Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rękojmia po wymianie na nowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#26 ali_cja

ali_cja
  • 290 postów

Napisano 17 października 2025 - 10:23

Nie przyjęli pisma? 



#27 duet1985

duet1985
  • 15 postów

Napisano 17 października 2025 - 10:39

To bylo w uzasadnieniu jakie dostalem na maila. 



#28 ali_cja

ali_cja
  • 290 postów

Napisano 17 października 2025 - 11:08

Kiedy dostałeś tego e-mail’a i od kogo?



#29 duet1985

duet1985
  • 15 postów

Napisano 17 października 2025 - 11:32

Od serwisu gdzie zlozylem te sluchawki czyli iMad, dzisiaj.



#30 ali_cja

ali_cja
  • 290 postów

Napisano 17 października 2025 - 11:49

Tyle odpowiedzieli - producent po naprawie zrealizowanej w ramach rękojmi przewiduje 3 miesięczny okres bezpłatnego wsparcia (naprawy lub wymiany urządzenia).

 

Takiego kuriozum jeszcze nie czytałam; co ma producent do rękojmi? Czyli 3 reklamacja została potraktowana przez producenta jako rękojmia - w 3 roku od zakupu?



#31 ali_cja

ali_cja
  • 290 postów

Napisano 17 października 2025 - 13:49

Rozważałam wszelkie za i przeciw i przyznaję, że wyczerpały mi się pomysły. Z jednej strony masz rację, z drugiej są trudności i niemożliwość jej wykazania.

Jeżeli serwis przejął na siebie realizację rękojmi/niezgodności z umową  (jak sam przyznaje) - to staje się on stroną postępowania? W świetle prawa sprzedawca nie może przenieść ustawowych obowiązków wobec konsumenta na gwaranta (autoryzowany serwis).

iMad jest spółką z o.o z siedzibą w Warszawie, może rzecznik konsumentów zadziała skuteczniej? Jakie jest jego zdanie?  Umów się z nim na konsultację i przedstaw swój problem. Może wystąpienie rzecznika nie zostanie zbagatelizowane przez serwis?



#32 duet1985

duet1985
  • 15 postów

Napisano 17 października 2025 - 14:27

Takiego kuriozum jeszcze nie czytałam; co ma producent do rękojmi? Czyli 3 reklamacja została potraktowana przez producenta jako rękojmia - w 3 roku od zakupu?

 

Też tego nie rozumiem, pomijając, że się nie odnieśli do wielu aspektów pisma. 

 

 

Rozważałam wszelkie za i przeciw i przyznaję, że wyczerpały mi się pomysły. Z jednej strony masz rację, z drugiej są trudności i niemożliwość jej wykazania.

Jeżeli serwis przejął na siebie realizację rękojmi/niezgodności z umową  (jak sam przyznaje) - to staje się on stroną postępowania? W świetle prawa sprzedawca nie może przenieść ustawowych obowiązków wobec konsumenta na gwaranta (autoryzowany serwis).

iMad jest spółką z o.o z siedzibą w Warszawie, może rzecznik konsumentów zadziała skuteczniej? Jakie jest jego zdanie?  Umów się z nim na konsultację i przedstaw swój problem. Może wystąpienie rzecznika nie zostanie zbagatelizowane przez serwis?

Ok, w każdym razie dzięki za pomoc. Niestety widzę, że nie ma "twardych dowodów", a nawet jeśli to proces reklamacyjny jest taki, że sprzedawca/producent na tym etapie jest sędzią we własnej sprawie. Spróbuję z rzecznikiem. 

 

Ewentualnie mógłbym jeszcze spróbować skontaktować się z Apple w kwestii tego programu naprawczego, żeby się ustosunkowali, czemu słuchawki nie zostały w nim ujęte. 



#33 ali_cja

ali_cja
  • 290 postów

Napisano 17 października 2025 - 14:38

Myślę, że powinieneś najpierw skontaktować się z rzecznikiem. Być może on nie będzie chciał podjąć się interwencji i wtedy, gdy będziesz zdeterminowany, możesz podjąć dialog z Apple.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych