Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#301
Napisano 02 września 2009 - 11:21
#302
Napisano 02 września 2009 - 12:14
#303
Napisano 02 września 2009 - 12:17
#304
Napisano 02 września 2009 - 13:00
#305
Napisano 03 września 2009 - 01:17
#306
Napisano 03 września 2009 - 09:28
#307
Napisano 03 września 2009 - 14:24
#308
Napisano 03 września 2009 - 16:38
i się zastanawiam, czy dzwonić i już wyzywać, że chcą mi naprawić na gorszego, czy czekać aż wróci do salonu i wtedy robić*jazdę, jak ewentualnie dostanę rzeczywiście 3G? imei się zgadza oczywiście a na kwitu z salonu pisze Apple iPhone 16GB White, więc ani słowa o tym, że to "S". Oczywiście, o ile go nie zaleją, wtedy chętnie dołączę*do pozwu...Typ: iPhone 3G 16GB White
#309
Napisano 04 września 2009 - 11:50
#310
Napisano 04 września 2009 - 13:23
#311
Napisano 04 września 2009 - 13:57
Dziś znów zmieniono mi termin oddania a mianowicie na 04,09,2009 a było 26 następnie 28 a ciekawe co dalej będzie...
Telefonowałem do firmy R powiedziano, że zakwalifikowano do wymiany a kiedy dostane to oni już nie wiedzą
Ja już czekam prawie miesiąc na kilka nowych telefonów. Zastawiam się czy można wymóc na Orange wymianę ze swojego stocku posiadając odpowiednią ekspertyzę z Regenersis? W końcu dostawy dla Regenersis realizowane są z Orange.
#312
Napisano 07 września 2009 - 09:12
#313
Napisano 07 września 2009 - 15:01
#314
Napisano 07 września 2009 - 19:31
#315
Napisano 07 września 2009 - 21:31
#316
Napisano 08 września 2009 - 11:51
#317
Napisano 09 września 2009 - 11:22
#318
Napisano 09 września 2009 - 13:05
Cuda cuda są na świecie, wy nie wiecie, wy nie wiecie Wybaczcie głupi wstęp, ale dowiedziałem się, po drugim odesłaniu telefonu do serwisu, że iPhone zostanie wymieniony na nowy i dzięki Bogu nie został zalany.. Natomiast oczywiście nie wiadomo kiedy będzie wymieniony, bo nie ma ich na stanie.
hahah nie ciesz się aż tak jak ja to robiłem w piątek był do wymiany! Radocha! W poniedziałek już nie wiedzą co z nim nawet nie wiedzieli czy jest u nich... :???: Dziś nie stwierdzono usterki ale powodu nie podali czemu nie wiem Pani stwierdziła że nie stwierdzono i koniec! Info na stronie że w trakcie naprawy a powiedziała że zostanie odesłany:( Cuda na kiju cuda na kiju a tylko takie rzeczy to w RP... Miałem wielką ochotę na przedłużenie umowy kupić sobie 3GS teraz zanim to zrobię grubo się zastanowię chyba że będę pewny w 100% że sprzedam i kupie coś za te pieniądze co się nie padnie tak szybko... Tylko szkoda, że HTC też jest tam serwisowane, ale może nie ma z nimi problemów...
#319
Napisano 09 września 2009 - 13:49
#320
Napisano 10 września 2009 - 16:15
#321
Napisano 21 września 2009 - 09:39
---- Dodano 21-09-2009 o godzinie 10:43 ----
Jeśli komuś zwrócą to proszę o info, może ktoś znajdzie sposób na tą sytuację. Ja zaraz dzwonie do rzecznika spytać czy jest opcja zwrotu pieniędzy.
#322
Napisano 21 września 2009 - 10:07
#323
Napisano 21 września 2009 - 10:39
Js mogę dodać, że Iphona 3G oddałem na gwarancję w salonie ORANGE dnia 6.08.2009, w Regenersis był 11.08.2009 po 2 tygodniach uzyskałem informację, że telefon będzie wymieniony na nowy, ale kiedy to nie wiedzą. Oburzony tą sytuacją napisałem skargę do Orange ale w odpowiedzi dostałem informację, że oni nie są gwarantem i nie odpowiadają za serwis a w rekompensacie zmniejszą mi opłaty za 2 ostatnie miesiące - co mnie średnio cieszy bo jak tak dalej pójdzie to mogę i pół roku czekać na mój tel. Od rzecznika praw konsumenta dowiedziałem się, że w tej sprawie nie da się nic zrobić bo takie są warunki Gwarancji.
---- Dodano 21-09-2009 o godzinie 10:43 ----
Jeśli komuś zwrócą to proszę o info, może ktoś znajdzie sposób na tą sytuację. Ja zaraz dzwonie do rzecznika spytać czy jest opcja zwrotu pieniędzy.
Proponuję poprosić Regenersis o ekspertyzę, że należy Ci się wymiana telefonu, powędrować z papierem i telefonem do salonu Orange i poprosić o wymianę. Ja tak zrobiłem z 5-cioma sztukami. Wymiana odbyła się bez problemu.
Możesz też poprosić salon Orange, gdzie oddawałeś telefon żeby skontaktowali się z serwisem Regenersis i przesłali taki papier bezpośrednio do salonu.
#324
Napisano 21 września 2009 - 16:02
Proponuję poprosić Regenersis o ekspertyzę, że należy Ci się wymiana telefonu, powędrować z papierem i telefonem do salonu Orange i poprosić o wymianę. Ja tak zrobiłem z 5-cioma sztukami. Wymiana odbyła się bez problemu.
Możesz też poprosić salon Orange, gdzie oddawałeś telefon żeby skontaktowali się z serwisem Regenersis i przesłali taki papier bezpośrednio do salonu.
Może rada nie kierowana do mnie... ALE... podziałało tak jak pisałeś - poszedłem do orange żeby poprosili o ekspertyzę i telefon - suma summarum - czekam aktualnie aż ekspertyza i mój stary fon dojdzie do orange i wtedy mam podejść po nowy od orange a nie od regenersis. (Dziś jak zdzwoniłem do regenersis to mi powiedziano że nie mają na stanie telefonów). Zobaczymy jak to tam wszystko się potoczy...
#325
Napisano 21 września 2009 - 17:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych