

wiem gdzie nie kupowiac: Cortland w Wraszawie
#26
Posted 19 September 2008 - 16:38

#27
Posted 19 September 2008 - 17:05
#28
Posted 19 September 2008 - 17:12
#29
Posted 19 September 2008 - 17:13
chcialbym pani pomoc, niesety nie mam zadnych przygod w tym temacie. nie liczac setek wmian sluchawek do ipoda. wymienialem je notorycznie z nadzieja ze moze dotrze do producenta informacja ze powinni oferowac inny sprzet. nie wiem czy zadzialalo poniewaz przesiadlem sie na sluchawki Koss z dozywotnia gwarancja.
mam nadzieje ze nie zrazi sie pani do mac'ow - chociaz nie wiem czy to kolejny cz pierwszy.
pozdrawiam i zycze powodzenia
---- Dodano 19-09-2008 o godzinie 18:18 ----
chińszczyzna ma to do siebie, że jedna osoba trafi towar idealny, a druga będzie uskuteczniać wycieczki do serwisu...
a delle gdzie produkuja?

jakby nie bylo racja... duzy naklad produktow i zawsze trafi sie cos robaczywego.
naklad limitowany - jakosc doskonala - cena astronomiczna.
moj pc jeszcze stoi pod biurkiem w mieszkaniu - nie wiem czy jeszcze dziala.. ale napewno wole jeden komputer z jednej fabryki niz jedno pudlo z wieloma komputerami z wielu fabryk plus jeden geniusz wkladajacy wszystko do srodka zapewniajacy mnie ze all bedzie dzialac.
#30
Posted 19 September 2008 - 17:44
#31
Posted 19 September 2008 - 18:44
#32
Posted 19 September 2008 - 19:10
#33
Posted 20 September 2008 - 13:49
Jak widać niestety serwis z Warszawy nie dorósł jeszcze do takich wniosków. Dlatego należy im zafundować przyspieszony kurs handlu wchodząc na drogę oficjalną. Może wtedy oni, albo ich zwierzchnicy naprostują podejście do klienta.
#34
Posted 22 September 2008 - 21:41
#35
Posted 06 November 2008 - 12:29
#36
Posted 07 November 2008 - 16:59
#37
Posted 07 November 2008 - 21:07
...sprawa w koncu znalazla swoje szczesliwe zakonczenie - przy znacznej pomocy mojego znajomego prawnika.
To może podziel się tym prawnikiem, tak na wszelki wypadek

#38
Posted 08 November 2008 - 11:22
To może podziel się tym prawnikiem, tak na wszelki wypadek
no ja mam nadzieję że nikt więcej nie będzie musiał przechodzić tego co ja. i nikomu nie życze:]
#39
Posted 14 January 2009 - 09:57

#40
Posted 14 January 2009 - 20:57

#41
Posted 14 January 2009 - 21:18

#42
Posted 07 February 2009 - 23:25
#43
Posted 08 February 2009 - 00:35
Cortland postawony przed perspektywa procesu, stwierdzil, ze jednak moj komputer ma wady fabryczne i mi go wymienil na nowy.
Przyznac sie do bledu i wypelnic swoj za***** obowiazek dopiero bedac postawionym pod sciana. To na prawde zalosne jak klienci sa traktowani...
Z reszta o czym tu dyskutowac, w Polsce bywa ladnie i pieknie tylko podczas kupna, a pozniej radz sobie sam...
#44
Posted 08 February 2009 - 06:11
#45
Posted 18 February 2009 - 14:20
11 lutego, dostarczyłem pismo "wezwanie do natychmiastowej wymiany towaru konsumpcyjnego na nowy" w którym określony został termin 7 dni. Pismo wystawione przez wynajętą kancelarię prawną, którego kopia dostarczona została Rzecznikowi Praw Konsumentów. Dziś mija siódmy dzień. Jak na razie brak konkretnej decyzji, poza tym że na prośbę Cortlandu komputer został ponownie dostarczony do nich (ponownie wysłanie do serwisu).
Jak na razie jestem bardzo zadowolony z Cortlandu. Dobrze wspominam sprzedaż. Obecnie serwisanci dwoją się i troją by mi pomóc (współczuje im tego że muszą serwisować sprzęt w iSource). Dzięki!
Czekam na konkretne działania firmy. Mam już dość ciągłych reklamacji i usterek i bałaganu iSource.
Liczę na POZYTYWNE zakończenie sprawy przez firmę Cortland. Mojego sprzedawcy.
W przeciwnym wypadku podjąć będę musiał kolejne kroki prawne.
Po zakończeniu sprawy, być może postaram się opisać całą sprawę.
Na pewno jednak napiszę tekst w który opiszę jakie podejmować działania w przypadku reklamacji sprzętu Apple. Zasady postępowania ze sprzedawcą, serwisem oraz Apple w oparciu o moje własne doświadczenia. Wszystko po to aby Wszystkim było nam łatwiej, zarówno nam reklamującym jak i serwisantom.
#46
Posted 18 February 2009 - 14:25
#47
Posted 08 March 2009 - 10:07
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users