Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Działanie Apple Music u dwóch polskich operatorów.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jash

Jash
  • 276 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano wczoraj, 17:01

Przez ostatnie 5 lat byłem klientem Orange Flex. Niestety od roku zaczęły się dziać dziwne rzeczy z zasięgiem w wyniku czego dwa dni temu przeniosłem wszystkie numery do Plusa.
Sprawa z prędkością Internetu wygląda tak.
W Plusie w domu/koło domu mam down. w granicach 400-500Mbps a upl. 30-50Mbps. W pracy polowe z tego, czyli nadal całkiem nieźle.
W Orange z kolei miałem i w pracy i w domu down. na poziomie 20-30Mbps a upload jakieś 10-15.
Reasumując dużo mniej niż w Plus.
Tylko że odtwarzanie muzyki w najlepszej jakości będąc w Orange odbywało się bez problemu. Czy to był album pobrany czy tylko streaming każdy odpalał od razu w pełnej jakości.
W Plusie jest jakaś masakra, która nie wiem z czego wynika. Albumy które mam pobrane odpalają się od razu w pełnej jakości. Natomiast jak włączam coś, czego nie ma pobranego to nie dość że muszę czekać minutę lub więcej zanim zacznie odtwarzać to jeszcze utwór nie odpala się w jakości lossless.
Wyjaśnijcie mi proszę dlaczego tak się dzieje?

Użytkownik Jash edytował ten post wczoraj, 17:02

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 456 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano wczoraj, 17:25

QoS może jakiś po ich stronie? Co Ci powiedziała infolinia?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Jash

Jash
  • 276 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano wczoraj, 17:40

Rano napisałem e-maila. Na razie czekam na odpowiedź. Najdziwniejsze jest to, że wszytko inne, co korzysta z internetu działa lepiej, szybciej, a Apple Music to jakiś dramat.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#4 Jash

Jash
  • 276 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano dziś, 08:20

QoS może jakiś po ich stronie? Co Ci powiedziała infolinia?


Odpowiedź z Plusa :)

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

Informuję, że Plus nie ma wpływu na działanie usługi, jeśli prędkość pobierania danych jest prawidłowa.

Proszę w tej sprawie o kontakt z administratorem aplikacji.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 456 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano dziś, 09:02

A masz jak stestować jakikolwiek inny streaming muzyki? Bo w sumie moja Żona ma Plusa i działa jej normalnie.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#6 MiL

MiL
  • 1 506 postów
  • Płeć:

Napisano dziś, 13:37

Infolinia nigdy nie odpowie na takie pytanie, wg nich jak jest połączenie to wszystko działa. Jakiś czas temu miałem tak z Orange, nagle przestał działać ZeroTier, nie można było się połączyć. U innych operatorów nie było problemu, tylko w Orange, ale wg nich wszystko było w porządku. Po miesiącu wszystko wróciło do normy.



#7 Jash

Jash
  • 276 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano dziś, 14:40

A masz jak stestować jakikolwiek inny streaming muzyki? Bo w sumie moja Żona ma Plusa i działa jej normalnie.


No w sumie musiałbym wykupić na miesiąc np. Tidala, jak nie będzie wyjścia to tak zrobię ;)

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych