Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMilionerzy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
310 odpowiedzi w tym temacie

#1 Saint

Saint
  • 344 postów
  • Skądwiesz?

Napisano 31 marca 2008 - 18:01

Tu będą zamieszczane wszystkie zamiany zachodzące w projekcie.

Nazwa: iMilionerzy

(grafika ma się zrobić)

Zespół:
Koordynacja: Saint
Programowanie: M4v3R
Grafika: Simek, Voytec
Dźwięk: pickerr
Pytania: TimmY, greatbelow, napa, pickerr, bushman.editing
Tłumaczenia: Saint, TimmY

#2 bushman.editing

bushman.editing
  • 4 115 postów
  • Płeć:

Napisano 31 marca 2008 - 18:07

Chętnie pomogę w układaniu pytań;) Nie znam się na pisaniu programosów... ;) Już sam HTML jest wyzwaniem :D Zgłaszam pomoc przy pytaniach!

#3 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 31 marca 2008 - 18:22

Jak ktoś nasmaruje dobrą szatę graficzną to mógłbym spróbować posiedzieć nad kodem ;).

#4 Saint

Saint
  • 344 postów
  • Skądwiesz?

Napisano 31 marca 2008 - 18:23

mav to milo :) ze spolszczenia widac, ze paru zdolnych jest :)

#5 bartel

bartel
  • 1 050 postów

Napisano 31 marca 2008 - 18:24

Grafika, pytania, ew. ścieżka dźwiękowa. Wątpię żebym dał radę programować. Ale zawsze chętnie pomogę! :D

#6 M4v3R

M4v3R
  • 2 043 postów
  • Skąd/usr/pl/Konin

Napisano 31 marca 2008 - 18:30

Potrzebne zatem będą:

Grafika
- ikona
- splash (typu 'Milionerzy - ładowanie'...)
- ekran startowy (logo programu, przyciski Start, Opcje, Autorzy)
- ekran gry (myślę że dobrym pomysłem będzie zrobienie tego w Landscape mode, czyli poziomo, bez górnego paska statusu; opcjonalnie można zrobić dwa tryby - pionowy i poziomy)
- głosowanie publiczności (nakładane na ekran gry - może być nad pytaniami, może być nad całością z przyciskiem ukrywającym)
- zaznaczone odpowiedzi - na pomarańczowo i na zielono
- ekran "Autorzy"

Dźwięk:
- Muzyka (jest kilka wersji muzyki, w zależności od wartości pytania zmienia się ona delikatnie)