Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

office for mac -czy inne tez maja jezyk polski?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#51 Kac_r

Kac_r
  • 93 postów

Napisano 11 marca 2011 - 15:17

Było już na forum, używanie szukajki nie boli.


jesli tak bardzo niechcesz pomoc to po co piszec cos zbytecznego ? pisanie dla samego napisania ... no tak, posty leca.

co do pyt przylaczam sie bo tez szukalem, ale nie znalazlem, a forum jest po to by pytac.

pozdrawiam

#52 nie_z_krakowa

nie_z_krakowa
  • 230 postów

Napisano 11 marca 2011 - 17:11

Było już na forum, używanie szukajki nie boli.

Gdybym znalazł to bym nie pytał.

#53 revanmj

revanmj
  • 683 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 marca 2011 - 17:25

Tak? A ten temat to co? Niewidzialny?

#54 Kac_r

Kac_r
  • 93 postów

Napisano 12 marca 2011 - 20:49

Tak? A ten temat to co? Niewidzialny?


no widzisz, jednak mozna pomoc jesli ktos czegos nie zobaczy : ) ... to takie proste.

dzieki i pozdrawiam

#55 luk4sek

luk4sek
  • 283 postów

Napisano 12 marca 2011 - 22:00

Mam do was pytanko, obecnie mam office 2008 bez słownika polskiego. W najbliższym czasie muszę napisać pracę dyplomową i w związku z tym muszę sprawić sobie edytor tekstu. Obecny office odpada bo nie ma słownika i jest jakiś taki toporny. Pytanie wystarczy mi iwork czy lepszy też będzie office 2011 pl? Głównie jeśli chodzi o iworka to boję się problemów z kompatybilnością(muszę oddać wersje doc także) i samego formatowania tekstu. Będą z ttym jakieś problemy?? ewentualnie mógłbym pisać na macu, a końcową obróbkę zrobić na windzie bo tam mam offica, nie będzie wtedy problemu z przekopiowaniem tekstu??

#56 imrik

imrik
  • 3 450 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 25 marca 2011 - 20:10

Ja pisałem inżynierkę w Pages 09 i było OK - przypisy, stopki, nagłówki, spis treści, literatura, skorowidz przedmiotowy, lewa i prawa strona oddzielnie, ilustracje, orientacja pojedynczych stron, strony rozkładane etc. Wszystko da się zrobić w Pages. Na płycie oddałem PDFy i nikt niczego się nie czepiał, z tym że ja to wcześniej uzgadniałem z dziekanem. Dowiedz się na 100% czy na pewno *musisz* oddać DOC, jak Ci będą makaron na uszy nawijać to powiedz, żeby ci kupili Office na maka jak są tacy cfani - innymi słowy nie mają prawa wymuszać tego na tobie. To jest tylko po to, żeby załadować do programu sprawdzającego plagiaty a on PDFy też łyka. Ofc. w Office 2011 w ogóle nie będziesz mieć dylematow. Pracuje się na nim elegancko już, polski język i słownik wbudowane. Co do "pisania pracy w Pages a potem przekopiowania do Word"... na prawdę muszę pisać, że to nie jest dobry pomysł? No i przy eksporcie do DOC, Pages pewnie nie będzie umiał poradzić sobie z co bardziej złożonymi strukturami zawartymi w tego typu dokumencie, no ale ja nie wiem co tam masz zamiar stworzyć - ot z własnego doświadczenia wiem, że to nie zwykłe wypracowanko.

#57 Greebo

Greebo
  • 6 postów

Napisano 26 marca 2011 - 17:43

W najbliższym czasie muszę napisać pracę dyplomową i w związku z tym muszę sprawić sobie edytor tekstu. Obecny office odpada bo nie ma słownika i jest jakiś taki toporny. Pytanie wystarczy mi iwork czy lepszy też będzie office 2011 pl?


Miałem podobny problem i szczerze powiem, że Pages się do pisania długich dokumentów nie nadaje. Otworzenie 250-stronnicowego dokumentu zawierającego mnóstwo tabelek, obrazów, ramek z obrazami PowerPointa, bibliografii, przypisów, itd. w Pages 09 powodowało wykrzaczenie się edytora (kolorowa parasolka kręcąca się w nieskończoność). Radziłbym zainwestować w Office 2011, interfejs nowego Worda jest podobny do wersji Windowsowej i wygląda na to, że nie ma już problemów z kompatybilnością plików Office for Mac z wersją okienkową. Więc o wiele łatwiej będzie Ci się odnaleźć w środowisku akademickim.

#58 luk4sek

luk4sek
  • 283 postów

Napisano 03 kwietnia 2011 - 13:04

dzięki za odpowiedzi;) zdecydowałem się na office for mac 2011:) na razie jeszcze w wersji testowej, ale będę musiał kupić w najbliższym czasie, bo się kończy. Przyda mi się na pewno teraz i w przyszłości w końcu jeszcze mam nadzieję 2 lata przede mną i kolejna praca do napisania:)

#59 szymonvader

szymonvader
  • 557 postów
  • SkądBędzin

Napisano 24 lipca 2011 - 21:30

a ja mam pytanie, sprawdzanie pisowni PL nie działało mi w wersji próbnej 2011, czy po zakupieniu i wprowadzeniu klucza programik dopiero pobierze jakiś składnik, żeby to chodziło?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych