iPhone, a gwarancja w Orange
#26
Posted 22 September 2008 - 21:22
#27
Posted 22 September 2008 - 22:11
---- Dodano 22-09-2008 o godzinie 23:14 ----
Więc radze pisać do apple i wtedy będa kontrone z apple i stracą licencje.
#28
Posted 22 September 2008 - 22:31
Apple Polska istnieje.
Apple Polska to jakis oksymoron
#29
Posted 22 September 2008 - 22:41
W moim iPhone 3G zauważyłem kilka usterek:
- nie zrealizowane połączenia przy dobrym zasięgu - w Orange jest usługa powiadamiania SMS o nieodebranych połączeniach - już dostałem kilka SMS, że nie odebrałem połączenia, mimo, że nikt nie dzwonił!! - a zasięg był dobry, podejrzewam, że to wina włączonego "Push" - zanim skonfigurowałem Exchange nie było takich numerów
To chyba akurat cecha pomaranczowej sieci - takie symptomy mialem juz w kiku telefonach, jak siec miala gorsze dni.
#30
Posted 22 September 2008 - 22:55
bo to główne zajęcie serwisów - robienie wałków na częściach. Oddaję telefon (nie iP), bo nie działa głośniczek (nie słychać jak dzwoni) - w opisie czytam, że wymienieono moduł aparatu a telefon dalej głuchy. Druga wizyta - znowu wymieniony moduł aparatu, dzwoni, ale klawiatura się zacina Po trzeciej wizycie jest ok.oddam nokii telefon do analizy żeby sprawdzili ze nie został wymieniony wyświetlacz i ze serwis łamie przepisy naciągając nokie na części które nie są wkładane do telefonów do których były przeznaczone.
za piękne, żeby było prawdziweWięc radze pisać do apple i wtedy będa kontrone z apple i stracą licencje.
#31
Posted 22 September 2008 - 23:02
#32
Posted 23 September 2008 - 10:25
#33
Posted 23 September 2008 - 10:38
Do autora: I jak sprawa się rozwija?
Orange obiecał nowego iPhone, pierwszy z pierwszej dostawy do ładzi, jaki dojdzie, wpisali mnie na pierwsze miejsce oczekujących na iPhone (około 40 osób oczekujących), więc zachowali się w miarę porządku, dostawa ma być dzisiaj, albo jutro, jeżeli nie będzie to w przyszłym tygodniu. Natomiast jeżeli nie będzie go dziś, lub jutro, to idę do rzecznika.
Aha, uzgodniono zostało to, że za pierwszy termin rozliczeniowy, nie będę nic płacił, czyli jakieś 250zł w kieszeni.
#34
Posted 23 September 2008 - 10:52
Orange obiecał nowego iPhone, pierwszy z pierwszej dostawy do ładzi, jaki dojdzie, wpisali mnie na pierwsze miejsce oczekujących na iPhone (około 40 osób oczekujących), więc zachowali się w miarę porządku, dostawa ma być dzisiaj, albo jutro, jeżeli nie będzie to w przyszłym tygodniu. Natomiast jeżeli nie będzie go dziś, lub jutro, to idę do rzecznika.
Aha, uzgodniono zostało to, że za pierwszy termin rozliczeniowy, nie będę nic płacił, czyli jakieś 250zł w kieszeni.
Jeszcze im wierzysz?
Konsument w Polsce ma placic rachunki w terminie i nie domagac sie niczego w zamian. Z obsluga klienta to wciaz jestesmy sto lat za murzynami. Pierwsza firma ktora wdrozy zachodnie standardy obslugi bedzie miala spore powodzenie, ale to moze za jakies... 30 lat?
#35
Posted 23 September 2008 - 15:10
#36
Posted 23 September 2008 - 15:58
#37
Posted 23 September 2008 - 16:20
#38
Posted 23 September 2008 - 16:30
ja oddalem swoje iphone do serwisu ale ery tydzien temu dzis o 12 telefon z salonu ery ze uprzejmnie informuja ze telefon zostal wymieniony na nowy i zapraszaja po odbior pojechalem i czekal nowiutki na mnie plus przeprosiny i gadzety ery wiec era to era
Jeżeli nie mają w Polsce prawidłowo działającego serwisu to powinni wymieniać iPhone'y od ręki w salonach.
#39
Posted 23 September 2008 - 16:34
#40
Posted 23 September 2008 - 16:40
Orange obiecał nowego iPhone, pierwszy z pierwszej dostawy do ładzi, jaki dojdzie, wpisali mnie na pierwsze miejsce oczekujących na iPhone (około 40 osób oczekujących), więc zachowali się w miarę porządku, dostawa ma być dzisiaj, albo jutro, jeżeli nie będzie to w przyszłym tygodniu. Natomiast jeżeli nie będzie go dziś, lub jutro, to idę do rzecznika.
Aha, uzgodniono zostało to, że za pierwszy termin rozliczeniowy, nie będę nic płacił, czyli jakieś 250zł w kieszeni.
Co do twojego poprzedniego pytania to tak przy zerwaniu umowy iphone możesz zachowac dla siebie. Inaczej ma sie rzecz w przypadku np cyfry + tam przy podpisaniu umowy dekoder dostajesz jednak nie jest on twoją własnością jedynie go dzierżawisz. W przypadku telefonu, kupujesz go na określonych warunkach operatora, jednak podkreslam KUPUJESZ go i jeżeli operator nie wywiąże się z warunków to zrywasz umowę ale nie musisz oddawac telefonu. Sam kiedyś zerwałem umowę z pluse zapłaciłem grzywne w wysokości ok 800 zł ale telefon warty 1500zł został w mojej kieszeni i Plus nawet się nie upominał.
Ja w ramach rekompensaty za opóżnioną aktywacje dostałem upust 50 zł to 6 pierwszych rachunków co w miarę mnie satysfakcjonuję.
Moja rada dla ciebie to nie dawaj się zmyc, jeżeli mówią ci że telefon będzie jutro, pojutrze albo za tydzień to odpowiedz im że to nie prl i nie bazar i chcesz konkretnej odpowiedzi kiedy będzie i to najlepiej na piśmie (zawsze gdy reklamuje jakoś usługę to prosze obsługe o potwierdzenie tego na piśmie z datą pieczątką salonu i podpisem) i możesz dodac że w życiu masz co robic niz jeździc codziennie do salonu i w sumie możesz jeszcze od nich rządac poktycia kosztów transportu (bilety, benzyna) poprostu przyciśnij ich do muru i podstawa nie kupuj bajek z zesztyem chętnych na tel itp itd bo to tylko chwyt marketingowy i "pomoc i troska o klienta" która nic nie wnosi.
#41
Posted 23 September 2008 - 17:57
Co do twojego poprzedniego pytania to tak przy zerwaniu umowy iphone możesz zachowac dla siebie. Inaczej ma sie rzecz w przypadku np cyfry + tam przy podpisaniu umowy dekoder dostajesz jednak nie jest on twoją własnością jedynie go dzierżawisz. W przypadku telefonu, kupujesz go na określonych warunkach operatora, jednak podkreslam KUPUJESZ go i jeżeli operator nie wywiąże się z warunków to zrywasz umowę ale nie musisz oddawac telefonu. Sam kiedyś zerwałem umowę z pluse zapłaciłem grzywne w wysokości ok 800 zł ale telefon warty 1500zł został w mojej kieszeni i Plus nawet się nie upominał.
Czyli, jeżeli teraz zerwę umowę, to iPhone po powrocie z serwisu mi się należy?
Bo Orange powiedział dzisiaj, że iPhone to dopiero w Grudniu!
#42
Posted 23 September 2008 - 18:29
#43
Posted 23 September 2008 - 18:33
#44
Posted 23 September 2008 - 18:49
widzisz, zwrócą mi za niego 1zł, a ajkbym go miał fizycznie, to by było 1000 razy więcej, wolałbym iPhone'a, pogadam rzecznikiemzwrócą ci pieniądze za niego
---- Dodano 23-09-2008 o godzinie 17:55 ----
Kiedy się ostanio raz dowiadywałęś? Bo podobno po prostu skończyły się na magazynie głównym, BTW gdzie mieszkasz?Ale oni pier..... z całym szacunkiem u mnie w mieście w każdym punkcie orange można dostać iphone 3g od ręki. Nie po prostu zadzwonią do innego punktu i sprowadzą z tam tąd
#45
Posted 23 September 2008 - 19:26
#46
Posted 23 September 2008 - 19:37
#47
Posted 23 September 2008 - 19:45
#48
Posted 23 September 2008 - 21:29
nie wiem po co ten CAPS, ale mniejsza o to...==== WSZYSCY OPERATORZY MUSZĄ WSPÓŁPRACOWAĆ Z SERWISAMI WYBRANYMI PRZEZ PRODUCENTÓW TELEFONÓW, MIN. CRC, RR SERWIS, ETC. I NIE MAJĄ WPŁYWU NA TO JAK DANY SERWIS NAPRAWIA DANY TELEFON, JESTEŚMY JAK BY TO POWIEDZIEĆ PRZEKAŹNIKIEM POMIĘDZY KLIENTEM A PRODUCENTEM TELEFONU======
Jako ten PRZEKAŹNIK posiadający dużo mocniejszą pozycję, powinniście temu klientowi pomóc, aby sprawa była załatwiona. Bądź co bądź płaci Wam kasę. Ale po co? Łatwiej jest się wypiąć...
ach... gdybym sam podobnej sytuacji nie doświadczył, może i bym Ci uwierzył...=== MOCNE SŁOWA,ALE PRZEJRZYJ KOLEGO JESZCZE RAZ SWOJE WĄTPLIWOŚCI I MOJE ODPOWIEDZI I ZASTANÓW SIĘ JESZCZE RAZ NAD OSKARŻANIEM KOGOKOLWIEK===
#49
Posted 23 September 2008 - 22:55
#50
Posted 23 September 2008 - 23:49
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users