W ciągu ostatnich dni na naszą skrzynkę e-mailową przychodzi coraz więcej zapytań o wysyłkę zakupionego sprzętu Apple będącego na gwarancji - konkretniej, chodzi o to kto ponosi koszta wysłania komputera lub iPoda do serwisu.
Jestem zaskoczona - dzwonię do jednego z iSpotów, a tam mówią, że wysyłka sprzętu odbywa się na koszt serwisu. Dzwonię do serwisu - a oni mówią, że na mój koszt! Czy mogą Państwo mi pomóc? - pisze czytelniczka z Radomia.
Postanowiliśmy sprawdzić, jak wygląda sytuacja - według zdobytych przez nas informacji wynika, że już od kilku tygodni polski dystrybutor produktów Apple, firma iSource, zmieniła zasady wysyłania uszkodzonego sprzętu - dotychczas to iSource opłacał koszta wysyłki uszkodzonego sprzętu, będącego na gwarancji w obie strony. Teraz jest inaczej - za wysyłkę do serwisu płaci właściciel - za wysyłkę z serwisu do właściciela uszkodzonego komputera bądź iPoda itp. - iSource.
By naprawić uszkodzony sprzęt należy go wysłać pocztą kurierską tylko w oryginalnym opakowaniu i po wcześniejszym uzgodnieniu z serwisem. Należy też załączyć specjalny formularz dostępny do wydrukowania TUTAJ
Wciąż istnieje możliwość osobistego oddania i odebrania sprzętu w punkcie przyjęć na ulicy Mangalia 4 w Warszawie.
UPDATE: FIRMA ISOURCE NIE JEST JEDYNYM AUTORYZOWANYM SERWISEM APPLE W POLSCE. ZAJMUJE SIĘ TYM RÓWNIEŻ FIRMA REGENERSIS. O KOMENTARZ DO POWYŻSZEJ SYTUACJI POPROSIMY PRZEDSTAWICIELI OBU FIRM. SZCZEGÓŁY NIEBAWEM NA MYAPPLE.PL
[newsindexhuge]http://farm4.static.flickr.com/3432/3274504826_83a4057455_o.jpg[/newsindexhuge]
[newsindexsmall]http://farm4.static.flickr.com/3330/3273686727_e64a5c16ca_o.jpg[/newsindexsmall]