
Ati Radeon 9200 ROM
#1
Napisano 26 grudnia 2008 - 01:40
#3
Napisano 26 grudnia 2008 - 08:57
#4
Napisano 27 grudnia 2008 - 00:58
#5
Napisano 27 grudnia 2008 - 08:41
#6
Napisano 28 grudnia 2008 - 14:56
#7
Napisano 28 grudnia 2008 - 15:17
#8
Napisano 28 grudnia 2008 - 16:34
Bo ten ROM sciagnalem z
The Mac Elite: Wikidownloads2
W tabeli Reduced ati roms, rzad : Reduced 9250 ROM, revision 124, Core 250/mem 200 MHz, 128MB TSOP Memory
Wsio sie generalnie zgadza, ale moze powinienem hackowac romem od 9200?
#9
Napisano 28 grudnia 2008 - 16:54
#10
Napisano 28 grudnia 2008 - 17:13
#11
Napisano 28 grudnia 2008 - 18:22
#12
Napisano 28 grudnia 2008 - 18:27
#13
Napisano 28 grudnia 2008 - 18:49
#14
Napisano 28 grudnia 2008 - 20:28
#15
Napisano 28 grudnia 2008 - 21:18
#16
Napisano 28 grudnia 2008 - 21:32
[url=http://omni.110mb.com/]omni's minimalist web site - main[/url]
Download: [url=http://omni.110mb.com/callisto/]omni's minimalist web site - Callisto Archive[/url]
#17
Napisano 28 grudnia 2008 - 22:20
#18
Napisano 29 grudnia 2008 - 06:34
Poczytać radze a nie bezmyślne fleshować
omni's minimalist web site - main
Download: omni's minimalist web site - Callisto Archive
Oj, ogryzek.... ja te strony czytałem prawie dwa lata temu ale widzę, że nic się nie zmieniło. Kexty przygotowywane przez społeczność osx86 (natit, titan, agpgart, callisto) nie są universal binary - są tylko do x86. Odradzam komukolwiek ich instalację na PPC - można sobie rozwalić OSX. Na płycie z Tigerem owszem - są uniwersalne ale na nich z kolei nie działają pecetowe karty. Opis na stronie omni też, jakbyś nie zauważył, dotyczy intelowego imaka.
xboxc - zostaje Ci edycja przez graphiccelerator i potem wgranie albo na macu przez flashera zawartego właśnie w pakiecie graphiccelerator albo przez atiflash na PC.
#19
Napisano 30 grudnia 2008 - 22:27


#21
Napisano 31 grudnia 2008 - 02:04
#22
Napisano 01 stycznia 2009 - 15:35

#23
Gość_owca666_*
Napisano 06 stycznia 2009 - 01:15
Update:
Podkręciłem zegarki na 270/220 i jest lepiej - bez rewelacji, ale stabilnie i bez artefaktów. W Quartz trochę gorzej niż R9800, w OGL lepiej niż R9800 - to trochę dziwne. Testy R9800 i 9200 na tym samym sprzęcie, więc powinny być miarodajne:
Quartz Graphics Test 26.10
Line 22.29 1.48 Klines/sec [50% alpha]
Rectangle 18.85 5.63 Krects/sec [50% alpha]
Circle 20.11 1.64 Kcircles/sec [50% alpha]
Bezier 32.95 830.98 beziers/sec [50% alpha]
Text 73.56 4.60 Kchars/sec
OpenGL Graphics Test 36.52
Spinning Squares 36.52 46.33 frames/sec
9800 nie podaję, bo jest w dziale t/b.
#24
Gość_owca666_*
Napisano 07 stycznia 2009 - 19:15
Quartz Graphics Test 82.63
Line 68.14 4.54 Klines/sec [50% alpha]
Rectangle 68.24 20.37 Krects/sec [50% alpha]
Circle 67.71 5.52 Kcircles/sec [50% alpha]
Bezier 81.51 2.06 Kbeziers/sec [50% alpha]
Text 241.08 15.08 Kchars/sec
OpenGL Graphics Test 81.99
Spinning Squares 81.99 104.01 frames/sec
#25
Napisano 07 stycznia 2009 - 22:32

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych