Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kampania anty-jailbreakowa Apple?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#51 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 20 marca 2009 - 20:19

Co ma developer do tego ze Polskie iTunes jest tak ubogie ? Nie mam na mysli tylko aplikacji... rozumiem, brak filmow czy muzyki, bo tu pewnie w gre wchodza polskie prawa autorskie i setki roznych instytucji ktore chcialyby na tym zarobic... ale chocby brak Podcast'ow.


brak podkastow to wiocha. reszta to wybor dewelopera i obwiniac o to mozna tylko dewelopera. o muzyce ostatnio sporo pisalem:

blog.fotogenia.info iTunes Polska
blog.fotogenia.info Puknij się w łeb!
blog.fotogenia.info Za-drobny-procencik-iks

Mirkoplatnosci nie rozwiazuja problemu Trial'ow,


imho rozwiaza i to szybko. robienie 2 wersji lite i normalnej jest pracochlonne a przejscie na modulowa budowe ma same zalety.

Wracajac do aplikacji... podejrzewam jednak ze to Apple tutaj zawinilo, skoro jest wersja LITE z ktorej trzeba przejsc na FULL kupujac ja, znaczy ze systemu z TRIAL na FULL zwyczajnie nie wprowadzono.


a co to za roznica? nie ma i nigdy nie bylo zadnego systemu trial->full. tak jest w oprogramowaniu komputerowym ale tez nie zawsze.

Nie spotkalem sie jeszcze z aplikacja, gdzie wystarczy zaplacic jak w przypadku SwirlyMMS za dalsze korzystanie, a nie sciagniecie raz jeszcze innej tyle ze pelnej aplikacji. Takie rozwiazanie jak "zakup" wersji LITE, albo zakup wersji FULL, dla AppStore sa to dwie rzeczy, a w przypadku "zakup" TRIAL, i aktywowanie jej byloby lub jest dla AppStore jakims klopotem skoro tego nie ma.


bo to bedzie mozliwe dopiero od wersji 3.0. w tej chwili jest mozliwosc udostepninia plikacj albo za darmo albo za pieniadze. wersje lite sa darmowe. system o ktorym piszesz niczym sie nie rozni od tego co jest teraz. ba nawet chyba teraz jest wygodniej - zakup to jedno pukniecie w ekran lub klikniecie w itunes wprowadzanie kodow/seriali to 32 znaki do wpisania.

#52 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 20 marca 2009 - 23:16

bartosz, czy az tak trudno zrozumiec ze Apple wprowadzajac aplikacje do iT Store zwyczajnie dalo cialo ?
Oczywiscie nie na calej linie, tylko w kwestii mozliwosci przetestowania programu zanim go kupimy.

W Cydii jest wiele programow ktore dzialaja wlasnie w taki sposob, masz TRAIL jak sie podoba przejdz na FULL wersje, kupujac... a zanim sie skonczy TRIAL sprawdz czy program Ci odpowiada. Nie wiaze sie to ze specjalnie uciazliwymi ruchami... a mysle ze w wypadku AppStore mogloby to wygladac znacznie latwiej, ot chocby pacnac czy to w telefonie czy w iTune'sie raz czy dwa razy wiecej by uzyskac pelna wersje programu.

Mikroplatnosci, zastosowane beda w przypadku gier w ktorych by byc lepszym od innych, bedzie trzeba ciagle cos kupowac... lub by przejsc level wyzej (OMG ! Zniszcza tym sami siebie - developerzy, bo przeciez nie Apple... heh, juz widze Nas wszystkich kupujacyh bronie i dodatkowe poziomy...). Nie daj Boze w programach, gdzie jesli chcialbym dodatkowa funkcje... np "szukaj" to wystarczy dorzucic jednego dolara.. (sic!)

Przeciez w przypadku Muzyki, Filmow, Audiobook'ow, Podcastow i czego oni tam jeszcze nie maja, swietnie sprawe rozwiazali... ale na przykladzie aplikacji, zachowali sie, jakby stawiali pierwsze kroki w dziedzinie sprzedazy.

Kazdy z nas zanim cokolwiek kupi, chcialby wiedziec z czym bedzie mial doczynienia... a kupowanie kota w worku, nie jest moja domena... a w przypadku AppStore tak wlasnie jest.

Licze ze to sie zmieni... (chcialbym dodac MUSI).

#53 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 00:41

W Cydii jest wiele programow ktore dzialaja wlasnie w taki sposob, masz TRAIL jak sie podoba przejdz na FULL wersje, kupujac... a zanim sie skonczy TRIAL sprawdz czy program Ci odpowiada.



ale zeby to bylo mozliwe to deweloper musi zrobic wersje trial tak samo jak lite. i ani apple ani saurik go do tego nie zmusi.

Mikroplatnosci, zastosowane beda w przypadku gier w ktorych by byc lepszym od innych, bedzie trzeba ciagle cos kupowac... (...) Nie daj Boze w programach, gdzie jesli chcialbym dodatkowa funkcje... np "szukaj" to wystarczy dorzucic jednego dolara.. (sic!)
.


nie tylko do gier do programow takze np. czytnikow ksiazek. ale nie tylko - i tu masz swoj trial kupisz sobie podstawowa wersje za $1 a jego pelna funkcjonalnosc za kolejne $5. nie wymyslaj o historyjek o platnym szukaniu i rosnacym cenom - bo programy w appstore podlegaja takim samym prawom rynku jak gdzie indziej. nikt tego nie kupi jesli deweloper przesadzi. zwlaszcza ze ktos inny natychmiast zaoferuje to samo taniej.

szczerze mowiac to juz sie pogubilem o co ci chodzi - obecnie w appstore trial = lite. nie da sie zmusic autorow aplikacji za 99 centow do robienia testowych wersji jesli sami nie widza powodow. w wersji 3.0 bedzie mechanizm modulowej sprzedazy w efekcie latwo bedzie zrobic podstawowa wersje i dodatkowo platne rozszerzenia. koniec kropka.

#54 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 08:29

bartosz, w ktorym miejscu nie rozumiesz slowa TRIAL ?

Co mi z mikroplatnosci, jesli najpierw mam zaplacic dolara czy inna sume... sa aplikacje, ktorym wystarczy sam opis... ale w przypadku bardziej rozbudowanych programow, ktore nie tylko pierdza, opcja TRAIL jest wrecz porzadana.

Np. Aplikacja e-wallet na inne platformy ma jakos 30 dniowy TRIAL, dla iPod'ow i iPhone'ow... juz takiej opcji nie ma. To nie jest jedyna aplikacja ktora tak zostala potraktowana przez Apple.. bo przeciez nie przez developerow (czego przykladem jest wymieniony e-wallet). Szczerze ku$%$#@ by mnie wziela, gdbym wydal 10$ i okazalo sie ze ten program mi nie pasuje...
AppStore to nie jest sklep spozywczy... zalezy nie tylko mi, ale wielu osobom na mozliwosci sprawdzeniu, czy dana aplikacja spelni nasze oczekiwania...

Obawiam sie, ale gdzies po ciuchu mam nadzieje, ze mikroplatnosci sprawia ze bedzie TRIAL, ale z drugiej strony... widze po obecnej polityce, ze raczej beda sie one odnosily do gier i aplikacji typu book reader, czy RSS'ow.

Nie mozna wszystkiej winy przypisywac developerom, a Apple oczyszczac z jakiegokolwiek zarzutu... tylko dlatego ze laskawie pozowlilo im sprzedawac u siebie aplikacje. Zwyczajnie nie potrafili i nie potrafia sprzedawac aplikacji, ktore wymagalyby dlaszych aktywacji.

Obawiam sie ze gdyby Jobs wyszedl na scene i powiedzial, ze dalismy ciala w tej sprawie... to pewnie uslyszalbym ze On.. nie chcial tego powiedziec, tylko go zmusili... Ci zli, developerzy, ktorzy nie potrafia zrobic trial wersji swoich programow !

Dziwi mnie Twoje upieranie sie, co smieszne nie przy swoim a cudzym bledzie... :)

#55 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 11:51

AppStore to nie jest sklep spozywczy... zalezy nie tylko mi, ale wielu osobom na mozliwosci sprawdzeniu, czy dana aplikacja spelni nasze oczekiwania...
Nie mozna wszystkiej winy przypisywac developerom, a Apple oczyszczac z jakiegokolwiek zarzutu...



jakiej winy? tu nie ma zadnej winy. kazda aplikacja dostepna w appstore jest programem ktorego wlascielem i tworca jest jakis kowalsky albo jakas firma czy firemka. kazdy taki podmiot ma wlasna taktyke - jeden zrobi lite, drugi zrobi platne moduly a trzeci nic. co ma z tym wspolnego apple? otoz nic. tak wyglada rzeczywista relacja i nie ma znaczenia czy mowimy tu o apple czy o google czy o jakiejkolwiek innej firmie prowadzacej jakikolwiek sklep czy agregator z oprogramowaniem. do macupdate.com tez masz pretensje ze nie ma tam tylu triali ktore bys chcial? nawet jesli to blad - a to zalezy - to jest to blad kazdego z deweloperow z osobna a nie jakiegos jednego kozla ofiarnego. mozesz to sobie przemyslec?

Dziwi mnie Twoje upieranie sie, co smieszne nie przy swoim a cudzym bledzie... :)


moje upieranie sie dotyczy ogladu rzeczywistosci a nie zadnych bledow. zrozum wreszcie ze twoje chcialbym albo wydaje mi sie nie jest kompatybilne ze stanem faktycznym.

#56 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 15:09

...wystarczy spojrzec na faktyczny stan... ile wsrod tysiecy aplikacji jest wersji TRIAL'owych ? Zero ? Oczywistym jest ze czesc z tych tysiecy nie bedzie mialo nigdy TRIAL'a, ani tez wersji LITE... bo po cholere robic pierdzaca aplikacje w takich wersjach, ale juz aplikacje oferujace jakies rozwiazania badz bardzo rozbudowane TRAIL'a miec powinny... gry... wystarczy wersja LITE. Gdyby choc jedna aplikacja w AppStore miala wersje TRIAL, to bez watpienia mozna by szukac "winnych" wsrod developerow, a na obecny stan rzeczy nie trzeba dlugo szukac odpowiedzialnych za te sytuacje. Apple i ich iTunes, na obecna chwile nie znalazl sposobu na takie rozwiazania, szczegolnie w platnosciach... stad taki a nie inny stan rzeczy. Podalem Ci przyklady, argumenty, a takze pojawil sie glos na niekorzysc obecnej sytuacji... gdzie kupuje sie kota w worku... a w odpowiedzi, bez urazy slysze ze nikt nie bedzie udowadnial ze biale jest biale a czarne jest czarne. Poszukaj na roznego rodzaju forach, o sytuacji zwiazanej z AppStroe i wypowiedzi tych, zlych nieudacznych develeperow ktorzy nie potrafia zrobic TRIAL'a... jakie jest ich zdanie na ten temat i dosc dziwnego stosunku Apple do ich produktow.

#57 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 15:32

dokonywane przez ciebie rozroznienie jest nieprawdziwe - trial nie oznacza programu ktory mozna odblokowac za pomoca jakiegos klucza tylko wersje probna ktora pozwala sprawdzic co sie kupuje zanim sie zaplaci. programy w wresji lite to sa typowe triale tyle ze nazywaja sie inaczej. jest ich w appstore od groma. to czy to bedzie jedna aplikacja - ktora mozna odblokowac - czy dwie nie ma kompletnie zadnego znaczenia. wszystko co piszesz na ten temat sprowadza sie do absurdalnego roszczenia zeby apple wymusilo na deweloperach koniecznosc udpostepniania takiej wersji - chcesz mi powiedziec ze na to wlasnie skarza sie biedni programisci? ze nie musza pisac triali?

#58 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 15:41

Problemem jest zle skonstruowany system rozliczeniowy i brak rozwiazan typu, "zaplaciles" 0$ a po tygodniu za to samo placisz powiedzmy 9,99$. Nie Apple wymuszalo stworzenie wersji LITE, a developerzy obeszli ten absurd w iTunes tworzac aplikacje LITE. Tylko ze w setkach przydatnych aplikacji taka opcja jak LITE nie ma racji bytu, ot chocby wymieniony e-wallet.

#59 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 16:14

Tylko ze w setkach przydatnych aplikacji taka opcja jak LITE nie ma racji bytu, ot chocby wymieniony e-wallet.


co zalezy od decyzji dewelopera a nie apple. skoro e-wallet teraz nie ma wersji lite to skad pomysl ze mialby triala nawet gdyby istnial proponowany przez ciebie system rozliczen?

ty piszesz o tym czy obecny model jest dobry czy zly - i moze masz racje ze moglby byc lepszy/inny - a ja pisze o tym ze to na jakich warunkach, na jakim obszarze i w jakiej cenie jest dostepna aplikacja to decyzja dewelopera a nie apple. skoro jedni moga zrobic lite to znaczy ze kazdy moze. a skoro nie robi - to znaczy ze nie chce. i tylko - albo az - tyle.

rozmowa o tym ze gdyby apple wprowadzilo inny model sprzedazy to byc moze niektorzy deweloperzy podjeliby inny decyzje to nic innego jak rozwazania gdyby ciocia miala wasy...

#60 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 16:22

bartosz, na przykladzie e-wallet, wskazalem strone internetowa producenta tej aplikacji, gdzie sprzedaz tego programu wlasnie odbywa sie na zasadzie... sciagasz, instalujesz i korzystasz z 30 dniowej wersji TRIAL.

Raz jeszczcze podam link: Pocket PC, iPhone, Smartphone and Palm Software

Wpisz w iTunes haslo Wallet, wyskoczy Ci kilka propozycji... i teraz stoisz przed decyzja zakupu kota w worku.

Aplikacja ta jest doskonalym przykladem, o ktorym caly czas pisze.

#61 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 16:27

Aplikacja ta jest doskonalym przykladem, o ktorym caly czas pisze.


ale ja temu nie zaprzeczam - ja ci tylko zwracam uwage ze ewallet lite moze sie znalezc w appstore tak jak inne wersje lite a to ze go nie ma wynika tylko i wylacznie z decyzji dewelopera. egro kieruj swoje pretensje we wlasciwa strone.

#62 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 16:42

Chcesz przez to napisac, ze TYLKO i wylacznie, WINE za taki stan rzeczy ponosza developerzy ? Zly system rozliczen w Apple na to nie pozwala, a takze to ze pisanie aplikacji w wersji LITE takich jak chocby e-wallet mija sie z celem. To jest pisanie programu od nowa... a po co skoro mozna zrobic jak i zrobili w wersji TRIAL dla innych systemow. Najlepszym przykladem braku rozwiazania TRIAL'owego jest jego brak w AppStore, bo wersje LITE sa tylko i wylacznie obejsciem tej glupoty jaka sa ograniczenia w iTunes AppStore. Skoro wiec takich wersji, jak wspomniany e-wallet w wersji TRIAL nie ma, a takze wielu innych aplikacji, ktore maja swoje odpowiedniki (w wersji TRIAL) na innych systemach, w AppStore ich nie ma... Obrona Apple i ich polityki w tej sytuacji nie ma racji bytu, tym bardziej zwalania calej winy na developerow. --- To tak jak moj ulubiony tekst pod tytulem Telefony iPhone pierwszej generacji nie moga obslugiwac MMS'ow, poniewaz maja ograniczenia sprzetowe... kogo oni chca oszukac ?!? Ten przyklad podaje by ukazac, ze maja swoja i do tego dziwna polityke.. za ktora mozna ich winic, lub jak w moim przypadku wskazac palcem (doslownie) glupoty. Jednak dzialania ich nie pozwalaja mi ich slepo bronic... ze sa cacy i tacy niewinni.

#63 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 16:58

Chcesz przez to napisac, ze TYLKO i wylacznie, WINE za taki stan rzeczy ponosza developerzy ? zly system rozliczen w Apple na to nie pozwala, a takze to ze pisanie aplikacji w wersji LITE takich jak chocby e-wallet mija sie z celem.


chce powiedziec dokladnie to co powiedzialem - ze lite = trial i ze inni deweloperzy radza sobie z brakiem "takiego rozwiazania" wiec tworcy ewallet tez by mogli. byc moze powinien istniec inny system niz obecnie ale to temat na zupelnie inna dyskusje. w obecnej chwili fakty sa takie ze mozna dac uzytkownikom wersje ograniczona tyle ze nie jest to ograniczenie czasowe. nie wiem jak dziala i co robi ewallet ale sadze ze przechowuje hasla - ograniczenie mogloby wiec dotyczyc np. ilosci rekordow w bazie. wiec nie mow ze sie nie da - albo ze to wymaga pisania programu od poczatku. byc moze tworcy ewalleta maja jakies obiektywne powody - tak jak apple tylko w druga strone - dla ktorych wolna pelna wersje z ograniczeniem czasowym od wersji niepelnej ale to jest _ich_ decyzja.


