Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes PL


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#26 Garibaldi

Garibaldi
  • 124 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 lipca 2008 - 20:19

OK w takim razie jest gdzieś jakiś adres gdzie można oficjalnie się zapytać w tej kwestii ?

#27 ciochu

ciochu
  • 176 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 13 lipca 2008 - 20:45

Apple - Wsparcie - Kontakt z Wsparciem Apple

dla tych którzy uparcie wierzą że to nie wina braku karty kredytowej, tam powinno coś być ;/

#28 krzyfar

krzyfar

    The Hunter

  • 5 642 postów
  • Płeć:

Napisano 13 lipca 2008 - 21:36

Ja bym obstawiał jednak jakiś błąd weryfikacji. Jeśli się poda dane karty która nie powinna zadziałać to ITS wyraźnie to komunikuje. Informacja jest jasna - ta karta jest niewłaściwa. Przed chwilą właśnie to sprawdzałem. Natomiast tu wyrzuca zupełnie inny komunikat o tym że nie może się połączyć i żeby spróbować później.

#29 Hazreth

Hazreth
  • 598 postów
  • SkądSkądinąd

Napisano 13 lipca 2008 - 22:07

Dołączona grafika
Słowa nie ma o karcie (z którą ani PayPal, ani nic innego, gdzie płaciłem - wliczając w to zagranicę - nie ma najmniejszych problemów), jest za to, że iTjuns nie może poradzić sobie z moim żądaniem i prosi, by spróbować później - tylko później jest tak samo.

Ktoś pisał w tej sprawie do Apple już i otrzymał odpowiedź/pisał i czeka? Czy czekacie na odważnego? ;)

#30 ciochu

ciochu
  • 176 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 13 lipca 2008 - 22:32

miałem tak, wprowadziłem numer kredytowej i już nie miałem...

#31 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 lipca 2008 - 23:13

ale przyznać trzeba, że jest to durne...

#32 razr

razr
  • 1 664 postów
  • SkądKatowice, SI

Napisano 14 lipca 2008 - 13:08

Ja poświęciłem na to i tak za dużo czasu i nie mam zamiaru ich prosić, żeby mi założyli konto "ograniczone" jak i tak mam normalne w Stanach …

#33 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 lipca 2008 - 18:27

jak na moj slabowity rozumek to ciochu ma calkowita racje. to znaczy akceptowane sa tylko i wylacznie karty kredytowe. to polska jest tak zacofanym krajem gdzie jeszcze stosuje sie rownolegle karty platnicze i kredytowe. swoja droga to musze sobie zmienic platnicza na kredytowa. do ebaya tez sie przyda.

#34 Pixel83pl

Pixel83pl
  • 6 postów

Napisano 15 lipca 2008 - 21:15

Witam.
Jako ze to moj pierwszy post na tym forum chcialem sie przywitac i przekazac informacje jakie udalo mi sie uzyskac z supportu usa ze strony [url=http://www.apple.com/support/itunes/store/password/]Apple - Support - iTunes Store - Password FAQ[/url] przycisk chat now.
Jak wiadomo nie wszystkie karty dzialaja z iTunes .. zalozylem triala mobileme za pomoca eKarty VISA z banku mBank. Poszlo bez najmniejszych problemow. Mialem na niej 10 zl i zabralo mi cos okolo 8 zl w celu weryfikacji konta. Teraz posiadajac login i pass do me.com chcialem sie zalogowac do iTunes do polskiego sklepu .. wszystko ok juz chce sciagnac darmowy program, ale trzeba zweryfikowac konto gdyz nie bylo nigdy uzywane .. ok klikam dalej akceptuje warunki i .. blad jak by polaczenia. Probowalem zalogowac sie jako xx@mac.com akceptuje warunki .. przeszedlem dalej, podalem dane karty i wlasne klikam next i .. ? TAK blad :)
Po 2 -3 dniach nie powodzenia skontaktowalem sie z wyzej wymieniona pomoca techniczna (polski support nawet nie wie ze mamy sklep itunes polski - zal), wspomnialem ze sporo osob z polski ma taki sam problem i raczej nie jest to wina laczy internetowych czy firewalli, rozmowa byla strasznie dluga w ktorej trakcie Katrina konsultowala sie, ("I'm going to consult with a senior specialist about this") ale w odpowiedzi dostalem:
"He has informed me that there is an issue with creating an accounts in countries that only support the App Store."

Natomiast na maila przyslali mi cos takiego:

"Dear Pixel,

I understand that you have been unable to create your iTunes Store account using your MobileMe account "xxxxx@me.com".

Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible.

Sincerely,

Katrina
iTunes Store Customer Support

Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated."

#35 jankor

jankor
  • 1 550 postów
  • SkądWrocław

Napisano 16 lipca 2008 - 00:52

Pierwszy post a jaki tresciwy, dzieki ;) . To potwierdza, ze jak na razie beda problemy...

#36 Garibaldi

Garibaldi
  • 124 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 lipca 2008 - 14:29

Więc mam pytanie W PEKAO SA powiedzieli mi że ta niby VISA (nie płatnicza) nie jest tak naprawdę wypukła i faktycznie mogą być problemy. ZAOFEROWALI mi nową VISE CLASIC jako kartę płatniczą którą można płacić przez internet za granicą (wypukła). Myślicie że z ta już opłacę konto na iTunes ? Ktoś może ma ich nową kartę VISA Clasic (wypukła) i próbował zarejestrować się ?? Pozdrawiam

#37 LaSkA

LaSkA
  • 302 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipca 2008 - 15:38

Więc mam pytanie
W PEKAO SA powiedzieli mi że ta niby VISA (nie płatnicza) nie jest tak naprawdę wypukła i faktycznie mogą być problemy. ZAOFEROWALI mi nową VISE CLASIC jako kartę płatniczą którą można płacić przez internet za granicą (wypukła). Myślicie że z ta już opłacę konto na iTunes ? Ktoś może ma ich nową kartę VISA Clasic (wypukła) i próbował zarejestrować się ??
Pozdrawiam


Ja mam taka kartę i niestety nie działa...

#38 RaVbaker

RaVbaker
  • 6 postów
  • SkądTrójmiasto - Polska

Napisano 14 września 2008 - 17:50

Czyli nie ma szans z eKartą mBanku, zwaną również Virtual Visa na zakup aplikacji w AppStore? Strasznie szalenie dziwne, gdyż swego czasu w amerykańskim AppleStore online kupowałem nawet iWorka bez najmniejszych problemów. Bardzo dziwne...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych