Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

AirLive - WL-5460AP v2

• This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 BocaDeMusica

BocaDeMusica
  • 210 posts
  • SkądWarszawa

Posted 07 March 2009 - 21:46

Panowie, zakupiłem takie urządzenie, z możliwością zwrotu jakby nie działało, ale jestem zbyt zielony jak to zrobić aby to działało. Generalnie problem jaki mam to zbyt słaby sygnał który dociera do mnie. Nie jestem w stanie go zwiększyć gdyż dociera on z ratusza(danej dzielnicy),w której mieszkam. O tym, że dochodzi ledwo to wiem bo pojawia mi się jedna kreska na 5 możliwych. Ściagam ją wbudowanym aiportem. Zakupiłem zatem urządzenie wymienione w temacie, z nadzieją, że to pomoże: Jak mówiłem nie mam możliwości grzebania w ustawieniach urządzenia nadającego, nie mogę ustawiać żadnych funkcji ip, portów poprostu nic, bo nie jest to moj nadajnik.(ale jest free). Urządzenie: moze pracowac w trybie AP, klient mostek, WDS REpeater, Universal repeater, Wisp, WIsp + repeater, oraz Gateway. No zacznę od tego że nie wiem w jaki tryb to ustawić aby działo. Zacznijmy od najprostszej kwesti czyli podłączam laptopa kablem do urządzenia. do portu Lan. I chce zeby zebrał on te sygnały które do niego docierają z sieci(bezprzewodowej). No i jak to zrobić?... żeby działało.

#2 Redviking

Redviking
  • 583 posts

Posted 08 March 2009 - 10:36

Troche szukania w google i mamy bardzo ladne diagramy: tutaj

Skoro sygnal jest slaby moze byc koniecznosc instalacji innej, mocniejszej (a moze nawet i kierunkowej) anteny.

#3 BocaDeMusica

BocaDeMusica
  • 210 posts
  • SkądWarszawa

Posted 08 March 2009 - 16:52