Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z napędem a serwis UK


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 damos

damos
  • 92 postów
  • SkądMysłowice/ Tunbridge Wells UK

Napisano 26 października 2008 - 02:06

Witam wszystkich serdecznie. Od Kwietnia tego roku jestem posiadaczem MB Pro wszystko ładnie pięknie jestem zadowolony do wczoraj gdy do mojego maczka włożyłem czystą płytkę CD-R do nagrania, w tedy moj napęd zaczął dziwnie skrzypiec i szybko wirować. Pomyślałem może wadliwa płytka włożyłem druga to samo, potem trzecią bez zmian. Spróbował włożyć jakąś nagraną płytkę DVD-R ku mojemu zdziwieniu napęd zaczął bardzo szybko wirować hucząć przy tym strasznie. Natomiast po włożeniu oryginalnej płytki z leosiem wogole nie widzi jej, mieli kilka razy po czym wysuwa płytke z powrotem. Domyślam sie iż padł napęd i tu pojawia sie moje pytanie do kogoś kto oddawał maczka do serwisu ale w UK. Jak długo będę oczekiwał na taka naprawę? gdyż oczywiście posiadam jeszcze gwarancję. Oddam go bezpośrednio do głównego sklepu appla w Londynie. Dziękuje za szybką odpowiedź....

#2 ak666

ak666
  • 310 postów

Napisano 26 października 2008 - 02:32

ponad 2 lata temu oddalem ibooka kupionego w polsce do autoryzowanego serwisu w edim. czekalem ponad miesiac. zwiazane to bylo z tym, ze uparcie twierdzili, ze w uk nie obowiazuje gwarancja na kompy kupione w polsce. sciemniali przy tym, ze czekaja na opinie applea. pomogly dopiero 2 telefony i fax do customer serwice apple. w tym samym serwisie na maka pro czekalem ustawowe 2 tygodnie. czekalbym dluzej bo znowu cieli sobie niezle w ch...na szczescie mak byl kupiony w uk i po interwencji managera sklepu komp byl na czas..




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych