Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ms Office raz jeszcze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasik

kasik
  • 4 postów
  • SkądSydney

Napisano 06 lipca 2006 - 02:35

Witam wszystkich, kilka osob pewnie zaraz bedzie na mnie krzyczec, ze to juz bylo i zeby uzyc opcji "szukaj" :-) ale naprawde przeszukalam troche watkow i nie znalazlam jednoznacznej odpowiedzi. iBook'a kupilam kilka dni temu i to moj pierwszy Mac w zyciu wiec jestem jeszcze zielona :) Naczytalam sie juz poradnikow, za linki serdecznie dzieki dla wszystkich, bo to dzieki forum do tych linkow dotarlam :-) Na PC pracowalam na Ms Office,pewnie jak wiekszosc uzytkownikow PC. Teraz mam zainstalowana wersje na 30 dni, wiec z niej narazie korzystam. Potrzebuje programu z "normalnym" procesorem, arkuszem kalkulacyjnym (jest mi potrzebny na co dzien) i programem do prezentacji, krorego tez uzywam czesto. Chodzi mi o to ze na co dzien potrzebuje pracowac na dwoch systemach i przenosic dane z PC na PC , z Mac'a na PC i PC na Mac'a. wiec nie chce miec zadnych problemow z zapisywaniem i odczytywaniem plikow.I nie mam czasu na kombinowanie.Nie chodzi mi o to, ktory program jest darmowy, ktory tanszy, albo "nawet niezly". Pytam ktory jest Waszym zdaniem najlepszy zeby wszystko szlo gladko?

#2 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 06 lipca 2006 - 02:42

Ms Office na Mac jest 100% kompatybilny z Ms Office na Windows.
Ale skorzystaj z Szukaj podając frazy "NeoOffice" oraz "OpenOffice".
Oba pakiety są w 99% kompatybilne z Ms Office.

#3 kasik

kasik
  • 4 postów
  • SkądSydney

Napisano 06 lipca 2006 - 03:00

Dzieki za tak expresowa odpowiedz:-) Co to znaczy " w 99% " ? Moga byc jakies problemy?

#4 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 06 lipca 2006 - 03:02