To tak jak moj ulubiony tekst pod tytulem Telefony iPhone pierwszej generacji nie moga obslugiwac MMS'ow, poniewaz maja ograniczenia sprzetowe... kogo oni chca oszukac ?!?


mms nalezy do specyfikacji 3G i pewnie o to tylko chodzi.

#64 MSQ.

MSQ.
  • 187 postów

Napisano 21 marca 2009 - 17:07

mms nalezy do specyfikacji 3G i pewnie o to tylko chodzi.

Że co?

#65 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 marca 2009 - 17:12

Apple wprowadziło obsługę MMS w oprogramowaniu 3.0, jednak tylko przy użyciu 3G - co dyskwalifikuje iPhone'a 2G, mimo tego, że śmiało mógłby je wysyłać przez EDGE.

#66 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 17:14

Że co?


dokladnie to co napisalem - wprowadzono go wczesniej z uwagi na powolny start 3G i nalezy w tej chwili do sieci tzw. 2,5G. ale ta technologia zostala opracowana z mysla o 3G. i stad pewnie to cale gadanie o sprzetowych ograniczeniach. ale tylko tak sobie gdybam - bo tego nie wiem.

#67 MSQ.

MSQ.
  • 187 postów

Napisano 21 marca 2009 - 17:19

No to zupełnie bez sensu. Czyli by móc odbierać MMSy, trzeba mieć ciągle włączone 3G, co będzie skutkowało szybszym zużywaniem baterii :???:

dokladnie to co napisalem - wprowadzono go wczesniej z uwagi na powolny start 3G i nalezy w tej chwili do sieci tzw. 2,5G. ale ta technologia zostala opracowana z mysla o 3G. i stad pewnie to cale gadanie o sprzetowych ograniczeniach. ale tylko tak sobie gdybam - bo tego nie wiem.

Daruj sobie te wytłumaczenia z wikipedii ;)

#68 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 17:25

Wersja TRIAL i LITE, to podobne ale nie rowne sobie aplikacje. Przede wszystkim w wersji TRIAL masz pelna aplikacje ograniczona czasowo. Wersja LITE wymaga od programistow napisania aplikacji przystosowujac ja do ograniczen. Zastanowmy sie, czy bedac programista, byloby latwiej napisac app z ograniczeniem czasowym, czy tez napisac dwie rozne wersje jednej aplikacji ?!? Jeszcze raz to napisze, skoro wersji TRIAL nie ma w AppStore, swiadczy to ze takie racje bytu przy Apple'owskiem systemie rozliczen z jakiegos powodu byc nie moze. Co do MMS'ow w iPhone 3G, okazuje sie ze smigaja przez EDGE, bez wlaczonego 3G.... wiec cos tu jest nie halo :)

#69 Goku

Goku
  • 1 586 postów
  • SkądGorlice

Napisano 21 marca 2009 - 17:26

Pewnie w nastepnych versjach softu doczekacie sie MMSOW na iph 2g xD Tak to jest z Apple.. Najpierw robi pozniej myśli..

#70 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 18:07

Daruj sobie te wytłumaczenia z wikipedii ;)


najpierw zadajesz pytanie a potem masz pretensje ze na nie odpowiadam? dobrze sie czujesz?

---- Dodano 21-03-2009 o godzinie 18:09 ----


Zastanowmy sie, czy bedac programista, byloby latwiej napisac app z ograniczeniem czasowym, czy tez napisac dwie rozne wersje jednej aplikacji ?!?


jeden etap w grze albo jeden rekord w bazie to nie sa 2 rozne wersje aplikacji. nie ma pomiedzy twoim trailem a lite zadnej tego typu roznicy - instnieje ona tylko dla uzytkownika lub marketera.

#71 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 18:26

bartosz, dlatego nadal sie upieram ze wina lezy po stronie Apple i ich systemowi rozliczen za aplikacje...
Spojrz na Cydie lub Instaler'a, tak nikt nie bawi sie w wersje LITE... sa aplikacje darmowe, trial'owe i platne.

Gra w wersji LITE to rzeczywiscie latwe rozwiazanie... jeden lub dwa poziomy, w tym wypadku LITE = TRIAL.
Takie rozwiazanie prezentuje sie gorzej w przypadku Aplikacji, bo czegos bedzie brakowac... tylko z czego ma zrezygnowac producent ?!? Tutaj LITE nie jest rowny TRIAL'owi.

#72 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 21 marca 2009 - 18:34

Spojrz na Cydie lub Instaler'a, tak nikt nie bawi sie w wersje LITE... sa aplikacje darmowe, trial'owe i platne.


to zupelnie jak w appstore

Gra w wersji LITE to rzeczywiscie latwe rozwiazanie... jeden lub dwa poziomy, w tym wypadku LITE = TRIAL.Takie rozwiazanie prezentuje sie gorzej w przypadku Aplikacji, bo czegos bedzie brakowac... tylko z czego ma zrezygnowac producent ?!? Tutaj LITE nie jest rowny TRIAL'owi.


pozwol sie mu o to martwic. on chyba wie lepiej niz ja czy ty, prawda? w trialu chodzi wlasnie o to ze czegos ma brakowac - bo inaczej nie kupisz pelnej wersji. czy to jest 3 dni dzialania czy brak save czy jeden rekord w bazie ma znaczenie kompletnie drugorzedne. po to jest trial/lite/demo itp. zeby zobaczyc czy warto kupic pelna wersje a nie po to zeby jej uzywac. wszystko to z grubsza synonimy i roznia sie detalami a nie istota. czepiles sie slowa zamiast skupic sie na tym co ono oznacza.

#73 eR

eR
  • 971 postów
  • SkądEuropa

Napisano 21 marca 2009 - 18:51

bartosz, dyskusja nasza niestety dlaej nas nie zaprowadzi... kazdy ma swoje argumenty i kazdy z nas widzi te sprawe inaczej. Wykorzystalem wszystkie argumenty, jakie mialem...

Podtrzymuje swoje zdanie, tak jak i Ty podrzymujesz swoje.

Dziekuje za dyskusje... i mam nadzieje, ze kolejne tez beda ciekawe i moze ktoregos dnia, przyznam Tobie racje, a nastepnym razem uslysze to samo od Ciebie :)

#74 zibirz69

zibirz69
  • 63 postów

Napisano 10 sierpnia 2009 - 09:01

cytat z bloga

Odrzucone programy schodzą do podziemi | iPhone Blog

Ciężko o dokładne statystyki, ale ocenia się że około 4 miliony iPhone’ów, czyli ok. 10% spośród wszystkich sprzedanych egzemplarzy zostało zcrackowanych. Fakty są znane – na dzień dzisiejszy 470 000 osób łączy się z serwisem Cydia dziennie. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy istnienia zarobił on $220 000.

„Apple i ich gówniane operacje zaczynają ludzi denerwować” mowi Kim Streich, twórca aplikacji 3G Unrestrictor „jeżeli da się im możliwość obejścia restrykcji, są gotowi nawet za to zapłacić”.

słowo ode mnie

jb powoduje odpływ klientów z app store do cydia. nic dziwnego, że Apple walczy z jb. tracą sporo kasy na aplikacjach, które sami mogli sprzedać i nie mają do końca kontroli nad umysłami swoich wyznawców.

#75 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 727 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 10 sierpnia 2009 - 09:13

słowo ode mnie

jb powoduje odpływ klientów z app store do cydia.


Dość oczywiste.

słowo ode mnie

tracą sporo kasy na aplikacjach, które sami mogli sprzedać.


Gdyby chcieli je sprzedać to byłyby w AppStore.

słowo ode mnie

i nie mają do końca kontroli nad umysłami swoich wyznawców.


Głupie komentarze zostaw dla siebie!


Tu raczej chodzi o kwestię wgrywania nielegalnego oprogramowania po Jailbreak.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych