Nie przyjęli pisma?
Rękojmia po wymianie na nowy
#26
Napisano 17 października 2025 - 10:23
#27
Napisano 17 października 2025 - 10:39
To bylo w uzasadnieniu jakie dostalem na maila.
#28
Napisano 17 października 2025 - 11:08
Kiedy dostałeś tego e-mail’a i od kogo?
#29
Napisano 17 października 2025 - 11:32
Od serwisu gdzie zlozylem te sluchawki czyli iMad, dzisiaj.
#30
Napisano 17 października 2025 - 11:49
Tyle odpowiedzieli - producent po naprawie zrealizowanej w ramach rękojmi przewiduje 3 miesięczny okres bezpłatnego wsparcia (naprawy lub wymiany urządzenia).
Takiego kuriozum jeszcze nie czytałam; co ma producent do rękojmi? Czyli 3 reklamacja została potraktowana przez producenta jako rękojmia - w 3 roku od zakupu?
#31
Napisano 17 października 2025 - 13:49
Rozważałam wszelkie za i przeciw i przyznaję, że wyczerpały mi się pomysły. Z jednej strony masz rację, z drugiej są trudności i niemożliwość jej wykazania.
Jeżeli serwis przejął na siebie realizację rękojmi/niezgodności z umową (jak sam przyznaje) - to staje się on stroną postępowania? W świetle prawa sprzedawca nie może przenieść ustawowych obowiązków wobec konsumenta na gwaranta (autoryzowany serwis).
iMad jest spółką z o.o z siedzibą w Warszawie, może rzecznik konsumentów zadziała skuteczniej? Jakie jest jego zdanie? Umów się z nim na konsultację i przedstaw swój problem. Może wystąpienie rzecznika nie zostanie zbagatelizowane przez serwis?
#32
Napisano 17 października 2025 - 14:27
Takiego kuriozum jeszcze nie czytałam; co ma producent do rękojmi? Czyli 3 reklamacja została potraktowana przez producenta jako rękojmia - w 3 roku od zakupu?
Też tego nie rozumiem, pomijając, że się nie odnieśli do wielu aspektów pisma.
Rozważałam wszelkie za i przeciw i przyznaję, że wyczerpały mi się pomysły. Z jednej strony masz rację, z drugiej są trudności i niemożliwość jej wykazania.
Jeżeli serwis przejął na siebie realizację rękojmi/niezgodności z umową (jak sam przyznaje) - to staje się on stroną postępowania? W świetle prawa sprzedawca nie może przenieść ustawowych obowiązków wobec konsumenta na gwaranta (autoryzowany serwis).
iMad jest spółką z o.o z siedzibą w Warszawie, może rzecznik konsumentów zadziała skuteczniej? Jakie jest jego zdanie? Umów się z nim na konsultację i przedstaw swój problem. Może wystąpienie rzecznika nie zostanie zbagatelizowane przez serwis?
Ok, w każdym razie dzięki za pomoc. Niestety widzę, że nie ma "twardych dowodów", a nawet jeśli to proces reklamacyjny jest taki, że sprzedawca/producent na tym etapie jest sędzią we własnej sprawie. Spróbuję z rzecznikiem.
Ewentualnie mógłbym jeszcze spróbować skontaktować się z Apple w kwestii tego programu naprawczego, żeby się ustosunkowali, czemu słuchawki nie zostały w nim ujęte.
#33
Napisano 17 października 2025 - 14:38
Myślę, że powinieneś najpierw skontaktować się z rzecznikiem. Być może on nie będzie chciał podjąć się interwencji i wtedy, gdy będziesz zdeterminowany, możesz podjąć dialog z Apple.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych











