

Zapowiadane gry napisane na SDK
#176
Napisano 01 lipca 2008 - 14:46

#177
Napisano 01 lipca 2008 - 15:05
Ciekawe czy wyjdzie GTA na iPhone'a
Nie wiem czy Rockstarowi się będzie chciało wymyślać odpowiedni system sterowania ;p Największą bariera iP jest sama jego oryginalność

#178
Napisano 01 lipca 2008 - 15:42
Ciekawe czy wyjdzie GTA na iPhone'a
na 99,9999% nie :roll:
#179
Napisano 01 lipca 2008 - 15:48

#180
Napisano 01 lipca 2008 - 19:49


#181
Napisano 01 lipca 2008 - 22:31

#182
Napisano 01 lipca 2008 - 22:50
na 99,9999% nie :roll:
Nigdy nie mów nigdy ;> GTA2 wychodziło na GameBoya

---- Dodano 01-07-2008 o godzinie 23:55 ----
sry za OT.. ale cos takiego.. byloby piekne
Jeżeli już mieli by coś takiego robić apple by to ogłosił jak najwcześniej, by developerzy byli gotowi. Po drugie nie zmienia to faktu że ten produkt był by opcjonalny, więc tak czy siak developerzy będą musieli robić alternatywy

#183
Napisano 01 lipca 2008 - 23:43


#184
Napisano 02 lipca 2008 - 00:20
Rolando


Jest to gra al'a LocoRoco na PSP (Oto jak wygląda: ). Stara sie wykorzystać wszystkie możliwości multitouch. Mamy do dyspozycji Kuli o równych właściwościach (jedna sie przyczepia do ścian, druga np. przyczepia do siebie inne kulki), celem całej zabawy prawdopodobnie jest przetoczenie ich z punktu A do punkty B unikając przeszkód ;p
Video: Rolando by Handcircus - coming soon for iPhone and iPod touch
Strona: handcircus
Premiera: "Latem" ;p Cena: nieznana
#185
Napisano 02 lipca 2008 - 01:26

#186
Napisano 02 lipca 2008 - 10:05

#187
Napisano 02 lipca 2008 - 10:10


#188
Napisano 02 lipca 2008 - 10:48

Tym czasem ciekawa informacja:

Były producent wykonawczy EA, Neil Young założył firmę która będzie się skupiała na tworzeniu gier na iPhone, o nazwie ng:moco ;p Porownuje on platforme iP/iPoT do PSP

When questioned about the appeal of the iPhone platform, Young talks of the performance of the iPhone being up to par with the PSP. In addition, the iPhone’s set of standard features, including location aware, touchscreen, accelerometers, always on and always connected to a network opens the doors to unique possibilities.
The interview provides some interesting insight into the App Store from a business perspective and the future potential:
We’re at this moment where there’s an opportunity to lead both in terms of the type of software they we make and give to people in mobile phones, specifically, starting with the iPhone. And from a business standpoint, there’s an opportunity to lead in the growth of the industry. And not incremental growth, but dramatic growth. And that’s, from a business standpoint, why I’m excited about the device.
Ngmoco plans on both commissioning both original games as well as funding independent developers. They seem to be taking iPhone development seriously with the goal of leveraging the strength of the platform.
I don’t really think the right path to go down is to immediately start thinking about how to build bigger, better, higher-end, more traditional gaming experiences. Rather, not to obviate or ignore those things, but rather try to take true advantage of what’s in the system. So if you saw a game on the iPhone, you’d say, “Wow, this is only a game that can function on this platform.”
Ciekawe co takiego wypocą ;>
---- Dodano 02-07-2008 o godzinie 12:08 ----
Co do Rolando - zauważcie że video pasuje idealnie do ekranu iPot/iPhone

YouTube - Rolando - Teaser trailer
#189
Napisano 02 lipca 2008 - 14:26

#190
Napisano 02 lipca 2008 - 14:30
Martwi mnie tylko trochę to sterowanie w Rolando. Chyba lepiej by było gdyby odbywało się to przez "przyśpieszeniomerz".
chodzi Ci o akcelerometr ?

#191
Napisano 02 lipca 2008 - 14:34
chodzi Ci o akcelerometr ?
Wg mnie lepiej jest tak jak na filmiku
Po polsku powinno się mówić "przyspieszeniomierz", a nie "akcelerometr" ;p jego główna funkcja to wykrywanie przyspieszenia dlatego tak się nazywa

#192
Napisano 03 lipca 2008 - 21:21

Po pierwsze pojawił się zaktualizowane video pokazujący Aki Mahjong Mobile:
YouTube - Aki Mahjong Mobile for iPhone and iPod touch
Jak widać więcej animacji i więcej muzyki

Produkcja Ambrosia Software... ale to nie wszystko co zrobili zapowiedzieli...
Mondo Solitaire


Video: YouTube - mondo Solitaire for iPhone and iPod touch
Pasjans


Chain 3



Video: YouTube - Chain 3 iPhone Game iPod Touch
Instrukcja: ][ Games - Chain3 - iPhone Puzzle Game
Mutacja Bejeweled :p główna róznica to to że każdy element możemy poruszać wszędzie i cała polega na tym by wykonywać jak największe łańcuchy i jak najwięcej comb :p zasady zą chyba jeszcze bardziej rozwinięte wiec poczytajcie instrukcje. Cena nieznana Premierea start AppStore :>
Jeszcze dodatkowa informacja :p król rasowych PCtowych RPGów BioWare zastanawia się by czegoś nie zrobić na mobilną platformowe Apple :p można się doczytać o tym wywiadzie w MTV Interview
MTV Multiplayer BioWare Confirms PC Support, ‘Looking At’ iPhone Development
“We look at every platform that comes along. Obviously, something that’s as big a cultural and technical success as the iPhone is something you really got to take a close look at. Certainly, there’s nothing written in stone yet but we’ve got a lot of folks looking at it. It’s intriguing. I think one of the things that we’ll have to see how it shakes out is what type of consumer buys games on it and what type of experience they’re looking for. You want to always mash the consumer experience with what you’re building. We want to understand what people are going to do with it. Who knows. We’re definitely looking at every platform.”
Jeżeli serio do tego dojdzie to może się rzeczywiście okazać że iPhone/iPod touch moze być uważna za konsole, bynajmniej jest to duży krok w tą stronę.
#193
Napisano 03 lipca 2008 - 21:30


#194
Napisano 03 lipca 2008 - 23:22

#195
Napisano 04 lipca 2008 - 05:44
..dla fanow sudoku (do ktorych nie naleze).. choc trzeba przeznac ze "cos" w tej n-tej wersji sudoku jednak jest.. zobaczcie sami:
Mr. Sudoku for iPhone and iPod touch
--> gra ma byc dostepna w AppStore za $9.99 <--
..zapraszam tez na strone producenta, okazuje sie ze panowie poza grami na iPonga pisza tez inne ciekawe prog.. na iP ofkoz

Ambrosia Software, Inc. -- news
#196
Napisano 04 lipca 2008 - 21:02

Tap Tap Revenge




Video: YouTube - Tap Tap Revenge
Jak widzimy znacznie poprawiono grafikę, również dodano trym dla dwóch graczy ^^ nowa wersja ma się ukazać w AppStore przy otwarciu, najważniejsza wiadomość to cena... FREE

#197
Napisano 04 lipca 2008 - 21:10

#198
Napisano 05 lipca 2008 - 03:07
YouTube - App game"BOMBERMAN TOUCH" for iPhone
---- Dodano 05-07-2008 o godzinie 04:27 ----
i zapowiada się coś większego niż Super Monkey Ball

Ascension
YouTube - Ascension In Game Preview iPhone Version
Nie wiadomo co to dokładnie będzie, może coś jak EVE Online

#199
Napisano 05 lipca 2008 - 08:07


#200
Napisano 06 lipca 2008 - 12:32
CubicMan Deluxe
Mamy tylko video: YouTube - Cubicman Demo
Klon Bloxrz: Games » Bloxorz
Jak widzimy grafika ulepszona ;> do dyspozycji będziemy mieli 80 poziomów ^^
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych