Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#301 Biggi

Biggi
  • 15 postów

Napisano 02 września 2009 - 11:21

Mam podobny problemik. Opisywałem go w innym temacie, mianowicie po upgrade do 3.0.1 poszło się walić wifi. 18.08 oddałem w Orange, na stronie Regenersis widnieje stan z 20.08, że jest w trakcie naprawy i od tej pory cisza. Nie wiem czy iść do Orange i się zacząć kłócić czy co? Dodatkowo rozśmieszył mnie koleś z BOK, na moje pytanie kiedy otrzymam mój telefon bo mijają już 2 tygodnie, odpowiedział że nie wie bo iPhony nie są serwisowane w Polsce. Ja mu mówię, że przecież jadą do Regenersis, a on na to że: nie nie. W Polsce nie ma serwisu Iphona..Echh..co za lipa..

#302 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 02 września 2009 - 12:14

ja poczekam az mi mini 14 dni roboczych i pojde do orange;)

#303 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2009 - 12:17

Gdzies ktos wspominal, ze na podobnych warunkach wywalczyl iP3GS.

#304 SaperSBC

SaperSBC
  • 11 postów

Napisano 02 września 2009 - 13:00

cd. dziś odebrałem iPka z salonu z brakiem stwierdzenia usterki przez serwis :/ Jedynie przywrócili ustawienia fabryczne... fajnie... tylko sam to zrobiłem jeszcze przed oddaniem, żeby mieć pewność że to usterka sprzętowa. Swojego iPhone'a kupiłem przez allegro, nowego, nie rozpakowanego, tylko że prawdopodobnie był na firmę, więc rękojmia przysługuje mi tylko przez rok. Teraz jadę do głównego salonu Oragne w Lublinie, żeby przetestować kartę SIM, może tu jest problem z połączeniami... ale co z baterią? pozdro cdn.

#305 2chap

2chap
  • 37 postów

Napisano 03 września 2009 - 01:17

Ja mam z kolei pytanie odnosnie serwisowania iphone'a w innym kraju, niz sie go kupilo. Jestem drugim wlascicielem ipka, mam dowod zakupu (fakture z ery). Zostal zakupiony 18.11.08, takze jeszcze troche czasu mam. Mieszkam w UK i sie zastanawialem czy moglbym reklamowac go w apple retail store. Skorzystalem z uslugi Online Service Assistant (sprawdzenia po numerze seryjnym, czy jeszcze mi przysluguje gwarancja) i rzeczywiscie z oficjalnej strony apple wynika ze mam prawo reklamowac iphone w ramach gwarancji do 19ego listopada tego roku. Pytanie jest z kolei takie - czy musze miec przetlumaczona fakture (dowod zakpu) na jezyk angielski, czy jak wyglada sprawa z przedstawieniem takiego dowodu? PS. Usterka jest nastepujaca: cos szwankuje gniazdo 3.5mm, mianowicie muzyki moge sluchac i jest OK, ale nie dzialaj mi przyciski na sluchawkach, ani mikrofon. Myslalem, ze wina lezy po stronie sluchawek, ale wymienilem je na nowe i problem nadal wystepuje... No i pojawily sie 2 martwe pixele. Moglbym skorzystac z naprawy gwarancyjnej w Polsce, ale po przeczytaniu wielu opinii nt. Regenersis nieco sie obawiam tego serwisu i mego telefonu.

#306 soczekpl

soczekpl
  • 3 271 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 września 2009 - 09:28

Z tego co wiem, nie potrzebujesz dowodu zakupu jeżeli oddajesz do oficjalnego serwisu Apple. Po IMEI sprawdzają gwarancję.

#307 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 03 września 2009 - 14:24

jutro mija wiec jutro cisne do orange.. tylko o co moge sie klocic w zasadzie ? 3GS 32GB probowac? Jezeli beda stawiac opor do rzezcznika?

#308 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 03 września 2009 - 16:38

Mam takie pytanie, oddałem mojego 3GS z pewnych powodów do naprawy, doszedł do tej firmy i pisze na stronie

Typ: iPhone 3G 16GB White

i się zastanawiam, czy dzwonić i już wyzywać, że chcą mi naprawić na gorszego, czy czekać aż wróci do salonu i wtedy robić*jazdę, jak ewentualnie dostanę rzeczywiście 3G? imei się zgadza oczywiście a na kwitu z salonu pisze Apple iPhone 16GB White, więc ani słowa o tym, że to "S". Oczywiście, o ile go nie zaleją, wtedy chętnie dołączę*do pozwu...

#309 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 04 września 2009 - 11:50

super regenersis minelo 2tyg robocze, zadzownilem do nich i na maila mi wyslaili przedluzenie naprawy:D yee

#310 Mikax

Mikax
  • 52 postów

Napisano 04 września 2009 - 13:23

Dziś znów zmieniono mi termin oddania a mianowicie na 04,09,2009 a było 26 następnie 28 a ciekawe co dalej będzie... Telefonowałem do firmy R powiedziano, że zakwalifikowano do wymiany a kiedy dostane to oni już nie wiedzą

#311 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 04 września 2009 - 13:57

Dziś znów zmieniono mi termin oddania a mianowicie na 04,09,2009 a było 26 następnie 28 a ciekawe co dalej będzie...

Telefonowałem do firmy R powiedziano, że zakwalifikowano do wymiany a kiedy dostane to oni już nie wiedzą


Ja już czekam prawie miesiąc na kilka nowych telefonów. Zastawiam się czy można wymóc na Orange wymianę ze swojego stocku posiadając odpowiednią ekspertyzę z Regenersis? W końcu dostawy dla Regenersis realizowane są z Orange.

#312 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 07 września 2009 - 09:12

Czy ktoś wie kiedy Regenersis będzie mieć dostawę telefonów?

#313 Mikax

Mikax
  • 52 postów

Napisano 07 września 2009 - 15:01

Tego nikt nie wie nawet oni sami...

#314 Biggi

Biggi
  • 15 postów

Napisano 07 września 2009 - 19:31

Dziś własnie poszedłem sobie do salonu Orżnąć z pytaniem co się dzieje z moim telefonem. Pan grzecznie zadzwonił do regenersis i dał mi ddpowiedź, że telefon jest zakwalifikowany do wymiany na nowy, ale nie wiedzą kiedy będą mieli nowe. No i weź tu bądź mądry. Na moją uwagę, że to jest przegięcie pały Pan grzecznie stwierdził, że nic innego nie zrobi, i że mam najlepiej sam dzwonic bezpośrednio do Regenersis i notować z kim rozmawiam itp!! (czyli generalnie wal sie kliencie na ryj i se dzwon sam, a nam dupy nie zawracaj). Poczekam sobie jeszcze chwilę i naprawdę pójdę do salonu z żądaniem wymiany na GSa (Pan powiedział, że nawet nie mają w salonie 3G żeby mi wymienić) Ręce mi opadają.

#315 Mikax

Mikax
  • 52 postów

Napisano 07 września 2009 - 21:31

W Erze pani stwierdziła że ja mam poczekać sobie a może dostane np. za 1 dzień albo tydzień... Wydaje mi się że problem dotyczy tylko 3g bo na forum wielu pisało iż 3gs szybko wymienili...

#316 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 08 września 2009 - 11:51

mi dalej 3gs nie wyminili a czekam juz dlugoooo

#317 makanes

makanes
  • 32 postów

Napisano 09 września 2009 - 11:22

Cuda cuda są na świecie, wy nie wiecie, wy nie wiecie :P Wybaczcie głupi wstęp, ale dowiedziałem się, po drugim odesłaniu telefonu do serwisu, że iPhone zostanie wymieniony na nowy i dzięki Bogu nie został zalany.. Natomiast oczywiście nie wiadomo kiedy będzie wymieniony, bo nie ma ich na stanie.

#318 Mikax

Mikax
  • 52 postów

Napisano 09 września 2009 - 13:05

Cuda cuda są na świecie, wy nie wiecie, wy nie wiecie :P Wybaczcie głupi wstęp, ale dowiedziałem się, po drugim odesłaniu telefonu do serwisu, że iPhone zostanie wymieniony na nowy i dzięki Bogu nie został zalany.. Natomiast oczywiście nie wiadomo kiedy będzie wymieniony, bo nie ma ich na stanie.


hahah nie ciesz się aż tak jak ja to robiłem w piątek był do wymiany! Radocha! :lol: W poniedziałek już nie wiedzą co z nim nawet nie wiedzieli czy jest u nich... :???: Dziś nie stwierdzono usterki ale powodu nie podali czemu nie wiem Pani stwierdziła że nie stwierdzono i koniec! Info na stronie że w trakcie naprawy a powiedziała że zostanie odesłany:( Cuda na kiju cuda na kiju a tylko takie rzeczy to w RP... Miałem wielką ochotę na przedłużenie umowy kupić sobie 3GS teraz zanim to zrobię grubo się zastanowię chyba że będę pewny w 100% że sprzedam i kupie coś za te pieniądze co się nie padnie tak szybko... Tylko szkoda, że HTC też jest tam serwisowane, ale może nie ma z nimi problemów...

#319 makanes

makanes
  • 32 postów

Napisano 09 września 2009 - 13:49

Może jednak nam wymienią ;/

#320 xiazyk

xiazyk
  • 9 postów

Napisano 10 września 2009 - 16:15

cóż, ja też mam dalszy ciąg "cudów". Od oddania mojego iP do serwisu na gwarancji (w ostatni dzień gwarancji w salonie Ery - 22.08, sobota) minęło trochę czasu, a na stronie wciąż "w trakcie naprawy". Pojechałem dziś do Ery aby się dowiedzieć co się dzieje - postanowiłem, że wszystko będę załatwiać przez nich. Pani przy mnie zadzwoniła do firmy R i uzyskała odpowiedź, że piszą kosztorys - ergo gwarancja nie uznana. Zadałem potem pytanie jak długo będą pisać kosztorys, pani powiedziała, że nie powiedziano jej tego. Zażyczyłem sobie, aby zadzwoniła raz jeszcze do firmy R i zadała takie. Uzyskała odpowiedź, że nie wiadomo jak długo, ale przyśpieszą. Wkurzyłem się i zapytałem "co mam teraz niby robić", smutna pani z Ery powiedziała, że mogę sobie reklamować, ale ona mi mówiła, że tak będzie - bo to ostatnio dzień gwarancji - wkurzyłem się, wyszedłem. W domu zadzwoniłem do serwisu z zapytaniem co się dzieje z tym telefonem. Uzyskałem znów odpowiedź, że piszą kosztorys. Na pytanie dlaczego uzyskałem odpowiedź, że to ostatni dzień gwarancji był. Odpowiedziałem, że właśnie - ostatni dzień gwarancji i to ma być naprawa gwarancyjna. Pan stwierdził, że no... eee... tak. Na początku przyszłego tygodnia będzie naprawiony. No do cholery jasnej - to cuda na kiju już. Sory, za tak długą wypowiedź, ale skoro wszyscy o cudach to i ja :)

#321 webwoj

webwoj
  • 3 postów

Napisano 21 września 2009 - 09:39

Js mogę dodać, że Iphona 3G oddałem na gwarancję w salonie ORANGE dnia 6.08.2009, w Regenersis był 11.08.2009 po 2 tygodniach uzyskałem informację, że telefon będzie wymieniony na nowy, ale kiedy to nie wiedzą. Oburzony tą sytuacją napisałem skargę do Orange ale w odpowiedzi dostałem informację, że oni nie są gwarantem i nie odpowiadają za serwis a w rekompensacie zmniejszą mi opłaty za 2 ostatnie miesiące - co mnie średnio cieszy bo jak tak dalej pójdzie to mogę i pół roku czekać na mój tel. Od rzecznika praw konsumenta dowiedziałem się, że w tej sprawie nie da się nic zrobić bo takie są warunki Gwarancji.

---- Dodano 21-09-2009 o godzinie 10:43 ----
Jeśli komuś zwrócą to proszę o info, może ktoś znajdzie sposób na tą sytuację. Ja zaraz dzwonie do rzecznika spytać czy jest opcja zwrotu pieniędzy.

#322 dembsky

dembsky
  • 80 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 września 2009 - 10:07

Ogólnie od piątku dzwonię do regenersis i co? NIC! dosłownie nic się nie dowiedziałem. Bo jak to pani mi powiedziała - "mamy usterkę systemu i nie mogę nic Panu powiedzieć"... n/c przez weekend nie udało im się naprawić... żal po prostu mnie ogarnia jak pomyślę że przyjdzie mi pewnie poczekać jeszcze z 2 tygodnie czy więcej nawet... a tak btw. miał ktoś może problem z nowym ip3g z niedziałającym wifi? Czy oddali zalany czy nowy dali?

#323 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 21 września 2009 - 10:39

Js mogę dodać, że Iphona 3G oddałem na gwarancję w salonie ORANGE dnia 6.08.2009, w Regenersis był 11.08.2009 po 2 tygodniach uzyskałem informację, że telefon będzie wymieniony na nowy, ale kiedy to nie wiedzą. Oburzony tą sytuacją napisałem skargę do Orange ale w odpowiedzi dostałem informację, że oni nie są gwarantem i nie odpowiadają za serwis a w rekompensacie zmniejszą mi opłaty za 2 ostatnie miesiące - co mnie średnio cieszy bo jak tak dalej pójdzie to mogę i pół roku czekać na mój tel. Od rzecznika praw konsumenta dowiedziałem się, że w tej sprawie nie da się nic zrobić bo takie są warunki Gwarancji.

---- Dodano 21-09-2009 o godzinie 10:43 ----
Jeśli komuś zwrócą to proszę o info, może ktoś znajdzie sposób na tą sytuację. Ja zaraz dzwonie do rzecznika spytać czy jest opcja zwrotu pieniędzy.


Proponuję poprosić Regenersis o ekspertyzę, że należy Ci się wymiana telefonu, powędrować z papierem i telefonem do salonu Orange i poprosić o wymianę. Ja tak zrobiłem z 5-cioma sztukami. Wymiana odbyła się bez problemu.
Możesz też poprosić salon Orange, gdzie oddawałeś telefon żeby skontaktowali się z serwisem Regenersis i przesłali taki papier bezpośrednio do salonu.

#324 dembsky

dembsky
  • 80 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 21 września 2009 - 16:02

Proponuję poprosić Regenersis o ekspertyzę, że należy Ci się wymiana telefonu, powędrować z papierem i telefonem do salonu Orange i poprosić o wymianę. Ja tak zrobiłem z 5-cioma sztukami. Wymiana odbyła się bez problemu.
Możesz też poprosić salon Orange, gdzie oddawałeś telefon żeby skontaktowali się z serwisem Regenersis i przesłali taki papier bezpośrednio do salonu.


Może rada nie kierowana do mnie... ALE... podziałało ;) tak jak pisałeś - poszedłem do orange żeby poprosili o ekspertyzę i telefon - suma summarum - czekam aktualnie aż ekspertyza i mój stary fon dojdzie do orange i wtedy mam podejść po nowy od orange a nie od regenersis. (Dziś jak zdzwoniłem do regenersis to mi powiedziano że nie mają na stanie telefonów). Zobaczymy jak to tam wszystko się potoczy...

#325 LukaS92

LukaS92
  • 319 postów
  • SkądCzersk, Warszawa

Napisano 21 września 2009 - 17:40

Mam ekspertyzę ale nie wiem gdzie odebrać na jej podstawie nowy bo nigdzie nie ma 16gb 3gs.. Gdzie najszybciej mogę go dostać?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych