Pękające MacBooki
#326
Posted 19 June 2009 - 16:23
#327
Posted 19 June 2009 - 16:30
#328
Posted 19 June 2009 - 18:19
#329
Posted 20 June 2009 - 19:24
Wejdź na stronę supportu apple i sam zobacz autoryzowane serwisy
No spoko tak tez moge ale myslalem ze sie pochwalisz gdzie to za free wymieniaja bo nie ukrywam ze mnie to tez pewnie kiedys dotknie. Moze wtedy juz wszedzie bedzie za free 8-)
#330
Posted 24 June 2009 - 00:00
#331
Posted 24 June 2009 - 08:38
#332
Posted 24 June 2009 - 13:38
#333
Posted 24 June 2009 - 14:05
No spoko tak tez moge ale myslalem ze sie pochwalisz gdzie to za free wymieniaja bo nie ukrywam ze mnie to tez pewnie kiedys dotknie. Moze wtedy juz wszedzie bedzie za free 8-)
Takie informacje to żadna tajemnica czy szczęście zgłaszającego.
Poniżej tutek dla "niewtajemniczonych":
1. Dzwonimy na infolinię serwisową Apple: 00800-4411875
2. Zgłaszamy usterkę w postaci uszkodzenia topcase i bottomcase. Wiadomo, pęknięcia w miejscu styku z klapę i "pajączki" od spodu przy zawiasie. Trezba przygotować numer seryjny notebooka, swój adres @ i numer telefonu.
3. Miły jak zawsze konsultant albo od razu nada numer zgłoszenia albo w najgorszym wypadku opowiecie tę samą historię kolejnemu po przełączeniu rozmowy.
4. Po nadaniu numeru sprawie zostaniemy poinformowani, że każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie i należy zrobić zdjęcia uszkodzeń i przesłać je mailowo na adres podany przez konsultanta. Adresu nie podaję bo mogą być różne.
5. Robimy zdjęcia i wysyłamy na wskazany przez konsultanta adres. W temacie maila wpisujemy numer sprawy nadany podczas rozmowy telefonicznej
6. Po 2-3 dniach powinna nadejść odpowiedź z iSource o nadaniu "wyjątku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwonił do mnie z tą informacją.
WAŻNE! "Wyjątek" jest ważny przez 30dni. po tym terminie zgłoszenie przepada.
7. Mając powyższą wiedzę znajdujemy najbliższy autoryzowany serwis Apple Mac (w zasadzie dowolny naprawiający MacBooki)(lista tutaj). Robimy zgłoszenie serwisowe (w przypadku Cortlandu można zrobić przez stronę www. Nie wiem jak w innych) informując serwis, że naprawa jest z tytułu "Customer Satisfaction" co zresztą serwis wie po sprawdzeniu numeru seryjnego naszego Maca.
8. Serwis nadaje numer RMA.
9. Wysyłamy MacBooka (do Cortalandu dla przykładu w obie strony jest wysyłka za free).
10. Czekamy około 5-7 dni.
11. Odbieramy od kuriera paczuszkę z naszym MacBookiem, który od tej chwili ma już nowe "poszycie". Na deser dodam, że TopCase jest wymieniany razem z klawiaturą co bardzo mile mnie zaskoczyło, gdyż klawiatury można kupić osobno i nawet się nad zakupem takowej zastanawiałem, bo moja była już dość mocno zniszczona i wytarta.
Kilka dni temu mój MB white wrócił z takiej wymiany. Komputer to chyba najstarsza wersja z 2007roku z datą produkcji 10.2006. Nowy TopCase i BottomCase bez wydanej złotówki. Wysłałem w czwartek, we wtorek Mac wrócił już do mnie po naprawie.
Pozdrawiam!
#334
Posted 24 June 2009 - 20:30
#335
Posted 01 July 2009 - 14:50
#336
Posted 01 July 2009 - 20:34
#337
Posted 01 July 2009 - 21:20
moj smaczek ma ok. 2 lat i do tego jest z niemiec wiec sadze, ze o nieodplatnej wymianie moge jedynie pomarzyc : )
#338
Posted 01 July 2009 - 23:04
#339
Posted 02 July 2009 - 08:54
#340
Posted 02 July 2009 - 10:05
#341
Posted 02 July 2009 - 11:08
wyslalem mejla do serwisu, zobaczymy co powiedza na mojego 'mid 2007' czy sie lapie na taka wymiane..
---- Dodano 02-07-2009 o godzinie 12:29 ----
odpowiedz dostałem błyskawicznie
a wiec:
: Czy prowadza Panstwo wymiane topcase w macbook'ach?
tak
: Czy wymianie podlegaja rowniez obudowy komputerow nie kupionych w Polskiej dystrybucji?
tak
: Jakie warunki musi spelniac komputer aby podlegac wymianie obudowy (rok produkcji, seria, itp.)?
każdy MacBook biały do 3 lat od daty zakupu. Wymianie podlegają uszkodzenia tak zwanego top case w miejscu zetknięcia klapy wyświetlacza.
: Czy wymagane sa jakies dokumenty np. dowod zakupu?
Nie wystarczy numer seryjny
: Czy wymiana jest odplatna czy nie (jezeli tak to jaki jest koszt)?
Nie, jest darmowa.
no no.. mordka mi cieszy niesamowicie bo tak mi szkoda bylo mojego popekanego sMACzka :razz:
#342
Posted 02 July 2009 - 13:49
#343
Posted 02 July 2009 - 14:33
#344
Posted 02 July 2009 - 19:47
#345
Posted 02 July 2009 - 23:45
Szczerze mówiąc pisząc ten artykuł, po cichu liczyłem na takie zakończenie.
Nie bój się Iro na pewno Twój artykuł nie poszedł na marne, bo jak tylko MB'ki wrócą z wymiany to dostają gumki na ramkę i invisible shield pod nadgarstki..
#346
Posted 03 July 2009 - 07:11
Nie bój się Iro na pewno Twój artykuł nie poszedł na marne, bo jak tylko MB'ki wrócą z wymiany to dostają gumki na ramkę i invisible shield pod nadgarstki..
Mnie raczej chodziło o ujawnienie wad konstrukcyjnych i materiałowych, a nie o folię i gumki.
To tak, jak by człowiek kupił nowego Porshe i od razu zakładał pokrowce na siedzenia, bo się wycierają, lub kleił dodatkową gumę między drzwi, bo zamek robi dziurę w karoserii.
Apple podobno ma ambicje robienia komputerów powyżej średniej półki, a tu taki niedopracowany model wypuścili.
#347
Posted 03 July 2009 - 07:37
Apple podobno ma ambicje robienia komputerów powyżej średniej półki, a tu taki niedopracowany model wypuścili.
... i nic z tym nie robią. Bo program wymiany topcase to nie jest moim zdaniem rozwiązanie na miarę firmy, która ma ambicje produkować najlepszy sprzęt.
Ja jestem po wymianie ale wymienili tylko TopCase mimo, że pęknięty mam również plastik dookoła matrycy (może jakiś ticket w Apple pomoże).
Nie mam również najmniejszego zamiaru zakładać jakichś gumek i to nie dla tego, że nie chciałbym dać Ci zarobić
#348
Posted 04 July 2009 - 14:24
...To tak, jak by człowiek kupił nowego Porshe i od razu zakładał pokrowce na siedzenia, bo się wycierają, lub kleił dodatkową gumę między drzwi, bo zamek robi dziurę w karoserii....
I jesteś przekonany że Porshe nie ma "programów wymiany"? Poza tym naciągasz porównując do producenta wyścigowych samochodów - porównaj do np. Audi a znajdziesz kilka wpadek z pewnością. Gdyby MacBook kosztował tyle (proporcjonalnie) co Porsh...
BTW Jest wyścigowa marka w laptopach - Alienware - najdroższe maszyny o bardzo krótkim okresie życia, w każdym modelu problemy z odprowadzaniem ciepła - używany na kolanach (wlot powietrza od spodu) bez konserwacji-czyszczenia co pół roku w serwisie umrze przed upływem 2 lat - cena = MBP x1,5, brak opcji przedłużonej gwarancji brak programów wymiany (choćby wadliwych grafik nVidia) - dziękujemy za zakup i do widzenia.
#349
Posted 04 July 2009 - 16:16
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users