Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Po Godzinach] Czym sie zajmujecie na codzień ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzegorzw

grzegorzw
  • 334 postów
  • Skądstolica

Napisano 04 kwietnia 2006 - 15:59

Wypowiedzcie sie co porabiacie na codzien czyli gdzie pracujecie czy wasza praca jest zwiazana z maczkami. Ja jestem grafiiem i pracuje w agencji reklamowej moj sprzet w pracy to G5 2.0 2gb ramu 120hdd i moje kochane pismo:) pozdrawiam

#2 Kain

Kain
  • 514 postów
  • SkądParis [FR]

Napisano 04 kwietnia 2006 - 16:15

Ja sie ucze w liceum (Krakow) :D Niema tam maczkow, ale w domu mam jednego ;)

#3 hwojtek

hwojtek
  • 1 273 postów
  • SkądGrzebienisko - Warszawa - cała Europa

Napisano 04 kwietnia 2006 - 16:49

A ja ani się nie uczę, ani nie jestem grafikiem... :P

#4 Kain

Kain
  • 514 postów
  • SkądParis [FR]

Napisano 04 kwietnia 2006 - 16:55

Czlowiek uczy sie cale zycie ;) :P

#5 iSylwek

iSylwek
  • 872 postów

Napisano 04 kwietnia 2006 - 16:55

ja wstaje kolo 10 rano i surfuje po stronach, szukam nowych artwork's do itunes, no i slucham podcastow albo radia. tak wlasnie jest jak sie zawali 2 lata w szkole, kurcze teraz konczylbym 2 klase technikum(w tym roku chodzilem kilka miesiecy do liceum, ale jak zwykle zawalilem sprawe....), czasem ogladam tv, ale to max 2-3h dziennie no to by bylo na tyle

#6 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 04 kwietnia 2006 - 17:38

ja prawie cały dzien siedze w domu i nic nie robie. Czasem ktoś zadzwoni wtedy biore sprzęt i ruszam w miasto lub do studia, czasem aranżuje studio w domu i trzaskam pecshoty. Zdjęcia obrabiam później oczywiście na PawerMacu G4 :twisted:
Kiedy się nie lenie i nie pracuje studjuje antropologie i etnologie w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego.

Zdarza się że mi odwali i wówczas skrzykuje warszawskie spotkanie użytkowników MyApple.