Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bootcamp nie działa, nie mogę wrócić do MacOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 melatonina

melatonina
  • 1 postów

Napisano 14 maja 2024 - 16:34

Dzień dobry,

 

kupiliśmy do sklepu dwa poleasingowe iMac z 2015 roku. Żeby móc odłączyć kasę fiskalną zintegrowaną z ComarchOptima postanowiliśmy na jednym zainstalować Windowsa 10 przez boot camp.

 

Win10 działa, ale nie mamy już możliwości powrotu do MacOS. Żadne skróty klawiszowe przy uruchamianiu nie działają, aplikacja boot camp jest niewidoczna. Ściągneliśmy instalator Boot Camp, ale wyskakuje info iż nie jest kompatybilny z tym sprzętem. 

 

Na Apple Software Update wszystko się już ściągnęło. I dupa. Zostaliśmy z windowsem na macu. Bez boot camp. Jest jakiś inny sposób żeby przełączyć się z powrotem na MacoS?

 

 

Jesteśmy z Wrocławia, jeśli znacie jakiś dobry punkt serwisowy będę wdzięczny za sugestie.



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 216 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 maja 2024 - 17:30

Nie ma 'aplikacji bootcamp', jest 'bootcamp assistant'. Bootcamp to tylko nazwa technologii.

 

Tak czy tak, musisz sobie zrobić pendrive z macOS (na tym drugim maku najprościej) i z niego przeinstalować system.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych