Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowe zasady wysyłania sprzętu Apple do serwisu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
74 odpowiedzi w tym temacie

#51 RobAndzik

RobAndzik
  • 365 postów
  • SkądIngolstadt DE

Napisano 12 lutego 2009 - 23:29

Darowanemu koniu w zęby się nie zagląda ;)
Ale jedna rzecz mnie interesuje, gdzie mozna dostać niebieski denaturat, bo ja znam tylko taki http://c.wrzuta.pl/w...KPwB4N5K&ft=d


Przygadal kociol garnkowi ;>

#52 Krzysiek

Krzysiek
  • 4 184 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lutego 2009 - 00:16

żeby regeneris nie miało strony w jezyku polskim :o jak tu się dziwić że wszyscy do sadu walą

#53 myapple_123

myapple_123
  • 776 postów

Napisano 13 lutego 2009 - 00:46

żeby regeneris nie miało strony w jezyku polskim :o
jak tu się dziwić że wszyscy do sadu walą


Mowisz tak jakby przecietny uzytkownik Apple nie znal jezykow obcych, albo nie potrafil zadzwonic ;)

Korzystalem z uslug Regenersis dwa razy - wysylka odbywa sie kurierem DHL na koszt serwisu, czyli precyzyjniej Apple - serwis napewno sie rozlicza takze i z tego. Mam nadzieje, ze to nie uleglo zmianie i nie ulegnie ;) Pytanie, czy to Apple Polska szuka oszczednosci, czy tylko iSource wprowadzil taka regule ?

#54 eyedropper

eyedropper
  • 940 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 lutego 2009 - 01:43

jesli kupilem maca w ispot w Lodzi to chyba jak go tam zaniosę sami go wyślą.. ? naturalne jest chyba że jeśli sprzęt nawali to się zanosi go tam gdzie się go kupiło.

#55 cizu

cizu
  • 943 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lutego 2009 - 01:46

tak

#56 Blade__

Blade__

    Pytong Was obserwuje !!!


  • 3 327 postów
  • SkądPółnoc

Napisano 13 lutego 2009 - 01:55

EDIT: Huuraaa, właśnie zauważyłem że zniknęło to różowe coś obok mojego avatara ;) end ot.

Jeśli się zżyłeś z ta beleczka powiedz słowo a przyleje Ci ja bezterminowo :)

#57 Kagain

Kagain
  • 583 postów
  • SkądGrodzisko, ELW, PL

Napisano 13 lutego 2009 - 02:06

jesli kupilem maca w ispot w Lodzi to chyba jak go tam zaniosę sami go wyślą.. ? naturalne jest chyba że jeśli sprzęt nawali to się zanosi go tam gdzie się go kupiło.

..z z tego co się dowiadywałem to nie da się zostawić kompa w iSpocie w Łodzi, trzeba wysłać do Warszawy

#58 JędrekMac

JędrekMac
  • 1 712 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 lutego 2009 - 07:13

..z z tego co się dowiadywałem to nie da się zostawić kompa w iSpocie w Łodzi, trzeba wysłać do Warszawy


Mi to samo mówili.

#59 boloney

boloney
  • 315 postów
  • SkądWalthamstow Central, Bochnia, Krakow

Napisano 13 lutego 2009 - 07:55

Popsuty sprzęt można zostawić w każdym sklepie w którym się go kupiło. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia do naprawy!!!

#60 JędrekMac

JędrekMac
  • 1 712 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 lutego 2009 - 07:57

żeby regeneris nie miało strony w jezyku polskim :o
jak tu się dziwić że wszyscy do sadu walą


jak to nie ma?

http://www.regenersis.pl/

#61 krisztof

krisztof
  • 213 postów
  • SkądOlsztyn/Warszawa

Napisano 13 lutego 2009 - 09:17

jak czytam takie komentarze że Apple Polska sobie leci w kulki mówiąc kolokwialnie to aż mi się nóż w kieszeni otwiera. Ludzie gdyby tu było Apple Polska to każdy zamiast wymiany top case'a w np. MacBooku dostałby nowego MacBoka. Jest milion przypadków na całym świecie jak to świetnie działa serwis Apple. W Polsce nie mamy Apple Polska więc uwaga na to co mówicie :)

#62 dudik

dudik
  • 12 postów
  • SkądKnurów

Napisano 13 lutego 2009 - 09:32

gdyby się sprzęt nie psuł to by nie było takiego rozkminiania na temat serwisu...

#63 OzzyMac

OzzyMac
  • 324 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lutego 2009 - 09:40

Poza Polską wszystko jest i działa ale my niestety tu jesteśmy i nie mamy częstych powodów do zadowolenia.

#64 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lutego 2009 - 11:14

Nie zmienia to faktu, ze oddajesz sprzęt tam gdzie kupiłeś i nie musisz latać po żadnych serwisach... jakaś bzdura z tym wysyłaniem do serwisu.

#65 PrzemoPro

PrzemoPro
  • 134 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 lutego 2009 - 14:16

Rozróżnijcie kwestie konsumenta/firmy - różne przepisy dotyczną jednego i drugiego. Kwestia kosztów transportu - Apple to nie jedyna firma która wprowadza takie obostrzenia w ostatnim czasie. Koszta transportu poszły ostatnio w górę conajmniej o połowę, a w dobie "kryzysu" wszyscy uparcie maksymalnie tną koszty (co swoją drogą powoduje błędne koło ale to temat na inną dyskusję). :-)

#66 akira007

akira007
  • 1 postów

Napisano 13 lutego 2009 - 22:47

witam ja dwa tygodnie temu wyslalem imaca do serwisu na koszt iSource i odeslali mi bez problemu to pudelka wrzucilem tylko opis uszkodzenia i adres zwrotny. iMac kupiony w cortland Pozdrawiam

#67 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 lutego 2009 - 20:36

A ja mam takie pytanie, nie wiem czy było, no ale... Padł mi ekran w iPhonie 3G, wg. strony Appla gwarancję mam do października 2009r. Nie mam dowodu zakupu od Orange, tzn. mam, ale bez numeru IMEI. Czy mogę taki wysłać do iSpotu czy tam gdzieś? Jak to jest?

#68 RobAndzik

RobAndzik
  • 365 postów
  • SkądIngolstadt DE

Napisano 17 lutego 2009 - 12:43

A ja mam takie pytanie, nie wiem czy było, no ale...

Padł mi ekran w iPhonie 3G, wg. strony Appla gwarancję mam do października 2009r. Nie mam dowodu zakupu od Orange, tzn. mam, ale bez numeru IMEI. Czy mogę taki wysłać do iSpotu czy tam gdzieś? Jak to jest?


Idz z nim do salonu orange gdzie dokonales zakupu

#69 soczekpl

soczekpl
  • 3 285 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 lutego 2009 - 14:12

Idz z nim do salonu orange gdzie dokonales zakupu

Dzwoniłem, bo to w innym mieście, ale musi być dowód zakupu z numerem IMEI, a na paragonie tego numeru nie ma.

iSpoty nie przyjmują telefonów Appla?

#70 DRU1

DRU1
  • 3 postów

Napisano 23 lutego 2009 - 18:52

Oceniam, że 90% ludzi z tego forum nie zna swoich praw Witam Państwa, Przeczytałem chyba większość postów z tego wątku i jestem przerażony jak bardzo jesteście naiwni i nie znacie swoich praw konsumenckich !! Po pierwsze nagminne jest mylenie rękojmi i gwarancji. Jedni piszą o rękojmi, drudzy o gwarancji, finał jest taki, że nikt nic nie wie. Rękojmia za wady fizyczne i prawne, to odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego, która wynika z ustawy (kodeksu cywilnego art. 556 - 576), a nie z umowy stron i dotyczy zarówno rzeczy nowych, jak i używanych. Sprzedawca nie może się z niej zwolnić, nie może jej ograniczyć lub wyłączyć, gdyż w umowach z udziałem konsumentów (osób fizycznych) takie działanie jest niedopuszczalne! a co z tego wynika w praktyce? To że iSpot nie ma prawa odmówić przyjęcia wadliwego sprzętu. Wówczas to oddający sprzęt konsument będzie korzystał ze swojego prawa rękojmi. Nie ma też znaczenia jak iSpot (lub jakikolwiek inny sprzedawca) rozwiąże problem usterki. Może nawet wymienić sprzęt na nowy we własnym zakresie w tej samej chwili lub odesłać dalej do serwisu. Dlaczego więc "polecają" nam wysłać sprzęt do serwisu? Ponieważ takie rozwiązanie sprawia sprzedawcom mniej kłopotów. W momencie kiedy wysyłamy sprzęt do autoryzowanego serwisu Apple (,a takim w Polsce jest iSource i Regenersis) korzystamy z gwarancj producentai. Jest to drugi instrument prawny chroniący konsumenta. Jest to pisemne zobowiązanie gwaranta (Apple) do bezpłatnego usunięcia wad lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarantem może być zarówno producent, hurtownik, importer, dealer, jak i sprzedawca. Udzielenie gwarancji jest nieobowiązkowe. Gwarancja jakości chroni konsumenta tylko wtedy, gdy gwarant tej ochrony udzielił. Szczegółowo sposób załatwiania reklamacji oraz przysługujące uprawnienia określa karta gwarancyjna. Jeśli karta nie określa innego terminu, gwarancja trwa 1 rok. Żeby uciąć wszelkie spekulacje na temat pokrywania kosztów to przypomnę, że gwarancja Apple jest door-to-door i to gwarant pokrywa koszty przesyłki. Jak iSource rozlicza się z Apple to nas już nie interesuje. Nie ma też limitu ile razy można wysłać sprzęt w celu naprawy. To nie jest wina konsumenta, że kupił wadliwy sprzęt i nie może on ponosić żadnych dodatkowych (ukrytych) kosztów w momencie gdy chce wyegzekwować swoje prawa. Na koniec wrócę na moment do sieci iSpot. Osobiście nie widzę sensu sprzeczania się z obsługą sklepu, chociaż tak jak wspominałem wcześniej mają prawny obowiązek przyjęcia wadliwego sprzętu (jako sprzedawca w rozumieniu ustawy). Dlaczego? Z tego względu, że szybszym rozwiązaniem jest zgłoszenie telefoniczne usterki do serwisu, następnie zamówienie kuriera i oddanie sprzętu do wysyłki. Proszę nie zapomnieć o podaniu numeru klienta kurierowi, jest to wewnętrzny identyfikator Serwisu jako klienta Firmy kurierskiej i wówczas to serwis ponosi koszty. Pozdrawiam, DRU

#71 michaell

michaell
  • 17 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 lutego 2009 - 11:59

Ja byłem świadkiem jak w iSpocie sprzedawca powiedział klientowi z popsutym iPodem że czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych po czym został wyśmiany przez klienta bowiem nie ma czegoś takiego jak 14 dni roboczych przy rękojmi, czas określony w przepisach liczy się w dniach kalendarzowych. Sprzedawca oczywiście musiał przyznać rację klientowi:)

#72 sqlab

sqlab
  • 19 postów

Napisano 07 marca 2009 - 11:52

Polecam regenersis. Wysyłka na koszt firmy , pęknięty topcase wymieniony w 4 dni robocze.

#73 myapple_123

myapple_123
  • 776 postów

Napisano 27 marca 2009 - 08:56

Apple zwiekszylo liczbe autoryzowanych serwisow z 2 do 5:
Apple - Wsparcie - Kontakt z Wsparciem Apple

Ciekawe, czemu nie ma njusa o tym - no ale o Cortland zawsze sie znajdzie ;)

#74 Doomsday

Doomsday
  • 69 postów

Napisano 11 lutego 2012 - 15:58

Pozwolę sobie odgrzebać temat z tego względu iż potrzebuje serwisu w Warszawie, który szybko i sprawnie zajmie się wtyczką Magsafe L type ( zasilacz sprawny tylko wtyczka się "wyciągnęła"). Może i na własną rękę bym pomajsterkował ale nie widzę tutoriali w necie nt. wtyczki L type ( T type jest sporo). Co polecicie bo w poniedziałek już chciałbym zanieść ten chyba najgorszy element jest produkowany do Maka. Z góry dzięki.

#75 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lutego 2012 - 22:07

Zgodnie z regulaminem, nie odświeżamy wątków starszych niż pół roku. Zamykam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych