
wiem gdzie nie kupowiac: Cortland w Wraszawie
#1
Napisano 16 września 2008 - 12:41
#2
Napisano 16 września 2008 - 12:50
#3
Napisano 16 września 2008 - 12:57
#4
Napisano 16 września 2008 - 12:59
---- Dodano 16-09-2008 o godzinie 14:03 ----
Kiedy te wady się pojawily? Po okresie gwarancji??
czesc usterek pojawila sie w trakcie okresu gwarancyjnego, czesc juz po, ale nadal w okresie obowiazywania 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową.
#5
Napisano 17 września 2008 - 09:35
#6
Napisano 17 września 2008 - 09:52

#7
Napisano 17 września 2008 - 10:22


#8
Napisano 17 września 2008 - 11:16
#9
Napisano 17 września 2008 - 11:38


#10
Gość_soyerski_*
Napisano 17 września 2008 - 15:50
#11
Napisano 17 września 2008 - 16:08
#12
Napisano 18 września 2008 - 12:50

#13
Napisano 18 września 2008 - 17:00

#14
Napisano 19 września 2008 - 11:17

Patrycjo, jeśli możesz, odezwij się na PW, może coś się wymyśli w Twojej sprawie

#15
Napisano 19 września 2008 - 13:17
#16
Napisano 19 września 2008 - 13:41

#17
Napisano 19 września 2008 - 13:43
---- Dodano 19-09-2008 o godzinie 14:54 ----
chyba trochę przesadzacie, ja mam zupełnie inne doświadczenia z Cortlandem w warszawie, wszystko do tej pory było załatwiane szybko i fachowo
![]()
Poza tym jak narzekasz na Cortland to trzeba było iść do SADu czy iSource, chyba jest taka możliwość, czy się mylę? (no chyba że wykupiłaś w Cortlandzie przedłużona gwarancje)
nie mogłam iść do SADu czy iSource ponieważ jest to tylko serwis. To z Cortlandem zawarłam umowę kupna, która zobowiązuje sprzedawcę, a nie serwis, do wymiany wadliwego sprzętu. W tej chwili nie chodzi tu o gwarancję serwisową, a odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
#18
Napisano 19 września 2008 - 14:00
#19
Napisano 19 września 2008 - 14:16
skoro ta opcje wybrałaś to ok, ale jak byś wybrała po prostu gwarancje serwisową, mogła byś pominąć Cortland i załatwiać wszystko bezpośrednio w SAD czy iSource. No ale mniejsza o to.
Martwi mnie to co piszesz bo również kupowałem sprzęt w Cortlandzie i jeszcze przedłużyłem u nich gwarancje do 3 lat, ale zobaczymy jak to będzie.
Może nie wyraziłam się dość jasno. Czas gwarancji serwisowej już upłynął, dlatego nie mogę zgłosić uszkodzeń na podstawie umowy gwarancyjnej. jednak mam prawo ubiegać się o naprawę lub wymianę na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za towar, w ciągu dwóch lat od daty sprzedaży. Ale jak to jest wyraźnie napisane, dotyczy to sprzedawcy, a nie serwisu.
#20
Napisano 19 września 2008 - 14:50

#21
Napisano 19 września 2008 - 15:00
#22
Napisano 19 września 2008 - 15:11
#23
Napisano 19 września 2008 - 15:20
---- Dodano 19-09-2008 o godzinie 16:35 ----
Ja również mam dobre układy z panią Karoliną

#24
Napisano 19 września 2008 - 15:57
#25
Napisano 19 września 2008 - 16:09
Gwiazdka doprowadź tę sprawę do końca wszelkimi dostępnymi sposobami. Ostatnia próba/prośba o wymianę, a jak nie to sąd. Będzie trwało, ale przynajmniej dostaniesz odsetki, plus kara dla Cortlandu.
Mam nadzieję, że takie nadużycia będą wyraźnie i ostro traktowane przez klientów.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych