Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#276 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 26 sierpnia 2009 - 20:56

"Wybrana przez ciebie strona nie istnieje" Moje pęknięcie było między srebrną ramką, a przełącznikiem wyciszania. Na pierwszy rzut oka ciężko było zauważyć. Dodatkowo w reklamacji dopisałem "prześwit między metalową ramką a wyświetlaczem" oraz "krzywo zamontowana szybka wyświetlacza".

#277 tommas

tommas
  • 1 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 23:05

Powiem tyle. Cały ten serwis jest do bani. Napisali mi że nie wykryli wad podczas zalecanych przez producenta testów. Przywrócili iphona do pierwotnych ustawień, kazali ponownie aktywować Po tygodniu pojawiła się ta sama usterka a mianowicie: telefon samoistnie przechodzi na " dzwięk (słuchawki)" nie ma innej możliwości jak rozmowa przez głośnik i tak kilkanaście razy w ciągu dnia. Telefon oddałem na gwarancji a dziś gwarancja mineła i mogę składać reklamacje na reklamacje.

#278 11owca

11owca
  • 9 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 08:11

to dziwne, że data zrobienia mojego niby zdjęcia jest taka sama jak u kolegi co ma zdjęcie czarnego iphona a ma białego. tylko godzina jest o 50 min inna. szkoda, że mój iphone był jak nówka a na tym kiepskim zdjęciu widać, że już nie jest i ma rysy. dziś mam odebrać iphona. ide z cyfrówką i drukarką do zdjęć. jeśli okarze się. że mój telefon nie ma zabarwionej naklejki to robie zdjęcie i proszę o potwierdzenie pieczątką i podpisem przez salon na odwrocie zdjęcia. Sprawdze też zarysowanie czy u mnie będzie blizniacze. jeśli okarze się, że nie jest to mają przewalone.

#279 Alex007

Alex007
  • 820 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 08:26

IMarekPl czy faktycznie miałeś "prześwit między metalową ramką a wyświetlaczem" oraz "krzywo zamontowana szybka wyświetlacza".Ja oglądałem mój telefon i nie zauważyłem takich wad.

#280 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 27 sierpnia 2009 - 08:48

Miałem. Poszukaj jeden z tematów odnośnie "Pękniętej obudowy", który założyłem. Tam znajdziesz więcej informacji na temat mojej reklamacji iPhone'a.

#281 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:05

2tyg robocze to okres dla regenersis czy lacznie ? dalem do orange i mowili ze 2tyg termin.. to by niedlugo mi mijalo..

#282 premierwaldek

premierwaldek
  • 153 postów

Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:10

łącznie. ale ja jestem za oddawaniem bezposrednio do serwsiu a nie przez operatora, bo wtedy to sie strasznie slimaczy. z tego co mowiono nie naprawia ci iphone bo orange juz nie ma 3g (ja dostale nowego ale z ery, oddawalem tez z ery, czyli bez simloczka)

#283 Mystik

Mystik
  • 134 postów

Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:27

łącznie. ale ja jestem za oddawaniem bezposrednio do serwsiu a nie przez operatora, bo wtedy to sie strasznie slimaczy. z tego co mowiono nie naprawia ci iphone bo orange juz nie ma 3g (ja dostale nowego ale z ery, oddawalem tez z ery, czyli bez simloczka)

W chwili obecnej, w Orange są iPhony 3G 16G, ale dla odmiany nie ma 3GS.

pozdrawiam

#284 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 28 sierpnia 2009 - 18:32

Jakis czas temu oddawalem telefon, ladowarke, i kabel usb na gwarancje. iPhone dali nowy, kabel dali nowy, a ladowarka nie dzialala nadal. Niedawno odeslalem im ponownie ladowarke i przyslali mi dzisiaj nowa...

#285 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 28 sierpnia 2009 - 21:05

Ja już czekam ponad 3 tygodnie na 5 sztuk telefonów, które zostały zakwalifikowane do wymiany. Regenersis nie wie kiedy będą mieć dostawę...

#286 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 29 sierpnia 2009 - 09:35

łącznie. ale ja jestem za oddawaniem bezposrednio do serwsiu a nie przez operatora, bo wtedy to sie strasznie slimaczy. z tego co mowiono nie naprawia ci iphone bo orange juz nie ma 3g (ja dostale nowego ale z ery, oddawalem tez z ery, czyli bez simloczka)


ja mam 3GS

#287 Mikax

Mikax
  • 52 postów

Napisano 29 sierpnia 2009 - 20:49

To są jakieś jaja ;D na stronie Regenersis sprawdzałem jeszcze wczoraj rano co z moim telefonem miałem info iż oddany został 26 sierpnia i ost. edycja tez 26sierpnia sprawdzam teraz a tu proszę 28 sierpnia data otrzymania i ta sama data modyfikacji... Dobrze że oddawałem w salonie 2 tyg (14dni roboczych różnie to jest...) to dłuższego oczekiwania nie uwzględniam...

#288 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 30 sierpnia 2009 - 15:25

w orange sobota to dzien roboczy?

#289 Mikax

Mikax
  • 52 postów

Napisano 30 sierpnia 2009 - 19:12

w orange sobota to dzien roboczy?


Wydaje mi się, że dni robocze to zawsze od poniedziałku do piątku a soboty niestety nie

#290 internex

internex
  • 592 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 sierpnia 2009 - 23:22

Zgodnie z prawem mają 14 dni na wydanie decyzji o ewentualnej naprawie lub odrzuceniu. Jeśli nie odpowiedzą, to znaczy, że się zgodzili na naprawę.

#291 xiazyk

xiazyk
  • 9 postów

Napisano 30 sierpnia 2009 - 23:42

Cóż, też mi iPhone padł i też jest w tym nieszczęsnym serwisie już dokładnie tydzień - przeczytałem cały ten, i nie tylko ten temat o regenersis i jestem pełen obaw - tym bardziej, że telefon kupiłem 22 sierpnia 2008 i 22 sierpnia 2009 (w sobotę) oddawałem go w Erze - czyli teoretycznie ostatni dzień gwarancji - miła pani w erze twierdziła, że raczej mi tego nie uznają, bo wg niej liczy się data przyjęcia przez serwis, a nie data, kiedy ona przyjmie telefon... Ciekawe - mój telefon też został przyjęty do serwisu 26 i magicznie data w stanie naprawy zmieniła się na 28... internex - to wynika z jakiejś ustawy jak rozumiem? To jest 14 dni od "przyjęcia do serwisu" czy od przyjęcia aparatu przez operatora? Bo oddawałem telefon w salonie Ery - oficjalnie nawet nie wiem przecież, że serwisuje go regenersis, bo nikt mi takiej informacji nie udzielił...

#292 Mystik

Mystik
  • 134 postów

Napisano 31 sierpnia 2009 - 08:42

tym bardziej, że telefon kupiłem 22 sierpnia 2008 i 22 sierpnia 2009 (w sobotę) oddawałem go w Erze - czyli teoretycznie ostatni dzień gwarancji - miła pani w erze twierdziła, że raczej mi tego nie uznają, bo wg niej liczy się data przyjęcia przez serwis, a nie data, kiedy ona przyjmie telefon...

A jaką datę masz na protokole przyjęcia do naprawy?
Bo to, czy ta miła Pani sama naprawi Twój telefon w domu, czy odeśle go na marsa, Ciebie kompletnie nie obchodzi. Oddałeś telefon do naprawy u sprzedawcy w czasie trwania gwarancji. A reszta, to jego problem.
Inną sprawą jest, że serwisy są uczulone na urządzenia oddane w ostatnich tygodniach gwarancji. I tu niestety działa zasada uogólniania, czyli zakładania, że wszyscy chcą wymienić sobie telefon na nowy za frajer.

pozdrawiam

#293 xiazyk

xiazyk
  • 9 postów

Napisano 31 sierpnia 2009 - 08:54

A jaką datę masz na protokole przyjęcia do naprawy?
Bo to, czy ta miła Pani sama naprawi Twój telefon w domu, czy odeśle go na marsa, Ciebie kompletnie nie obchodzi. Oddałeś telefon do naprawy u sprzedawcy w czasie trwania gwarancji. A reszta, to jego problem.
Inną sprawą jest, że serwisy są uczulone na urządzenia oddane w ostatnich tygodniach gwarancji. I tu niestety działa zasada uogólniania, czyli zakładania, że wszyscy chcą wymienić sobie telefon na nowy za frajer.

pozdrawiam


To też tak mniej więcej jej odpowiedziałem jak oddawałem - ale nie byłem pewny czy aby na pewno. Data przyjęcia zgłoszenia to 22 sierpnia. Cóż, mam nadzieję, że u mnie taka zasada jak piszesz nie zadziała - ciężko używać iphone'a bez home (ewentualnie jak to pani w zgłoszeniu ładnie określiła "klawisza funkcyjnego okrągłego z przodu telefonu").

#294 mnikus

mnikus
  • 87 postów

Napisano 31 sierpnia 2009 - 09:11

mi ju mija 2tyg, i co isc do orange? skoro telefon nie wrocil?

#295 SaperSBC

SaperSBC
  • 11 postów

Napisano 01 września 2009 - 23:08

Jestem w małym szoku po przeczytaniu tego tematu(i innych)! Zwłaszcza że kilka dni temu oddałem iP do naprawy. Po wgraniu softu 3.0 i nasteonie 3.0.1 miałem problemy z gubieniem zasięgu i nie trzymaniem baterii, 27 oddałem go do salonu Orange, w bazie Reg. pojawił się 28, natomiast 01 września status zmienił się na wydany. Faktycznie jest już w DHLu i obawiam się że nic nie zostało z nim zrobione :/ najbardziej boli to że przez ten rok dbałem o niego bardziej niż o własne zdrowie ;) No i dopiero po odesłaniu dowiedziałem się że gwarancja jest tylko na rok... w moim przypadku do 9 września. A wydawało mi się że wszystkie nowe produkty w UE muszą być objęte 2 letnią gw. :/ cdn.

#296 xiazyk

xiazyk
  • 9 postów

Napisano 02 września 2009 - 06:24

No i dopiero po odesłaniu dowiedziałem się że gwarancja jest tylko na rok... w moim przypadku do 9 września. A wydawało mi się że wszystkie nowe produkty w UE muszą być objęte 2 letnią gw. :/
cdn.


No, a właśnie - znajomy mi mówił, że mimo to, że jest na rok to jako, że jesteśmy w Unii sprzedawca MA OBOWIĄZEK mi go naprawić "gwarancyjnie" w ciągu 2 lat - jak to jest?

#297 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2009 - 07:26

Apple daje 12miesiecy gwarancji. Jesli jednak telefon zostanie naprawiony, lub wydany nowy telefon, w ciagu 3miescy do zakonczenia gwarancji, to okres wydluza sie o 3 miesiace. Era rowniez przyznaje tylko 12miesiecy i nie ma mowy o zadnych 24.

#298 AKURAT

AKURAT
  • 827 postów
  • Skądz tąd

Napisano 02 września 2009 - 07:35

rekojmia obowiazuje sprzedawce tel. 2 lata - UE

#299 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2009 - 10:56

Ja czegos nie rozumiem. Gwarancja, to obietnica dana przez producenta, ze dany sprzet bedzie dzialal przez dany okres, bo jesli nie to naprawa na koszt producenta lub wymiana na nowy towar. A rekojmia, to ze tak powiem "wady wrodzone" sprzetu, tak ?
To jaki jest sens dawania rekojmi na 2lata? Jak ja moge isc do nich i powiedzmy sie domagac po 8miesiacach, zeby przyjeli na rekojmie, bo cos mi sie zepsulo ? :)
Powiedzmy ide po 13miesiacach do Ery (po uplywie gwarancji) i mowie, ze odpadl mi przycisk HOME i , ze maja mi naprawic z tytulu rekojmi? :-)



REKOJMIA
1. Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne obiektu.

GWARANCJA
Gwarancja to obietnica, że jeżeli w czasie określonym w umowie (o długości gwarancji decyduje producent, zazwyczaj jest to rok) okaże się, że coś jest nie tak, to producent, sprzedający czy wykonawca dokona naprawy lub wymiany towaru na swój koszt.



#300 chelboj

chelboj
  • 55 postów

Napisano 02 września 2009 - 11:01

... rękojmia - rok, sprzedaż na linii przedsiębiorca-przedsiębiorca, konsument-konsument, niezgodność towaru z umową (ochrona konsumencka) - 2 lata, sprzedaż na linii przedsiębiorca-konsument gwarancja - odpowiedzialność producenta wedle jego uznania




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych