Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

toast 7 i klonowanie płyt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 brian

brian
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 września 2006 - 09:52

Witajcie, Jestem początkującym Macowcem i użytkownikiem tego forum - więc wypada się więc przywitać - co niniejszym czynię ;-) Ale do rzeczy. Czy można skonfigurować toast 7 tak, by "klonował" płytę niezależnie od jej treści i ew. błędów na cd? Wydawało mi się, że tak właśnie działa zakładka "copy cd/dvd", ale jak się ostatnio przekonałem - niezupełnie. Program zasygnalizował mi bowiem błąd i przerwał kopiowanie dysku. Może i uwierzyłbym, że to problem nośnika, gdyby to, że nie uporał się z tym... stary wysłużony PCet z Nero. A może to raczej kwestia ustawień napędu cd/dvd? Tylko gdzie znaleźć bardziej szczegółowe ustawienia (bo te z system preferences nie obejmują takich problemów ;-) ) Z góry dziękuję za pomoc.

#2 tskisiu

tskisiu
  • 1 255 postów
  • SkądEnschede (NL)

Napisano 12 września 2006 - 10:18

Z własnego doświadczenia wiem, że się nie da. Podobnie wypalenie płytki bootowalej wydaje się byc niemożliwe (trudne) w Toast'cie. To jest dobry program, ale moim zdaniem do Nero to mu duuużo brakuje. Ale jest lepsze rozwiązanie i ma je każdy mak z mac os x - disk utility. Zrób sobie nim obraz płyty (iso, dmg), a potem ją wypal także za pomocą disk utility. Kopiowałem tak płyty z zabezpieczeniami. Oczywiście napęd to inna sprawa - wiele modeli nie radzi sobie z niektórymi typami zabezpieczeń, a jeżeli jest to napęd laptopowy to już w ogóle.

#3 brian

brian
  • 3 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 września 2006 - 10:27

toast 7 Trochę mnie tym zmartwiłeś, bo to JEST napęd laptopowy. MacBookowy konkretnie. Ale ok, spróbuję zrobić tak jak radzisz. Dzięki.

#4 njet

njet

  • 1 342 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 września 2006 - 11:37