Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPad do użytku domowego


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 posts

Posted 20 July 2024 - 15:42

Hej, 

mam do was pytanie, bo poszukuje iPada do prostego użytku domowego - Youtube, Internet, Netflix, proste gierki, czasami praca biurowa, Zoom itp. 

 

Widzę, że iPad 10 gen jest teraz w cenie ok 1600 zł za nowy i teraz moje pytanie: jak ten iPad będzie mi działał?

 

1. On ma procesor A14, czy to wystarczy do tych prostych zadań?
2. Martwi mnie trochę 64 GB pamięci. Co prawda nie zamierzam tam niczego przetrzymywać poza notatkami, ale ile z tych 64GB zostaje dla użytkownika?
3. Jak wygląda kwestia wyświetlacza? Tam jest IPS ale wg specyfikacji obsługuje HDR i Dolby Vision - czy np. w Netflixie będę mógł odpalać filmy w HDR10/DolbyVision?

 

Nie znam się totalnie na iPadach, dlatego proszę o wyrozumiałość. 

Z góry dzięki


Edited by CryKillerPL, 20 July 2024 - 15:42.

Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#2 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1809 posts

Posted 20 July 2024 - 19:21

Będzie OK, do tego on jest, wydajność ok, do niedawna miałem z A12. 64G to nie wiele, ale da się żyć, bez trudu radziłem sobie z 64. Cena nie do pobicia. Warto kupić nowy. Jednak w odróżnieniu od Air i pro ekran nie jest laminowany, nie ma takiej warstwy przeciwodblaskowej no i jasności. Te HDR nie porażą cię światłem. 



#3 MiL

MiL
  • 1436 posts
  • Płeć:

Posted 22 July 2024 - 09:43

Do takich zastosowań spokojnie wystarczy.



#4 CryKillerPL

CryKillerPL
  • 119 posts

Posted 22 July 2024 - 21:36

Jeszcze jedno pytanie, bo coś zwróciło moja uwagę. Podobno ten iPad działa tylko z pierwsza wersją rysika, a na przykład taki iPad Air 4 działa z drugą wersją. Czy to duża wada?


Apple iPhone 14 Pro Max | Apple Watch Series 9 | Apple AirPods gen. 3


#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24114 posts