Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Indesign CS3 - spis treści


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemo_c

Przemo_c
  • 254 postów
  • SkądPoznań/Warszawa

Napisano 28 sierpnia 2008 - 15:17

Witajcie, nigdy nie bawiłem się InDesign a potrzebuję pomocy ze zrobieniem automatycznego spisu treści. Muszę zrobić instrukcję obsługi nowego urządzenia i jest tam mnóstwo rozdziałów, podrozdziałów. Ich liczba i rozmieszczenie na stronach cały czas się zmienia, no i mam problem. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć, czy da się zrobić automatyczny spis treści, który będzie się aktualizował w miarę rozwoju mojego 'dzieła'. Takie coś robiłem pod Wordem i nie mam pojęcia, jak sobie z tym problemem poradzić w InDesignie Dzięki za pomoc PrzemoC

#2 kaslapek

kaslapek
  • 256 postów
  • SkądGliwice

Napisano 28 sierpnia 2008 - 17:29

Generowanie spisu treści Przed utworzeniem spisu treści zdecyduj, które akapity, takie jak tytuły rozdziałów i nagłówki sekcji, mają zostać w nim ujęte, a następnie stwórz dla każdego z nich style akapitowe. Pamiętaj o zastosowaniu tych stylów do wszystkich odpowiednich akapitów w dokumencie lub księdze. Po wygenerowaniu spisu treści, możesz także użyć stylów akapitu i stylów znakowych, aby formatować spis treści Wykonaj jedną z następujących czynności: Jeśli tworzysz spis treści w pojedynczym dokumencie, możesz dodać na początku tego dokumentu nową stronę. Jeżeli tworzysz spis treści dla wielu dokumentów w księdze, utwórz lub otwórz dokument, w którym zostanie wygenerowany spisu treści, dołącz go do księgi, a następnie otwórz plik księgi. Wybierz polecenie Układ > Spis treści. Jeśli zdefiniowałeś styl spisu treści, który ma odpowiednie ustawienia dla twojego spisu treści, możesz go wybrać z menu Styl spisu treści W polu Tytuł wpisz tytuł spisu (np. Spis treści lub Wykaz ilustracji). Tytuł ten pojawi się na początku spisu treści. Aby określić styl tytułu, wybierz jedną z pozycji z menu Styl. Określ zawartość, która ma znaleźć się w spisie treści. Można to uczynić klikając dwukrotnie style akapitowe na liście Inne style, aby dodać je do listy Dołącz style akapitowe. Zaznacz opcję Dołącz dokumenty z księgi, aby utworzyć jeden spis treści dla wszystkich dokumentów w księdze i przenumerować strony księgi. Usuń zaznaczenie tej opcji, aby wygenerować indeks tylko dla bieżącego dokumentu. (Opcja ta jest niedostępna, jeżeli bieżący dokument nie stanowi części księgi.) Wybierz opcję Zastąp istniejący spis treści, aby zastąpić istniejące wątki spisu treści w dokumencie. Usuń zaznaczenie tej opcji, aby wygenerować nowy spis treści, jak np. lista ilustracji. Podaj opcje, aby określić jak ma być sformatowany każdy styl akapitowy w spisie treści. (Zobacz Opcje formatowania spisu treści.) Warto zdefiniować styl spisu treści, który będzie zawierał opcje formatowania i inne ustawienia tego spisu. Aby to uczynić, kliknij Zapisz styl. Możesz także stworzyć style spisu treści wybierając polecenie z menu Układ > Style spisu treści. Kliknij przycisk OK. Pojawi się wczytany kursor tekstowy . Przed kliknięciem możesz przenieść się do innej strony albo stworzyć nową stronę bez utraty załadowanego tekstu. Kliknij albo przeciągnij załadowany kursor tekstu na stronę, aby umiejscowić nowy wątek spisu treści. wszystko masz w pliku POMOCY w INDESIGNIE ... poszukaj i poczytaj

#3 Przemo_c

Przemo_c
  • 254 postów
  • SkądPoznań/Warszawa

Napisano 28 sierpnia 2008 - 19:16

Dzięki wielkie :) PrzemoC

#4 kierepka

kierepka
  • 1 postów

Napisano 04 listopada 2009 - 16:04

Podwójny spis treści Witam, Jak zrobić podwójny spis treści? Czy jest taka opcja w Indesign CS3, w której można ustawić żeby spis treści przedstawiał dwie strony. Np. 1 produkt na 2 stronach Przykład: Kategoria od strony.........................4 - 22 Produkt(a) na rozkładówce A4.............5-6 Produkt(B) na rozkładówce A4.............7-8 Z góry dziękuje za odpowiedzi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych