Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

podstawy zarzadzania- apple- egzamin- człon kierowniczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 free66

free66
  • 501 postów
  • SkądAndrychów / Kraków

Napisano 09 stycznia 2009 - 11:00

witam! Jestem studentem 1 roku Zarzadzania Gospodarka Nieruchomosciami. Za dwa tygodnie mam napisac egzamin, z pracy ktora mam wczesniej przygotowac. Moj wykladowca nie podał nam ksiazek (tzn podal ale ponad 700 stron...;/ ) a na wykladzie mowi o wszystkim i o niczym. Takze przechodzac do rzeczy moj temat brzmi tak: "DLACZEGO TO JEST TAKIE TRUDNE, SKORO TAK PROSTO WYGLADA??" MAM SIE ODNIESC DO WYKRESU I WYBRAC JEDEN Z PUNKTOW. PUNKTY SA NASTEPUJACE: - ZASOBY, - DZIAŁANIE, - SYSTEM OCENY EFEKTYWNOSCI DZIALANIA, - CZŁON KIEROWNICZY. Mysle ze czlon kierowniczy lub system oceny efektywności pracy bylby dobry. Praca ma byc napisana na jedna strone A4. Jednak kompletnie nie wiem jak to napisac, cos szukam w internecie ale nie ma zadnych danych. Wiem ze na tym forum jest bardzo duzo osob porzadnie wyksztalconych dla ktorych nie byloby problemem napisanie takiej pracy odnosnie firmy Apple- gdyz tej firmy chcialem sie zlapac pisac egzamin. PILNIE PROSZE O POMOC! WIERNY FAN APPLE!! HELP ME!!!!

#2 bartosz

bartosz

  • 1 644 postów

Napisano 09 stycznia 2009 - 11:22

spotyka sie dwoch inzynierow na budowie i jeden mowi do drugoego - wiesz jak sobie pomysle jakim jestem inzynierem to az sie boje isc do lekarza. wez sie chlopie puknij w glowe - i zamiast tracic czas na studia ktore ma ktos robic za ciebie kup dyplom na bazarze. bedzie taniej, prosciej i - paradokslanie - bardziej uczciwie. kogo ty chesz oszukac?

#3 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 09 stycznia 2009 - 11:27

Witam kolegę po fachu od nieruchomości.. ;) Niestety w tym temacie nie będę Ci w stanie pomóc.. :/

#4 free66

free66
  • 501 postów