
Ceny iPhone 3G w Orange
#451
Napisano 22 sierpnia 2008 - 14:22
#452
Napisano 22 sierpnia 2008 - 14:36
#453
Napisano 22 sierpnia 2008 - 14:41
a na jakim punkcie Ci się zatrzymuje? u mnie zamawianie przez stronę działa...
Kolejność - wpisz numer telefonu - wpisz kod -> dostaję stronę z wariantami przedłużenia (z telefone / bez )i dużym bannerem ze zdjęceim Iphone, klikam zdjęcie -> dostaję pustą stronę z porównaniem telefonów i dziwną taryfą w panelu obok (ktoś o tym pisał wyżej)
#454
Napisano 22 sierpnia 2008 - 14:44
#455
Napisano 22 sierpnia 2008 - 14:58
na stronie Orange jest napisane co prawda:
"Jeżeli skończyła Ci się umowa lub skończy się w ciągu 3 miesięcy możesz ją przedłużyć przez Internet na specjalnych warunkach w ofercie Orange Abonament z iPhone3G."
Ale te warunki specjalne niewiele różnią się od "specjalnego traktowania" więźniów w Auschwitz - czyli brzmi nieźle, ale sens jest przewrotny.
Oto te specjalne warunki:
Abonament od 70-100zł przy umowie na 30 miesięcy - iPhone 8GB za 849zł (orange.pl) i 999zł (salon)
Co ciekawe, w ofercie Orange Abonament po wybraniu abonamentu 150zł i umowy na 30 miesiące, czyli tych samych warunków, na jakie godzimy się w ofercie iPhone dla nowych klientów, gdzie telefon kosztuje 49zł (249zł w salonie), zapłacimy za iPhone 8GB 249zł (549 w salonie).
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić?
W połowie września będę mógł przedłużyć umowę z Orange... i nie wiem co zrobić, jeśli te warunki są tak mało korzystne! Przed podpisaniem poprzedniej umowy zadzwonił do mnie konsultant "namawiacz" z salonu... może z nim dałoby się ustalić lepsze warunki, tj. abonament 100zł i telefon za mniej niż 699zł (tyle kosztuje w orange.pl przy abo.100zł i umowie na 36m)? Jak sądzicie? I jak szybko zgłosi się do mnie zainteresowany konsultant?
#456
Napisano 22 sierpnia 2008 - 14:59
---- Dodano 22-08-2008 o godzinie 16:01 ----
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić?
W połowie września będę mógł przedłużyć umowę z Orange... i nie wiem co zrobić, jeśli te warunki są tak mało korzystne! Przed podpisaniem poprzedniej umowy zadzwonił do mnie konsultant "namawiacz" z salonu... może z nim dałoby się ustalić lepsze warunki, tj. abonament 100zł i telefon za mniej niż 699zł (tyle kosztuje w orange.pl przy abo.100zł i umowie na 36m)? Jak sądzicie? I jak szybko zgłosi się do mnie zainteresowany konsultant?
Sam jestem w szoku..
cóż wychodzi że najlepiej przedłużyć umowę poprzez orange.pl
konsultant przed iP 3G dzwonił do mnie 1-2 w tygodniu - teraz i jak już wiadomo było o konkretnej dacie premiery - nikt..
#457
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:05
#458
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:11
#459
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:15

#460
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:15
#461
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:20
#462
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:28
#463
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:31
#464
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:35
System Orange padł - oficjalna informacja.
... brak słów
Potwierdzam. NIC nie działa - Wstyd!
#465
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:35
System Orange padł - oficjalna informacja.
... brak słów
Dla wszystkich którzy chcą przedłużyć - taryfy w nas stronie to nie jest oficjalna wersja w Propozycji.
Mnie pani na infolinii poinformowała że przechodzą "konserwację systemu" i pewnie dopiero jutro ją skończą - aż się ciśnie na usta - "świetny moment na konserwację".
Usłyszałem też że "można próbować szczęścia wieczorem".
#466
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:38
#467
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:39
#468
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:49
Konserwacja systemu polegająca na postawieniu go na nogi i próbowaniu żeby nie padł przez następne 24h, cóż widać że od 4 lat Orange nie potrafi zainwestować w mniej awaryjne systemy..Mnie pani na infolinii poinformowała że przechodzą "konserwację systemu" i pewnie dopiero jutro ją skończą - aż się ciśnie na usta - "świetny moment na konserwację".
Ogółem dla mnie jest to jedna wielka kpina i mam nadzieje że wielu z Was usłyszawszy ofertę dla obecnych klientów, powiedziała co o tym myśli i wyszła z salonu.
Oczywiście mam zamiar złożyć pismo z zażaleniem/skargą na Panią, która mnie dziś obsługiwała w salonie - czy im nie mogli zrobić dobrych szkoleń ?!
#469
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:58
Konserwacja systemu polegająca na postawieniu go na nogi i próbowaniu żeby nie padł przez następne 24h, cóż widać że od 4 lat Orange nie potrafi zainwestować w mniej awaryjne systemy..
Ogółem dla mnie jest to jedna wielka kpina i mam nadzieje że wielu z Was usłyszawszy ofertę dla obecnych klientów, powiedziała co o tym myśli i wyszła z salonu.
Oczywiście mam zamiar złożyć pismo z zażaleniem/skargą na Panią, która mnie dziś obsługiwała w salonie - czy im nie mogli zrobić dobrych szkoleń ?!
Dla mnie Orange stopniowo się staczał od momentu rebrandingu. To, co zrobili z tą akcją "sztucznego tłumu"
to jest żenada (nawet zawędrował news na Wyborczą), po raz kolejny pokazują najgorsze praktyki TPSA i France telekom w zakresie obsługi klienta / PR.
Mój osobisty przebój to jest Rzecznik Orange, który reklamował IP na TVN CNBC jako... telefon biznesowy!:roll:
#470
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:59
#471
Napisano 22 sierpnia 2008 - 15:59
[...]
Mój osobisty przebój to jest Rzecznik Orange, który reklamował IP na TVN CNBC jako... telefon biznesowy!:roll:
Przecież tak właśnie jest reklamowany ten telefon...
#472
Napisano 22 sierpnia 2008 - 16:01
Dzisiaj odebrałem swojego iphona 3G białego i zauważyłem, że nie ma stacji dokującej. Czy to normalne w 3G? Bo w moim starym 2G miałem.
Nie nie ma stacji.
#473
Napisano 22 sierpnia 2008 - 16:05
Nie nie ma stacji.
szkoda
#474
Napisano 22 sierpnia 2008 - 16:09
#475
Napisano 22 sierpnia 2008 - 16:09
czytajac tutaj; Apple (Polska) - iPhone - Dane techniczne dowiesz sie co zawiera zestaw,porazka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych