iTunes PL
#26
Napisano 13 lipca 2008 - 20:19
#27
Napisano 13 lipca 2008 - 20:45
dla tych którzy uparcie wierzą że to nie wina braku karty kredytowej, tam powinno coś być ;/
#28
Napisano 13 lipca 2008 - 21:36
#29
Napisano 13 lipca 2008 - 22:07
Słowa nie ma o karcie (z którą ani PayPal, ani nic innego, gdzie płaciłem - wliczając w to zagranicę - nie ma najmniejszych problemów), jest za to, że iTjuns nie może poradzić sobie z moim żądaniem i prosi, by spróbować później - tylko później jest tak samo.
Ktoś pisał w tej sprawie do Apple już i otrzymał odpowiedź/pisał i czeka? Czy czekacie na odważnego?
#30
Napisano 13 lipca 2008 - 22:32
#31
Napisano 13 lipca 2008 - 23:13
#32
Napisano 14 lipca 2008 - 13:08
#33
Napisano 15 lipca 2008 - 18:27
#34
Napisano 15 lipca 2008 - 21:15
Jako ze to moj pierwszy post na tym forum chcialem sie przywitac i przekazac informacje jakie udalo mi sie uzyskac z supportu usa ze strony [url=http://www.apple.com/support/itunes/store/password/]Apple - Support - iTunes Store - Password FAQ[/url] przycisk chat now.
Jak wiadomo nie wszystkie karty dzialaja z iTunes .. zalozylem triala mobileme za pomoca eKarty VISA z banku mBank. Poszlo bez najmniejszych problemow. Mialem na niej 10 zl i zabralo mi cos okolo 8 zl w celu weryfikacji konta. Teraz posiadajac login i pass do me.com chcialem sie zalogowac do iTunes do polskiego sklepu .. wszystko ok juz chce sciagnac darmowy program, ale trzeba zweryfikowac konto gdyz nie bylo nigdy uzywane .. ok klikam dalej akceptuje warunki i .. blad jak by polaczenia. Probowalem zalogowac sie jako xx@mac.com akceptuje warunki .. przeszedlem dalej, podalem dane karty i wlasne klikam next i .. ? TAK blad
Po 2 -3 dniach nie powodzenia skontaktowalem sie z wyzej wymieniona pomoca techniczna (polski support nawet nie wie ze mamy sklep itunes polski - zal), wspomnialem ze sporo osob z polski ma taki sam problem i raczej nie jest to wina laczy internetowych czy firewalli, rozmowa byla strasznie dluga w ktorej trakcie Katrina konsultowala sie, ("I'm going to consult with a senior specialist about this") ale w odpowiedzi dostalem:
"He has informed me that there is an issue with creating an accounts in countries that only support the App Store."
Natomiast na maila przyslali mi cos takiego:
"Dear Pixel,
I understand that you have been unable to create your iTunes Store account using your MobileMe account "xxxxx@me.com".
Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.
Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible.
Sincerely,
Katrina
iTunes Store Customer Support
Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated."
#35
Napisano 16 lipca 2008 - 00:52
#36
Napisano 16 lipca 2008 - 14:29
#37
Napisano 18 lipca 2008 - 15:38
Więc mam pytanie
W PEKAO SA powiedzieli mi że ta niby VISA (nie płatnicza) nie jest tak naprawdę wypukła i faktycznie mogą być problemy. ZAOFEROWALI mi nową VISE CLASIC jako kartę płatniczą którą można płacić przez internet za granicą (wypukła). Myślicie że z ta już opłacę konto na iTunes ? Ktoś może ma ich nową kartę VISA Clasic (wypukła) i próbował zarejestrować się ??
Pozdrawiam
Ja mam taka kartę i niestety nie działa...
#38
Napisano 14 września 2008 - 17:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych