Podaje oficjalne info z play jak to ma wyglądać.
Znalezione na oficjalnej stronie play pozdro
TO DZIAŁA NA MMSY I INTERNET
Ale jesli ktoś zainstalował uaktualnienie od operatora to nie ma już możliwości wpisania tych danych..
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 20 czerwca 2012 - 08:53
Podaje oficjalne info z play jak to ma wyglądać.
Znalezione na oficjalnej stronie play pozdro
TO DZIAŁA NA MMSY I INTERNET
Napisano 20 czerwca 2012 - 09:12
Napisano 21 czerwca 2012 - 16:58
A po wyzerowaniu ustawień sieciowych? No nie ma bata, powinno działać. W ogólne/to urządzenie/Operator - masz tam Play 12.1?
Dziwna sprawa - sam mam telefon z Orange. Mimo to wszystko działa bez problemów...
Napisano 23 listopada 2012 - 11:10
Napisano 23 listopada 2012 - 16:20
Witam. Sprawa dotyczy iphone 5. Telefon kupiłem w orange ale zmieniłem sieć na T-mobile. W orange internet telefon i sms/mms chodziły jak należy. zdjąłem simlocka (w salonie orange) włożyłem kartę z t-mobile. Rozmowy chodzą internet chodzi sms chodzi mms nie.. w wiadomości zamiast nadawcy mam link zapoczątkowany jego numerem czyli +48"numer"/type=plmn@mms.project4.pl ... na ekranie początkowym miniaturka zdjęcia sie pojawia jak wchodzę w wiadomości już nic niema ..Zgłupiałem już. Konfiguracji sieci nie mogę nigdzie w prowadzić bo w opcjach tego nie mam na stronie T mobile nie ma w ogóle APPLE w automatycznych konfiguratorach. Czy jest na to jakiś sposób? (wyzerowałem konfiguracje sieci nie pomogło)
Napisano 24 listopada 2012 - 01:08
Napisano 24 listopada 2012 - 09:03
Napisano 24 listopada 2012 - 12:36
Napisano 08 grudnia 2012 - 13:06
Napisano 24 września 2013 - 12:44
Napisano 07 grudnia 2013 - 21:20
Napisano 20 stycznia 2014 - 19:37
Napisano 21 stycznia 2014 - 10:00
Napisano 25 stycznia 2014 - 15:36
Napisano 09 marca 2014 - 13:07
Napisano 30 maja 2014 - 12:48
Napisano 03 czerwca 2014 - 11:13
Napisano 06 sierpnia 2014 - 10:53
Napisano 06 sierpnia 2014 - 10:57
Napisano 06 sierpnia 2014 - 11:39
Napisano 12 sierpnia 2014 - 16:25
Napisano 13 sierpnia 2014 - 13:45
Napisano 18 sierpnia 2014 - 12:14
Napisano 28 stycznia 2018 - 10:09
Witam, mam iPhon 8 Plus, jestem w sieci Plus.
Czy jest jakaś możliwość na włączenie LTE ? W telefonie po włączeniu ,,Głosowe i danych" i zaznaczeniu LTE, mam informację ,,Ta sieć komórkowa nie ma certyfikacji operatora do korzystania z LTE na iPhonie"
Już doczytałam, ze Plus nie ma podpisanej umowy, czyli nic nie mogę zrobić by korzystać z LTE ?
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych