 
	wiem gdzie nie kupowiac: Cortland w Wraszawie
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16 września 2008 - 12:41
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16 września 2008 - 12:50
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16 września 2008 - 12:57
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16 września 2008 - 12:59
---- Dodano 16-09-2008 o godzinie 14:03 ----
Kiedy te wady się pojawily? Po okresie gwarancji??
czesc usterek pojawila sie w trakcie okresu gwarancyjnego, czesc juz po, ale nadal w okresie obowiazywania 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową.
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 09:35
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 09:52
 
					
					
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 10:22
 A te w pełni sprawny komputer po serii napraw nie jest w pełni sprawnym komputerem niestety
A te w pełni sprawny komputer po serii napraw nie jest w pełni sprawnym komputerem niestety  
					
					
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 11:16
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 11:38
 " w więc powstała na wskutek wad fabrycznych, a te podlegają wymianie bezpłatnej. To raczej też jest efekt odpowiedniej polityki prowadzonej przez handlowców i serwisy, którzy u nas starają sie jak najwięcej kosztów przerzucić na klienta (niestety
 " w więc powstała na wskutek wad fabrycznych, a te podlegają wymianie bezpłatnej. To raczej też jest efekt odpowiedniej polityki prowadzonej przez handlowców i serwisy, którzy u nas starają sie jak najwięcej kosztów przerzucić na klienta (niestety  ). W moim pojęciu, jeżeli sprzęt był w notorycznej naprawie to samo przez się jest przyczynkiem do wymiany, choćby w imie dobrego samopoczucia klienta o które w naszym pięknym kraju dba się tylko do momentu zakupu, potem drogi kliencie radź sobie sam.
 ). W moim pojęciu, jeżeli sprzęt był w notorycznej naprawie to samo przez się jest przyczynkiem do wymiany, choćby w imie dobrego samopoczucia klienta o które w naszym pięknym kraju dba się tylko do momentu zakupu, potem drogi kliencie radź sobie sam.
					
					
			
				
					
						
					
					#10
					 Gość_soyerski_*
					
				
				
				
					
	Gość_soyerski_*
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 15:50
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17 września 2008 - 16:08
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18 września 2008 - 12:50
 , dostawal iMaca, sprawdzal i zamawial przez obsluge klienta nowego, pewnego czasu mial na stanie w domu 3 iMaki 24" bo nie nadarzal z ich odsylaniem, tak to sie zalatwia na zachodzie, na wschodzie sie klienta splawia, smutne...
 , dostawal iMaca, sprawdzal i zamawial przez obsluge klienta nowego, pewnego czasu mial na stanie w domu 3 iMaki 24" bo nie nadarzal z ich odsylaniem, tak to sie zalatwia na zachodzie, na wschodzie sie klienta splawia, smutne...
					
					
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 18 września 2008 - 17:00
 
					
					
			
				
					
						
					
					#14
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 11:17
 ) została wymieniona w zasadzie od ręki, w ciągu 30 minut...
) została wymieniona w zasadzie od ręki, w ciągu 30 minut...Patrycjo, jeśli możesz, odezwij się na PW, może coś się wymyśli w Twojej sprawie
 
					
					
			
				
					
						
					
					#15
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 13:17
			
				
					
						
					
					#16
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 13:41
 Poza tym jak narzekasz na Cortland to trzeba było iść do SADu czy iSource, chyba jest taka możliwość, czy się mylę? (no chyba że wykupiłaś w Cortlandzie przedłużona gwarancje)
 
Poza tym jak narzekasz na Cortland to trzeba było iść do SADu czy iSource, chyba jest taka możliwość, czy się mylę? (no chyba że wykupiłaś w Cortlandzie przedłużona gwarancje)
					
					
			
				
					
						
					
					#17
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 13:43
---- Dodano 19-09-2008 o godzinie 14:54 ----
chyba trochę przesadzacie, ja mam zupełnie inne doświadczenia z Cortlandem w warszawie, wszystko do tej pory było załatwiane szybko i fachowo

Poza tym jak narzekasz na Cortland to trzeba było iść do SADu czy iSource, chyba jest taka możliwość, czy się mylę? (no chyba że wykupiłaś w Cortlandzie przedłużona gwarancje)
nie mogłam iść do SADu czy iSource ponieważ jest to tylko serwis. To z Cortlandem zawarłam umowę kupna, która zobowiązuje sprzedawcę, a nie serwis, do wymiany wadliwego sprzętu. W tej chwili nie chodzi tu o gwarancję serwisową, a odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
			
				
					
						
					
					#18
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 14:00
			
				
					
						
					
					#19
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 14:16
skoro ta opcje wybrałaś to ok, ale jak byś wybrała po prostu gwarancje serwisową, mogła byś pominąć Cortland i załatwiać wszystko bezpośrednio w SAD czy iSource. No ale mniejsza o to.
Martwi mnie to co piszesz bo również kupowałem sprzęt w Cortlandzie i jeszcze przedłużyłem u nich gwarancje do 3 lat, ale zobaczymy jak to będzie.
Może nie wyraziłam się dość jasno. Czas gwarancji serwisowej już upłynął, dlatego nie mogę zgłosić uszkodzeń na podstawie umowy gwarancyjnej. jednak mam prawo ubiegać się o naprawę lub wymianę na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za towar, w ciągu dwóch lat od daty sprzedaży. Ale jak to jest wyraźnie napisane, dotyczy to sprzedawcy, a nie serwisu.
			
				
					
						
					
					#20
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 14:50
 
					
					
			
				
					
						
					
					#21
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 15:00
			
				
					
						
					
					#22
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 15:11
			
				
					
						
					
					#23
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 15:20
---- Dodano 19-09-2008 o godzinie 16:35 ----
Ja również mam dobre układy z panią Karoliną
 
					
					
			
				
					
						
					
					#24
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 15:57
			
				
					
						
					
					#25
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 19 września 2008 - 16:09
Gwiazdka doprowadź tę sprawę do końca wszelkimi dostępnymi sposobami. Ostatnia próba/prośba o wymianę, a jak nie to sąd. Będzie trwało, ale przynajmniej dostaniesz odsetki, plus kara dla Cortlandu.
Mam nadzieję, że takie nadużycia będą wyraźnie i ostro traktowane przez klientów.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych



 
			
			
			
				 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
			
			 
				
				
			
 
			
			 
				
				
			 
			
			
 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			







