Windows 7 lepszy od Leoparda i jego następcy
http://img242.images...3650/wulkan.gif
http://img149.images...35d5e17b.th.jpg
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 15 kwietnia 2009 - 09:00
Windows 7 lepszy od Leoparda i jego następcy
Napisano 15 kwietnia 2009 - 09:13
Napisano 15 kwietnia 2009 - 09:15
Napisano 15 kwietnia 2009 - 09:26
Napisano 15 kwietnia 2009 - 09:44
Napisano 15 kwietnia 2009 - 09:52
Napisano 15 kwietnia 2009 - 10:31
Napisano 15 kwietnia 2009 - 11:31
Napisano 15 kwietnia 2009 - 13:42
Napisano 15 kwietnia 2009 - 18:29
Raczej hołdują zasadzie: nowsze = zawsze lepsze :wink: Widać to zresztą po tytule wątku; oba systemy są jeszcze w fazie testów, nie miały oficjalnej premiery, ale co jest lepsze ? Oczywiście - system ksero-zombie.
Bawiłem sie tym szajsem o nazwie łindołs 7 i jako żywo przypomina to Tigera z 2005 r. Jak zwykle blacharze zawsze dowodzą i będą dowodzić, że wszystko udaje im się zrobić*równie szybko jak użytkownikom Mac OS X. W czym toto jest lepsze od Mac OS X ? Na pewno w ilości błędów. Win 7 = takie pudrowanie trupa.
Napisano 16 kwietnia 2009 - 00:39
Napisano 16 kwietnia 2009 - 07:32
Napisano 16 kwietnia 2009 - 07:49
.NET? Co w nim dobrego?
Napisano 16 kwietnia 2009 - 08:38
Napisano 16 kwietnia 2009 - 08:56
A co z efektami tego "łatwego" programowania ?
Mam kolegę, który zajmuje się oprogramowaniem syntezatorów muzycznych, od ponad 10 lat. Pisał swoje programy pod windą w C. Kupił mac'a i skompilował swój produkt pod OS X.
Powiedział mi, że jest ogromna różnica między działaniem programu pod windą i OS X. Pod OS X odrobinę trudniej przygotować kod, ale program zachowuje się o niebo lepiej.
Podejrzewam, że właśnie przez to "łatwe" programowanie mamy nie działające serwisy www, problemy przy programach kompilowanych na kilka systemów i całe mnóstwo innych błędów.
Dlatego sądzę, że rację ma Naresh pytając co w tym dobrego.
Napisano 16 kwietnia 2009 - 09:36
Napisano 16 kwietnia 2009 - 09:48
Napisano 16 kwietnia 2009 - 12:17
Napisano 16 kwietnia 2009 - 13:40
Napisano 16 kwietnia 2009 - 20:54
Potwierdziły się wcześniejsze doniesienia na temat możliwości downgrade w Windows 7. Użytkownicy którzy zakupią najnowszy system Microsoftu w specjalnych wersjach będą posiadali prawo do instalacji poprzednich edycji systemu. Windows 7 w wersji Professional oraz Ultimate umożliwi instalację Windows Vista oraz XP. Użytkownik posiadający Windows 7 Professional będzie mógł dokonać wstecznej aktualizacji do Windows Vista Business lub Windows XP Professional. Natomiast w przypadku Windows 7 Ultimate na komputerze będzie można zainstalować Windows Vista Ultimate lub Windows XP Professional. Co ciekawe będzie również dostępna specjalna edycja Windows XP Tablet PC. Dodatkowo posiadacze licencji Professional będą mogli zainstalować popularnego XP'ka w wersji 64-bitowej.
W ramach zakupionej licencji użytkownicy Windows 7 w wersji OEM będą mogli korzystać z systemu Windows Vista lub Windows XP. Opcja ta będzie jednak dostępna jedynie przez 6 miesięcy od premiery "nowych okienek". Więcej informacji znaleźć można na blogu TS2 Communities.
Źródło: Downgrade w Windows 7 - szczegóły
W blogu deweloperów Microsoftu opublikowano pierwszą wersję alfa zestawu testów Windows Logo Testing Kit. Ma to pomóc producentom oprogramowania w pisaniu aplikacji zgodnych z Windows 7. Wśród wymogów określonych dla nowego OS-u Microsoftu znajdują się lokalizacje odpowiednich folderów instalacji oraz zalecenia co do użycia mechanizmu UAC (User Account Control) – dotyczy to zarówno 32-, jak i 64-bitowych wersji Windows 7. Dodatkowo pliki oraz sterowniki muszą być teraz podpisywane cyfrowo.
Źródło: Wymagania dotyczące zgodności z Windows 7 - TECH - nowe technologie - WP.PL
Kompilacja Windows 7, oznaczona numerem 7057, ma nowy ekran logowania. Mało tego, możliwa jest jego zmiana. Tak więc w finalnej wersji systemu spodziewać się możemy szybkiej możliwości dostosowywania wyglądu tego elementu interfejsu. Na razie zadanie to wymaga pracy z rejestrem.
Build 7057, oznaczony mianem RC (Release Candidate) wyciekł do Sieci torrent, skąd pobrać go może praktycznie każdy (oczywiście jest to nielegalne, a Microsoft nie oferuje wsparcia dla użytkowników tej kompilacji).
Po instalacji i uruchomieniu wspomnianej kompilacji uwagę zwraca nowy ekran logowania. Co się jednak okazuje, można go zmienić na inny - dowolny własny obrazek. Niestety, obecnie wymaga to dosyć mozolnej pracy w rejestrze, czasami przejmowaniu uprawnień w katalogach systemowych i odpowiednim dostosowaniu grafiki. O tym, jak to zrobić przeczytasz w szczegółach tutaj.
Funkcja w zamyśle nie jest jednak skierowana do użytkowników końcowych (nie myśl sobie, że podczas instalacji lub tuż po niej system zapyta cię, którą tapetę ustawić chcesz jako ekran logowania), lecz producentów OEM, którzy będą mogli dostosowywać ten element w swoich preinstalowanych systemach. Zapewne funkcja ta zostanie dodana do odświeżonych narzędzi Windows AIK, które dedykowane są producentom chcącym dostosowywać okienka Microsoftu. Co oczywiście nie znaczy, że nie wolno będzie tego zrobić tobie.
Źródło: Windows 7 umożliwia zmianę ekranu logowania - TECH - nowe technologie - WP.PL
Napisano 17 kwietnia 2009 - 10:04
Napisano 17 kwietnia 2009 - 12:21
tonyhouk, człowieku, ogarnij się, bo to, co robisz tutaj zaczyna już podchodzić pod spam
DirectX 11 - nowe API Microsoftu, które zadebiutuje wraz z Windows 7 - umożliwi wykorzystanie nowych technologii również w starszych układach graficznych, zgodnych z poprzednimi odsłonami bibliotek - 10 i 10.1.
Nowy DirectX znajduje się obecnie we wczesnej fazie rozwoju. Prototypową wersję aparatu wykonawczego "jedenastki" zaimplantowano w Windows 7 beta, natomiast pod koniec marca br. udostępniono pakiet SDK (Software Development Kit) dla deweloperów.
DirectX 11 to przede wszystkim nowa wersja modelu cieniowania (Shader Model 5.0) i wsparcie dla tesselacji. Nowe API ma być także wstecznie kompatybilne z DirectX 10 ("dziesiątka" nie była zgodna z DX 9). Właśnie ten fakt sprawia, że z kilku nowych technologii DX 11 będzie można skorzystać również w połączeniu ze starszym modelem cieniowania.
Warto przeczytać: artykuł "Nadchodzi DirectX 11"
DirectX 11 umożliwi programowanie, z użyciem shaderów efektów fizycznych, sztucznej inteligencji i pozwoli - bez dzisiejszych ograniczeń - wykorzystać akceleratory jako urządzenia GPGPU. Co ciekawe, w "jedenastce" poza shaderami 5.0, znajdzie się także wsparcie dla ich starszych wersji - 4.0 (DirectX 10) oraz 4.1 (DirectX 10.1). Starsze modele cieniowania mają jednak kilka ograniczeń w stosunku do najnowszego, dotyczących m.in. maksymalnej ilości wątków w grupie (768) czy rozmiaru współdzielonej pamięci w grupie wątków (16 KB, w DirectX 11 jest to 32 KB). Nie zmienia to jednak faktu, iż deweloperzy będą mogli przygotowywać gry i aplikacje "uzbrojone" w nowe funkcje dla starszych układów grafiki, które zgodne są z DX 10 i 10.1. Skorzystają na tym z pewnością użytkownicy końcowi, którzy nie będą musieli od razu wymieniać kart grafiki na nowe tylko po to, aby skorzystać z zalet nowego DirectXa.
Wczesna implementacja aparatu wykoawczego DirectX 11 w Windows 7
Betę zestawu SDK dla DirectX 11 pobrać można z działu download PCWorld.pl, natomiast odpowiednie sterowniki wspierające programowanie z użyciem shaderów 4.x dostępne są na stronach producentów akceleratorów - AMD i Nvidii. Finalna wersja DirectX 11 dostępna ma być również dla Visty.
Źródło: DirectX 11 - nowości również na starszych układach grafiki - Aktualności IDG.pl
Napisano 17 kwietnia 2009 - 13:29
Napisano 17 kwietnia 2009 - 13:50
Napisano 17 kwietnia 2009 - 13:55
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych