Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1
Napisano 29 kwietnia 2009 - 11:31
Chciałbym się z Wami podzielić jak mnie obsłużono przez serwis, bo wiem, że z tym bywało różnie... niedawno zacząłem mieć problemy z iP, a konkretniej przestał działać moduł wifi oraz od czasu do czasu pojawiał się problem "głuchej słuchawki"... dodam, że telefon posiadam w Orange... gdy go chciałem oddać do salonu Orange usłyszałem, że mogę jedynie go oddać w salonie, w którym go zakupiłem (co okazało się nieprawdą, gdyż obowiązek przyjęcia ma go każdym salon firmowy) i na tym zaprzestałem walki z "pomarańczą". Zamówiłem kuriera z DHL - na infolinii Regenersis otrzymałem nr płatnika, który miałem podać przy oddawaniu przesyłki, żeby za nią nie płacić, lecz na stronce zaznaczyłem tylko, że płaci za przesyłkę odbiorca i posłałem telefon bezpośrednio do Regenersis po wcześniejszym wypełnieniu formularza. Dzisiaj minął 6 dzień od kiedy wysłałem iP i do drzwi zapukał kurier z moim telefonem... w raporcie naprawy można przeczytać, że stwierdzono zgłaszaną usterkę i telefon wymieniono na nowy...
Ogólnie to napiszę, że jestem b. zadowolony z działania serwisu na płaszczyźnie szybkości wykonania usługi oraz na całej logistyce związanej z dostarczeniem aparatu do serwisu... wydaję mi się, że nie ma sensu użerać się z pracownikami salonówi niepotrzebnie tracić nerwy...
Pozdrawiam
#2
Napisano 29 kwietnia 2009 - 12:34
#3
Napisano 29 kwietnia 2009 - 13:02
#4
Napisano 29 kwietnia 2009 - 13:22
#5
Napisano 29 kwietnia 2009 - 18:07
#6
Napisano 02 maja 2009 - 15:29
#7
Napisano 02 maja 2009 - 15:40
nie jest to kryptoreklama... poprostu napisałem jak cały proces przebiegał u mnie... i zapewne nie wszyscy wiedzą, że można reklamować telefon bez odwiedzania salonu Ery badź też Orange dlatego też napisałem ten post... mnie na tym nie zależy, ale przeszukując wcześniej forum nie spotkałem się z informacją w żadnym poście, że można wysłać nieodpłatnie telefon do serwisu i oni go naprawią... spotkałem się tylko z postem, w którym ktoś się żalił, że wysłanie telefonu do serwisu jest płatne... na własnej skórze przekonałem się, że jest bezpłatne oraz że wcale nie trzeba się użerać z pracownikami obu salonów, którzy albo o niczym nie wiedzą, albo robią wszystko z wielką łaską...
to jest jedna wielka zena jak oni sie zachowuja w salonach i jakie problemy robia. czyli co samemu podjechac do regenersis? czy da sie jakos tym kurierem przeslac?
#8
Napisano 02 maja 2009 - 15:42
#9
Napisano 02 maja 2009 - 22:18
#10
Napisano 21 maja 2009 - 14:33
#11
Napisano 21 maja 2009 - 22:45
#12
Napisano 24 maja 2009 - 21:28
#13
Napisano 24 maja 2009 - 21:38
#14
Napisano 24 maja 2009 - 21:39
#15
Napisano 24 maja 2009 - 21:55
Ogólnie rzecz biorąc OK, ale...
Pierwszego iPka (Era) oddałem do reklamacji w salonie Ery. Powód - hotpixel. Po tygodniu otrzymałem "nowy". Czy nowy to ja do końca nie jestem pewny, bo nie dostałem go w zafoliowanym pudełku, tylko w folijce, a folijkę, wystawcie sobie, to można sobie nalepić. Jeżeli takie są nowe egzemplarze, to coś nie tak z applem.
No i co sie okazało - ryska na dolnym sreberku przy USB i z tyłu przy jabcu, szczelina z lewej strony między sreberkiem a szybką przez którą prześwieca światło, krzywo zamontowana matryca, oznaczenie iPka (MB489B) wskazujące na pochodzenie z sieci o2 (GB/Irlandia) albo Malta (??? WTF), nieco inny odcień świecenia matrycy (żółtawy)
Poprzedni nie miał tych wad (MB489PL/A) i świecił ładniej - niebieskawym odcieniem. I powiem, że wolałbym tamten "stary" z hotpixelem.
Oddałem ponownie z całym kompletem - tym razem z pismem przewodnim i prośbą o wymianę na egz.zafoliowany, pudełkowy.
Zobaczymy za parę dni...
---- Dodano 25-05-2009 o godzinie 17:28 ----
OK dzisiaj dostałem SMSa z Ery, że iPek jest do odbioru. SMS był ta ogólny, że nie wiedziałem, czy dostanę starego, czy nowego, czy nowego zafoliowanego. Cały dzień byłem poddenerwowany, bo SMS rano a trzeba do 15.00 w pracy siedzieć.
Okazało się, że dostałem to samo pudełko, ale nowego, zafoliowanego iPka.
Oznaczenie to samo MB489B, na szczęście brak bad/hot pixeli, prosta matryca, szczelinka sporo mniejsza, ledwo ją widać, więc na razie OK. Okazało się też, że iP nie był rejestrowany w iTunes (za poprzednim razem był ). Co do koloru matrycy to się nie wypowiem, bo zapomniałem jak tamta wyglądała (musiałbym porównać z jakimś innym)
Miałem nadzieję, że dostanę zafoliowanego - sprzedałbym za 2000 i kupiłbym iPoda i Nokię E66
No ale cóż - pozostaje mizianie
#16
Napisano 25 maja 2009 - 21:34
#17
Napisano 25 maja 2009 - 22:16
---- Dodano 25-05-2009 o godzinie 23:57 ----
i takie pytanie co i jak sprawdzic przed odbiorem ipka od serwisu ?
#18
Napisano 26 maja 2009 - 07:11
Na tej stronie https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do możesz sprawdzić do kiedy obowiązuje Cię gwarancja AppleCare roczna. Jeżeli po wpisaniu numeru seryjnego i wyborze kraju nie pokaże Ci się żadna data, to masz większą niż zerową pewność, że jest nietykany (???) chociaż i to nie jest w 100% pewne.
Poza tym obejrzyj go sobie dokładnie (po aktywowaniu) zaświeć na maxa i sprawdź czy nie ma szczelinki z lewej strony między ramką a szybką mniej więcej na środku. Poza tym sprawdź czy szara ramka matrycy jest równa z każdej strony oraz zwróć uwagę na to, czy wszystkie elementy są dobrze spasowane. No i oczywiście sprawdź czy nie ma bad/hot pixeli. hoty i pół hoty (czyli kolorowe kropki) sprawdzisz robiąc np zdjęcie czegoś czarnego (np zatkaj otwór obiektywu palcem) i popatrz czy oprócz czarnego masz jakieś białe/kolorowe na ekranie. bada (czyli nieświecący pixel) sprawdzisz robiąc zdjęcie czegoś bardzo jasnego i jak zobaczysz czarną kropę no to raczej masz.
U mnie po powrocie do domu wyszło to, że szybka z lewej strony wystaje ponad ramkę, a z prawej jest OK, no i jak przejeżdżam palcem od lewej strony to zahaczam ale pewnie się przyzwyczaję, bo reszta jest dobra.
@Ferbi - gwarancja zwyczajowo jest 12 miesięczna - krajowa na podstawie faktury np z ery i międzynarodowa (tzw AppleCare), którą sprawdzasz tu (wcześniej należy zarejestrować iPka w itunes) - https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do No i wątpie, aby słuchawki były na gwarancji, ale mogę się mylić
#19
Napisano 26 maja 2009 - 15:28
Poza tym obejrzyj go sobie dokładnie (po aktywowaniu) zaświeć na maxa i sprawdź czy nie ma szczelinki z lewej strony między ramką a szybką mniej więcej na środku. Poza tym sprawdź czy szara ramka matrycy jest równa z każdej strony oraz zwróć uwagę na to, czy wszystkie elementy są dobrze spasowane
No to mam powód do domagania się nowego iPhone'a. Jutro do nich podjadę.
#20
Napisano 26 maja 2009 - 19:48
#21
Napisano 26 maja 2009 - 19:51
#22
Napisano 26 maja 2009 - 20:03
#23
Napisano 26 maja 2009 - 20:12
#24
Napisano 26 maja 2009 - 22:26
#25
Napisano 27 maja 2009 - 10:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych