Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#451 najman

najman
  • 953 postów

Napisano 24 września 2010 - 20:33

A teraz 3G wymieniaja na 3G czy 3GS? Bo 3G chyba juz nie robia?

#452 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 24 września 2010 - 22:01

A teraz 3G wymieniaja na 3G czy 3GS? Bo 3G chyba juz nie robia?


właśnie jak to jest ? 3G na 3G czy 3GS ?

Powiedzcie mi co robic , bo w niedziele mijają 2 tygodnie od kiedy oddałem ipka do Ery i zero odzewu.

#453 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 25 września 2010 - 13:19

To co mam żądać jak jutro pójde do Ery ? Podpowie mi ktos ?

#454 DanielCW_92

DanielCW_92
  • 266 postów
  • SkądTarczyn

Napisano 26 września 2010 - 13:38

Dostaniesz 3g , nie mogą dać ci lepszego modelu za starszy , to tak jakby przestali produkować ip 3gs i dawali 4 , bezsens , na pewno dostaniesz taki model jaki oddajesz :)

---------- Wpis dodano o 14:38 ---------- Poprzedni wpis dodano o 14:31 ----------

To co mam żądać jak jutro pójde do Ery ? Podpowie mi ktos ?


Gdy oddawałeś swojego iPhone , bynajmniej ja tak zrobiłem , zaznaczyłem jasno iż nie interesuje mnie żadna naprawa tylko wymiana egzemplarza jako niezgodność towaru z umową , telefon mam na firmę lecz zaznaczona zostało iż został zakupiony przez osobę nie powiązana z jakim kolwiek przedsiębiorstwem .
Minęło 10 dni od oddania telefonu gdy na stronie regenersis zauważylem status WYDANY , tak więc zadzwoniłem do orange i spytałem się czy telefon jest już do odebrania , pani mi uprzejmie powiedziała , że TAK, tak więc w piątek 24 września 2010 pojechalem odebrać telefon , pani poprosiła o dokument reklamacji , po czym został mi wydany nowy iPhone 3gs 16gb , taki model jaki oddawałem , przyczyną było 8 białych pixeli .
Otóż otrzymany nowy telefon jest w stanie idealnym , zero rys , zero szparek i prześwitów itp , nie ma żółtego ekranu , jedyna wada to 1 biały pixel który też już podchodzi pod gwarancję , ale poczekam jeszcze trochę z reklamacją :D

#455 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 26 września 2010 - 19:09

Poczekasz, a pozniej dostaniesz gorszy, a niestety bedzie po gwarancji i ... szukaj wiatru w polu :D

#456 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 28 września 2010 - 15:01

jak to jest ? 14 dni od oddania sprzętu mają czas aby ustosunkowac sie do naszej reklamacji czy 14 dni roboczych ?

#457 Tzebool

Tzebool
  • 36 postów
  • SkądDębica

Napisano 29 września 2010 - 16:50

Właśnie wrócił do mnie iPhone 3G z gwarancji. Po 2 tygodniach dostałem nóweczkę:) Żadnych wad. A tak się bałem Regenersis...

#458 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 29 września 2010 - 21:36

ja juz czekam 17 dni ... i nic ... 0 odpowiedzi , zero wszystkiego :(

#459 pitergg

pitergg
  • 43 postów

Napisano 29 września 2010 - 22:00

ja juz czekam 17 dni ... i nic ... 0 odpowiedzi , zero wszystkiego :(

Zadzwoń do serwisu, ja kiedyś czekałem 2 miesiące na naprawę telefonu... :/

#460 patrick1989

patrick1989
  • 495 postów

Napisano 29 września 2010 - 22:41

Ja bym czekal, gdyby nie interwencja w salonie ERY. Jeśli oddawałeś do salonu to tam idź :D Do mnie telefon dotarł w ten sam dzień, w którym poszedłem, a po telefonie do Regenersis okazało, się że go nie mają w systemie, choć wrócił z karteczką od nich... Mają niezły bałagan.

#461 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 30 września 2010 - 13:37

poczekam do jutra , dzisiaj mija 14 dzien roboczy i jesli do dzisiaj sie ze mna nie skontaktuja to musza mi naprawic telefon za darmo jesli nawet uznaja go za zalany bo w "Ustawie o szczegolnych warunkach sprzedazy" pisze tak : "3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione." Czyli moje zgloszenie reklamacyjne zostało pozytywnie rozpatrzone i musza go naprawic :)

#462 Adam1

Adam1
  • 57 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 01 października 2010 - 21:20

A ja mam takie pytanie. Mam iPhona 3GS kupionego w marcu tego roku, obchodziłem się z nim jak z jajkiem a tu nagle kilka dni temu pojawiło mi się takie pęknięcie:

Dołączona grafika

Na dodatek na jasnym tle jeden pixel świeci mi na czerowno/różowo. Myślicie, że jest sens wysyłać telefon z takimi wadami ?

#463 DanielCW_92

DanielCW_92
  • 266 postów
  • SkądTarczyn

Napisano 03 października 2010 - 19:00

Ja oddałem swojego bo mi się tył pościerał , a miałem 8 pixeli małych białych widocznych tylko gdy dałem na maxa jasność , dostałem nowy , ma 1 pixela i lekko dziwnie starty ekran tak że uszczelka odchodzi delikatnie , i znowu muszę jechać i oddawać , ale to za miesiąc , niech się trochę porysuje :D

#464 dest

dest
  • 6 postów

Napisano 03 października 2010 - 21:27

hej a ja mam takie pytanie czy ktoś oddawał do serwisu tel z rozszczelniona obudowa? niedawno zauważyłem ze mój iphone ma szparkę miedzy czarą obudową a srebrną ramką na długości od głośnika albo mikrofonu aż po guziki zgłaśniające. telefon nigdy nie upadł i nie ma na obudowie żadnych śladów od uderzenia itp. po tematach na forum boje się go oddać do regenersis. a kolejna sprawa to telefon od samego początku mi się od czasu do czaru resetował gdy był podłączony do ładowarki. nie wiem czy to też zgłaszać czy tylko ta obudowę i czy oddać go do ery czy zawieść osobiście do serwisu?

#465 Sokoov

Sokoov
  • 4 postów

Napisano 04 października 2010 - 16:40

Ile mają gwarancji słuchawki Apple In-Ear z pilotem? Czy jeśli mi trzeszczą mogę je odesłać na gwarancję?

#466 grzybek092

grzybek092
  • 12 postów

Napisano 04 października 2010 - 20:20

Ja opisze swoja sytuacje z przed trzech miesięcy, a właściwie od samego początku użytkowania, czyli od sylwestra.
Początkowo obchodziłem się z IPhone jak z jajkiem, polerowałem szybkę i tylną część obudowy, pierwsze co mnie dosyć wkurzyło było pęknięcie obudowy przy wejściu słuchawkowym. Pęknięcie łączyło metalową ramkę ze srebrnym wejściem na słuchawki. Tydzień później może dwa tygodnie później, lakier zszedł z plastiku przy głośniku, ubytek lakieru również łączył metalową ramkę z dołkiem na głośniczek. Trochę później obudowa pękła z boku telefonu równolegle do metalowej ramki, dodam że do tego czasu mój IP ani razu nie miał kontaktu z podłogą. Poczytałem trochę o Regenersis, dowiedziałem się że to oszuści, że zalewają telefony, że pracują tam studenci którzy podmieniają ekrany dotykowe na jakieś gorszej jakości. Szczerze mówiąc tylko to mnie powstrzymywało od oddania telefonu do serwisu. minęło z pół roku i pojawiły się problemy z internetem. Nie działało mi połączenie internetowe przez 3G(WIFI działało), to już był szczerze mówiąc poważny defekt, IP bez normalnie działającego internetu był bezwartościowy. Dodatkowo doszło do tego uszkodzenie sterowania pilotem przez słuchawki(uszkodzenie było w telefonie nie w słuchawkach) i kurz pod szybką, co za tym idzie rozszczelnienie obudowy.
Zdecydowałem się na oddanie IP. Poszedłem do salonu, wszystko ładnie, pięknie, Pan w obsłudze powiedział, że nie mam się co obawiać, reklamacje z IPhone`ami jak do tej przebiegały bez problemów, i że nic mu o konfliktach z Regenrsis nie wiadomo. Oddałem telefon ze słuchawkami(słuchawki były w ciężkim stanie). Po 7 dniach dostałem sms-a z informacją, że czeka na mnie nowy IP. Przyjechałem podpisałem, odebrałem, wszystko OK, Regenersis mi nie zalało. Tyle o Regenersis z mojej strony.:)



Aha, zapomniałem dodać, a propo..


A ja mam takie pytanie. Mam iPhona 3GS kupionego w marcu tego roku, obchodziłem się z nim jak z jajkiem a tu nagle kilka dni temu pojawiło mi się takie pęknięcie:

[URL=http://img651.imageshack.us/i/zdjcie0350n.jpg/]Dołączona grafika[/URL]

Na dodatek na jasnym tle jeden pixel świeci mi na czerowno/różowo. Myślicie, że jest sens wysyłać telefon z takimi wadami ?



po tym pół roku posiadania IP doszło pęknięcie obudowy przy wejściu na ładowanie na długość 1 cm. Tak z niczego sobie pękło, rano wstaje, patrzę pęknięcie i bez żadnych problemów wymienili. To pęknięcie na Twoim zdjęciu to pikuś.:)

#467 Adam1

Adam1
  • 57 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 04 października 2010 - 21:55

tak, wiem że to pikuś :) Jednak wydałem na ten telefon tyle kasy, że zdecyduję się oddać go na gwarancje. Do tego wszystkiego doszło mi dokładnie to co Tobie - nie działa mi internet po 3G, spada zasięg i przełącza na Edge. Dzięki za odp.

#468 Mikeman

Mikeman
  • 82 postów

Napisano 05 października 2010 - 10:58

poczekam do jutra , dzisiaj mija 14 dzien roboczy i jesli do dzisiaj sie ze mna nie skontaktuja to musza mi naprawic telefon za darmo jesli nawet uznaja go za zalany bo w "Ustawie o szczegolnych warunkach sprzedazy" pisze tak :

"3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie
ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za
uzasadnione."

Czyli moje zgloszenie reklamacyjne zostało pozytywnie rozpatrzone i musza go naprawic :)

Niestety muszę Cie zmartwić. Zacytowany ustęp odnosi się do rękojmi SPRZEDAWCY, a nie gwarancji producenta. Jeśli oddałbyś do SPRZEDAWCY (era,orange,apple poland) i trzymali go ponad dwa tygodnie to rzeczywiście- muszą go naprawić, bo jest uzasadnione. Ale serwisy producenta realizują gwarancję producenta, a jej warunki są opisane w książeczce gwarancja i oddając na gwarancję się na nie zgadzasz.

#469 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 05 października 2010 - 14:40

ja oddalem do rękojmi sprzedawcy poniewaz telefon mam 1 rok 3 miesiace i gwarancja producenta juz minela :) oddalem go do sprzedawcy :)

#470 Adam1

Adam1
  • 57 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 05 października 2010 - 18:19

mam jeszcze takie pytanie: telefon kupiłem na allegro i dostałem sam paragon (orange). Czy to wystarczy dla regenersis?

#471 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 06 października 2010 - 13:18

mi sie wydaje ze wystarczy :)

#472 goodboy25

goodboy25
  • 4 354 postów
  • SkądWaWa

Napisano 06 października 2010 - 13:45

tak, wiem że to pikuś :) Jednak wydałem na ten telefon tyle kasy, że zdecyduję się oddać go na gwarancje. Do tego wszystkiego doszło mi dokładnie to co Tobie - nie działa mi internet po 3G, spada zasięg i przełącza na Edge. Dzięki za odp.

Ja bym wolał telefon składany w fabryce z takim lekkim pikusiem, niż refurba robionego w Europie, a wierz mi, że rzadko refurby wychodzą tak dobrze złożone i bez defectów jak fabryczne nówki z Chin. Ale jak to mówią, wybór należy do Ciebie :) No, chyba, że Ci na taką samą nówkę wymienią.

#473 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2010 - 16:34

kurde no i cos przeciaga im sie oddalem 20.09, na reg....pl jest od 24 zadzwonie do ery pospieszyc, ale co mam powiedziec dokladnie

#474 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 06 października 2010 - 18:44

Jeżeli poszedłbym do Ery, z moim iPhonem 4, 29.09 dzień zakupu, to wymieniliby od ręki na nowy, czy wysyłka? Pytam jakby coś było nie tak, być może jest coś nie tak z wyświetlaczem, o czym pisałem w jedynym założonym przeze mnie temacie.

#475 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 października 2010 - 14:52

nie wymienia od reki wysla do serwisu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych