Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.0.2 3G] Problem z odbiornikiem w 2G


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 RazorJack

RazorJack
  • 2 postów

Napisano 12 września 2008 - 17:08

Witajcie, Tydzień temu w Erze zakupiłem iPhone'a 3G. Do samego początku mam z nim bardzo dziwny problem. Telefon włączony w tryb 3G działa bez zarzutu - zarówno Internet, jak i rozmowy. Chcąc jednak oszczędzać baterię, gdy nie planuję korzystać z netu, wyłączyłem mu połączenia 3G. Oto efekty, które mnie spotkały: - "brak usług" - czasem udaje mi się złapać zasięg, wtedy jest on maksymalny (mieszkam niedaleko centrum Łodzi) - maksymalny zasięg nic nie znaczy, pomimo że mam wskazanie E (Edge), Internet czasem działa niezawodnie, czasem w ogóle nie chce działać, nie działa także lokalizacja na Google Maps korzystająca z sieci komórkowej; zauważyłem, że gdy działa net, to prawidłowo lokalizuje mnie na mapach - to, że uda mi się złapać zasięg nic nie znaczy, bo i tak po paru sekundach/minutach mam znów "brak usług", na krócej lub dłużej - jak mam zasięg, rozmowy czasem są czytelne, czasem tak przerywane i zniekształcone, że nie da się rozpoznać kto i co mówi - rozmowy pomimo że u mnie bywają tragicznej jakości, u rozmówcy są idealne - kiedy wchodzę w listę operatorów, czasem jest ona pusta, czasem zawiera moją Erę, czasem któregoś z innych operatorów, czasem jest komunikat, że nie można pobrać listy operatorów (w trybie 3G widzę wszystkich) - włączenie z powrotem 3G rozwiązuje wszystkie problemy, przełączenie sie w 2G znów powoduje albo zerwanie zasięgu albo pełny, ale niedziałający albo w pełni poprawnie działający Wszystkie te dziwactwa występują niezależnie od miejsca, sprawdzałem. Co zrobiłem (a co oczywiście nie pomogło): - restore do ustawień fabrycznych bez aplikacji ustawień operatora - restore wraz z aplikacją ustawień operatora - wymiana karty SIM u Ery - update firmware'u z 2.0.2 do 2.1, który dzisiaj wyszedł Wszelkie operacje były robione na makowym iTunes 7 oraz iTunes 8, telefon nie ma żadnych unlocków czy innych "nielegalnych" ;) historii. Jeśli kogoś spotkał podobny problem albo po prostu ma pomysł jak to naprawić, proszę o info. Mam nadzieję, że nie będę go musiał oddawać w ramach gwarancji... Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam. :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych