
Zapowiadane gry napisane na SDK
#1
Napisano 10 maja 2008 - 23:38
Super Monkey Ball
Gra polegająca na kierowanie kulką ruszając całą planszą (ten sam motyw co w labyrinth), zbierając banany przy okazji, 10 bananów = dodatkowe życie, aktualnie każda część serii dzieli się na 10-9 światów podzielonych na 10-9 plansz z bonusem pośrodku (zwykle po 4 planszy). W wersji na iPhone/iPod touch gra będzie sterowana przyspieszeniomierzem i będzie drugą po wersja dla Wii gdzie wykorzystuje się ten system sterowania. W grze dodatkowo jest tradycyjnie parę mini gierek ;>
Prezentacja na 6 march event:
YouTube - Super Monkey Ball on the iPhone! (iPhone SDK)
Zauważcie że Sega zaoszczędziła czasu biorąc gotowe zasoby graficzne i dźwiękowe z gry Super Monkey Ball: Touch & Roll na Nintendo DS (Steruje się w niej ekranem dotykowym), nawet muzyczka jest z pierwszego świata tej gry ;> macie filmik do porównania:
YouTube - Supermonkey Ball DS trailer
To co na prezentacji przedstawiono to luzik poziomy, miałem okazje grać w SMB i schodki zaczynają już się na 1-6 dla początkującego ;]
Spore
Orginalnie (na PC) ma być grą w której budujemy gatunek od jednokomórkowej postaci do uber inteligentnych "kosmitów". W pierwszych częściach gry strujemy jednym przedstawicielem, spotykamuy innych przedstawicieli naszego gatunku, gdy mózgi im wyewoluują przechodzą do poziomu plemienia gdzie sterujemy już całym stadkiem, potem cywilizacja i w końcu wyfruwamy statkiem który się staje naszym avatarem i może zwiedzać cały wszechświat ;> najbardziej innowacyjną rzeczą jest to że możemy wymodelować gatunek, jego budynki, pojazdy i statki na n sposobów. PRzypomne że nad grą pracujw Maxis... tak tak te same ludki co dały nam simsy i cała serie sim ;p oto ich prezentacja na 6 march event:
YouTube - Spore on the iPhone! (iPhone SDK)
I jak oryginalna gra na PC wygląda (Cała prezentacja połgodzinna):
YouTube - Spore 35min Demonstration from the GDCe
Myśle jednak że ta gra skończy jako zwykła arcadówka ;> mówi się że gra wyjdzie we wrześniu razem ze swoim PCtowym odpowiednikiem
Powyższe 2 gry na prezentacji to efekt 2 tygodniowej pracy ;>
Gry PopCap
Co cóż ci co mają iPod Classic i nano 3g znają ich, wciskają swoje gry chyba na każdą platformę w tym nawet na xbox 360 ;p Robią gry arcadowe, ale mające coś co wciąga ;> są to gry 2D wykorzystującą akceleracje 3D wiec może ciekawie to wyglądać na Touchu ;> najbardziej znane tytuły to:
Zuma - polega na zbijanu kulek toczących się do wyjścia... najlepiej sami zobaczcie: YouTube - Zuma Deluxe Sun God Level 252
Bejeweled - znana już z webapp YouTube - Bejeweled 2 Deluxe Action-mode 7,696,450 (Part 1/6)
Peggle - Ich ostatni "hicior", przypomina pewną japońską grę, polega na zbiciu wszystkich czerwonych kuleczek ograniczoną ilością piłeczek - YouTube - Peggle Deluxe
2 pierwsze zostały potwierdzone że pojawia się na iPhone/iPod Touch, trzeci prawdopdobnei też się pojawi w końcu jest na Classicu
Crazy Cart 2
Wyścigowe dziecko Int13, francuskiej firmy robiącej gry na komórki
Nie wygląda na ciekawy tytuł ale jeden z niewielu które mogą się pochwalić filmikiem:
YouTube - CrazyKart 2 sur iPhone
Sterowanie jak widzimy wirtualna kierownicą ;p mogli by wykorzystać przyspieszeniomierz.
Inne:
-Team 17 parę dni po premierze SDK coś burknęło o Wormasach dla iPhone/iPod Touch:
iPhone gaming - Worms on the way | News | TechRadar.com
Gdyby to byłą port z serii Worms 2 (taki port jak na N-Gage) byłbym wniebowzięty!
-Namco Bandai zapowiedziało że zamierza coś wydać, mówi się o kolejnym porcie PacMana i Galagi ;p
-Pangea zapowiada port swojej gry na Maca - Enigmo: Touch Arcade Pangea Porting Enigmo to iPhone - nie wiem dokłądnie na czym ta gra polega, wygląda na jakąś logiczną
-Freeverse firma która robi darmowe gry jak z nazwy można się domyśleć też wchodzi do iPhone z prostymi grami o tematyce sportowej: Touch Arcade Upcoming iPhone Games from Freeverse -
-Gameloft zpowiada 15 gier... aktualnie niewiadomo jakich
-Zapowiedziano też port silnika dla gier o nazwie Unity Engine - Touch Arcade Unity Game Engine Coming to iPhone
#2
Napisano 11 maja 2008 - 00:21
Touch Fighter
---- Dodano 10-05-2008 o godzinie 23:22 ----
A od Gameloftu glowe dam ze wyjdzie Asphalt 3d - wciskaja to na kazda platforme..

#3
Napisano 11 maja 2008 - 02:03
Gra może być dobrym Vortexem na iPhone/iPod Touch, tylko trzeba dać mu jakąś dusze wpierw ;p
Zapomniałem dodać też że John Carmack (pan i władca id), który coś ostatnio zaprzyjaźnił się z Stevem Jobsem i jego światem (Pierwsza prezentacje silnika Id Tech 5 pokazano na Mac-u!) też coś myśli na iPhone, narazie nie wiadomo co ;>
Filmiki z portem Q3 to nie jego robota tylko HermitWorks, z tego co słyszałem firmy która chce wykorzystać silnik do swojej gry na iPhone o nazwie Space Trader:
Touch Arcade HermitWorks Developing Space Trader, Quest for iPhone
To kolejny tytuł o którym zapomniałem wspomnieć ^^'
Znam jeszcze dwa transfery z świata JB do SDK:
-Twórca labyrinth też zapowiada wersje na SDK, nic dziwnego... bo to płatna gra, a w iTunes nie będzie musiał się martwić o sposobie płatności
-Twórca gry Trism w filmiku prezentującym grę też wyraził chęci do napisania wersji na SDK... tylko że nie ma ostatecznego potwierdzenia (filmik opublikowany przed 6 marca): YouTube - Trism : Upcoming iPhone Game by Demiforce
#4
Napisano 11 maja 2008 - 13:00


#5
Napisano 11 maja 2008 - 13:07
Nie wytrzymam chyba do tej połowy czerwca
Muszę mieć te gry teraz!
Ciekawe ile będą sobie liczyć za każdą z nich

#6
Napisano 11 maja 2008 - 13:49
#7
Napisano 11 maja 2008 - 14:43

#8
Napisano 11 maja 2008 - 15:43
#9
Napisano 11 maja 2008 - 16:28
#10
Napisano 11 maja 2008 - 16:38
#11
Napisano 11 maja 2008 - 16:56
#12
Napisano 11 maja 2008 - 17:30
Oczywiscie poruszany temat to czysto hipotetyczne spekulacje:)
---- Dodano 11-05-2008 o godzinie 16:30 ----
Ps. iPhone tez nie ma javy xD
---- Dodano 11-05-2008 o godzinie 16:32 ----
A w t610 dalo sie "hackowac" gry. wtf?
#13
Napisano 11 maja 2008 - 18:16
http://www.mophun.com/
Nie wiem czy nie przypadkiem ta platforma nie wykorzystuje tego samego systemu podpisu cyfrowego od Nokii, co Apple ma wykorzystywać ;>
Bynajmniej pare gierek na T300 wyciekło i działały po zwykłym przesłaniu pliku z komputera przez podczerwień.
#14
Napisano 19 maja 2008 - 14:50
-Balls of Steels

-Bubble Space (powinno być Bubble Bang!)

drugi tytuł nawet pykałem ;> można pograć w obydwa tytuły na PC a nawet Mac'a (chyba) bez instalacji ich, tylko trzeba ściągnąć Unity Engine Plugin do przeglądarki ;>
Balls of Steel
games on scoboo.com - Bubble Bang! - bubble bang!
Obydwa tytuły są oryginalnie freeware ;] i zauważcie że sam engine nie jest za darmo i jest o 100$ droższy od Apple SDK DP za którego autorzy tych gier też będą musieli zapłacić ;]
Zródło:Touch Arcade New Group Brings Balls of Steel, Bubble Space to iPhone
#15
Napisano 19 maja 2008 - 17:11

#16
Napisano 19 maja 2008 - 17:30
Apropo EA, na Nintendo DS wydał Sim City ^^
YouTube - SimCity DS - City Management Gameplay (BEST QUALITY)
Te dwie platformy są do siebie manualnie podobne, więc przeportowanie czegoś takiego nie było by problemem, tylko trzeba grę przystosować do jednego ekranu.
#17
Napisano 20 maja 2008 - 23:22
Tym razem od Mobileage zapowiada:
Blackjack 21:

Blackjack 21 for iPhone/iPod
touchTile Mahjong (chyba chceili powiedzieć Solitaire - Mahjongwy pasjans):
http://www.mobileage...ogMainTouchTile
Zródło:Touch Arcade Mobileage Brings Blackjack, Mahjong to iPhone
3 tygodnie do godziny zero ;p
#18
Napisano 20 maja 2008 - 23:25


#19
Napisano 21 maja 2008 - 08:32
Mamy kolejną zapowiedz od któregoś z twórców gier na Unity Engine co podawałem wcześniej.
Wyścigówka 3D o nazwie Cardrenaline ;>

Gra jest w produkcji, a screen jest konceptowy ;>
Źródło:Touch Arcade Cardrenaline: iPhone 3D Racing
#20
Napisano 22 maja 2008 - 21:48

Niestety tak jak konkurencja, nie za darmo (nawet dla JB-owców) ;p
Pierwsze 10 poziomów za darmo, ale 60 następnych kosztuje 9$ ;>
Źródło:Touch Arcade Simiotica Releases aMaze! for iPhone
#21
Napisano 22 maja 2008 - 21:58

#22
Napisano 22 maja 2008 - 22:11
#23
Napisano 23 maja 2008 - 09:00
Zgadzam się, w Labirynth łatwiej mi się steruje tą kuleczkąBeznadziejna ta gra grałem w ią jakiś czas temu i Labirynth o wiele lepszy

#24
Napisano 23 maja 2008 - 10:29


#25
Napisano 24 maja 2008 - 22:35
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych