia i do dzisiaj , pisania odwołań ,reklamacji ,zażaleń , opisywanie sytuacji na facebooku pisane do Marcina Gruszki Play4you itd. robienia zamieszania udało sie po 2 miesiącach dostałem nie refurb bo też taki dostałem , lecz nie przyjołem napisałem odwołanie i koniec tej historii jest taki jak widać walka popłaca a teraz go sprzedaje bo już zakupiłem sobie nowy nie czekałem od play-a na telefon i teraz go sprzedaje .
http://myapple.pl/sp...oliowany-_.html
#1904
Napisano 13 marca 2014 - 18:00
4 miesiące temu wzięłam telefon na abonament Iphone 4s. Długo się nim nie pocieszyłam bo już po tych 4 miesiącach telefon się zepsuł.
Pierwsze co zauważyłam to brak dźwięków wiadomości. Później doszło do tego brak muzyki, brak dźwięków systemowych i możliwość usłyszenia tego wszystkiego jedynie podczas podłączenia słuchawek do telefonu.
Poczytałam w internecie o sposobach dzięki którym można przywrócić dźwięk, jednak nic nie działało więc zaniosłam telefon na gwarancje do siedzi Tmobile.
Wszystko pięknie ładnie - Pan dokładnie opisał moją usterkę i wysłał telefon do serwisu.
Po kilku dniach odbieram telefon, że mój telefon nie zostanie naprawiony na gwarancji przez ingerencje cieczy i ma mnie to kosztować 890 zł.
Podziękowałam Pani i zaczęłam drążyć temat, wyszukując wszystkich informacji dotyczących tej firmy.
Dzisiaj weszłam na ich stronę, odnalazłam swój telefon i co widzę? Myślałam, że oczy wyskoczą mi z orbit jak zobaczyłam zdjęcie prawdopodobnie mojego telefonu.
Co najlepsze oddałam go z zupełnie inną wadą a dostaje to zdjęcie:
[URL="http://www.regenersis.pl/openfile_APPRO,B29F861D-6A21-4BD1-B604-0B454A53C581.html"]http://www.regenersis.pl/openfile_APPRO,B29F861D-6A21-4BD1-B604-0B454A53C581.html[/URL]
Nie mam pojęcia co się stało ale wiem jedno - telefon nie pływał, nie miał styczności z wodą, nawet nie leżał w kuchni więc jakim cudem mogło się stać to co widzę na tym zdjęciu?!
#1905
Napisano 13 marca 2014 - 22:58
#1906
Napisano 14 marca 2014 - 09:31
#1907
Napisano 14 marca 2014 - 11:54
#1908
Napisano 14 marca 2014 - 16:13
#1909
Napisano 14 marca 2014 - 16:46
#1910
Napisano 14 marca 2014 - 16:48
#1911
Napisano 14 marca 2014 - 16:53
#1912
Napisano 14 marca 2014 - 17:02
#1913
Napisano 15 marca 2014 - 17:17
#1914
Napisano 16 marca 2014 - 20:50
- - - Połączono posty - - -
A i faktury z play nie chcieli bo sprawdzaja kiedy byla aktywacja a nie kiedy kupiony
#1915
Napisano 17 marca 2014 - 19:25
Tutaj link do notki: W końcu oficjalna dystrybucja iPhone’ów w Polsce! | Makowe ABC
Aż zaraz zadzwonię do iSpotu we Wrocławiu i się zapytam, czy coś się zmieniło w tej kwestii. W styczniu, gdy padł mi Wake/Sleep od razu poszedłem do iSpotu, ale stamtąd zostałem odesłany z kwitkiem...
- - - Połączono posty - - -
EDIT
We Wrocławiu nic się nie zmieniło i nie przyjmują telefonów z dystrybucji operatorów...
#1916
Napisano 17 marca 2014 - 19:59
#1917
Napisano 18 marca 2014 - 21:28
#1918
Napisano 20 marca 2014 - 09:55
#1919
Napisano 20 marca 2014 - 17:15
Jestem nowy, co nie znaczy że pierwszy raz tutaj
Śledzę ten wątek od kilku miesięcy i powiem szczerze, że odmiennych przypadków jest tu co nie miara.
Miałem problem ze swoim iPhonem 5 16gb Black, ...szukałem informacji głównie co, jak i gdzie jest z tą gwarancją, rękojmią itp. Apple.
Co do samej usterki to:
Telefon nabyłem poprzez znany portal ogłoszeń lokalnych, odebrałem osobiście calutki 3 miesięczny zestaw w stanie zupełnie nie używanym.
Telefon kupiony na firmę w Polskim ORANGE(faktura zakupu), simlock zdjęty również w salonie ORANGE(faktura+wydruk z terminala).
Z telefonem nie było żadnych problemów, aż pewnego dnia okazało się, że go gdzieś zapodziałem...(Find my Iphone- nie loklizował go)
Następnego dnia kiedy miałem już wcisnąć swoje cztery litery do samochodu, okazało się, że na jego dachu leży mój "czarniutki"... Niestety rozładowany do cna.
Zatem mój uśmiech nie trwał długo, bo telefon ładowałem około 17tej dnia poprzedniego.
Ale z drugiej strony tej nocy nie padało (grudzień2013), a temperatura około -5 st.
Ładowanie... i telefon działał nadal perfekcyjnie.... tak przynajmniej myślałem bo jak się okazało problem dotyczył Wifi ale tylko w paśmie 2.4 GHz ( był bardzo prymitywny w stosunku do każdego innego urządzenia leżącego obok mojego telefonu.
W 5 GHz zasięg był idealny, a we wspomnianym 2.4 strasznie słaby.
Szukałem w Krakowie i znalazłem firmę iMad na Filipa, zatem pojechałem i dostałem tam info, że mojego telefonu przyjąć nie mogą bo pochodzi od PL operatora i mają na takie blokady, Tylko Regenersis Warszawa... )
Porada, zrobić Restore i/lub Aktualizację do iOS7.1....nie pomogło.
ewidentnie mój telefon ledwo co pokazywał 1-2 kreskę zasięgu jakiejkolwiek sieci Wifi w 2.4GHz.
Zatem zadzwoniłem do REGENERSIS i miły Pan wyrecytował, "...proszę dołączyć dokument zakupu z numerem IMEI..." którego ja nie posiadam, mam za to Fakturę VAT, ale bez numeru urządzenia itp. ( telefon był dostarczany kurierem za pobraniem, przedłużenie umowy )
Rozmowa zakończona wnioskiem, że telefonu mi nie przyjmą na gwarancję, jedynie naprawa/diagnoza płatna.
Kolejny telefon do Apple Care, i tu również ciężko, ....pani stwierdziła, że tak mają podpisane umowy z operatorami a oni z Regenersis i tak to PEWNIE wygląda u nas w PL.
Ewentualnie wycieczka do Niemiec (Drezno,Berlin) do Apple Store i po problemie, tam mi przyjmą bez żadnego papierka ( jedyny warunek to poniżej roku od aktywacji urządzenia)
Został mi już tylko salon Orange.
Zerknąłem do faktury, a tam data wysłania = data zakupu = 14.03.2013r., a tego dnia mój iPhone wyświetlał date 13.03.2014, czyli dokładnie rok, sprawdziłem jeszcze status telefonu na stronie seflsolve.apple.com, okazało się, że gwarancja jest do 21.03.2014r. co mnie mocno nie zdziwiło, a wręcz przeciwnie, dało kolejną możliwą opcję rozmowy z konsultantem w Orange.
W Salonie pani zerknęła na telefon i zapytała co się dzieje,w druku gwarancyjnym opisała usterkę, zrobiła ksero faktury zakupu (tej bez IMEI), ksero faktury za ściągnięcie simlocka, spakowała telefon do pudełka( bez ładowarki i kabli) i z uśmiechem powiedziała do 14 dni roboczych telefon ma wrócić z Regenersis...
....dziś tj. 20.03.2014r. dostałem telefon z salonu Orange, że mam się zgłośić po odbiór nowego/wymienionego
Dodam tylko, że w telefonie zostawiłem zdjęcie na którym leży telefon mój i taki sam żony, obok siebie, gdzie widać w moim zupełny brak danej sieci Wifi, a na drugim full zasięg tejże sieci.
Napisałem ten elaborat (choć prymitywne) nie po to by bronić Regenersis, ale po to, by może pomóc komuś rozwiać jakieś wątpliwości odnośnie przyszłego zachowania się z naprawą lub jej próbą, ewentualnie zaoszczędzić czasu na niepotrzebne wycieczki tu i tam...
Pozdrawiam i życzę wszystkim samego pozytywnego...
Dla ciekawskich IMEI: 013552009643284
Można sprawdzić na stronie Regenersis przebieg naprawy [url=http://www.regenersis.pl/sprawdz-stan-naprawy.html]Sprawdź informacje o naprawie >> Regenersis (Warsaw)[/url]
#1920
Napisano 20 marca 2014 - 19:47
#1921
Napisano 20 marca 2014 - 20:32
#1922
Napisano 20 marca 2014 - 21:39
#1923
Napisano 20 marca 2014 - 21:45
#1924
Napisano 20 marca 2014 - 23:07
#1925
Napisano 21 marca 2014 - 21:20
dokładnie po wymianie masz 3-miesięcePrzeczytaj kilka postów wyżej, doliczą 3 miesiące od chwili otrzymania refuba.
'patryk5bw' w 5 też problem był, widać w 5s nadal nie poprawili problemu, (dziwne bo w 4, 4s raczej rzadko spotykane)
piszesz, że 9 marca oddałeś do salonu a kiedy wysłali ? ;p kiedyś oddawałem coś to powiedzieli, że i tak mają ustalone dni bądź czekają na większą ilość do przesyłki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych