Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sonoma 14.4 - spotlight nie przeszukuje kalendarza!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 slavo77

slavo77
  • 26 postów

Napisano 12 marca 2024 - 22:18

cześć... z tego co widzę w sieci i u mnie... spotlight w ogóle nie znajduje moich wydarzeń w kalendarzu..... po prostu go omija..... nie wiem czy jest to błąd systemu?! bo dużo osób tak ma... proszę o pomoc



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 509 postów
  • Płeć:

Napisano 12 marca 2024 - 22:46

U mnie akurat działa. Także jest nadzieja.

Najprostsza rzecz na początek to wykluczenie Macintosh HD z wyników wyszukiwania i skasowanie go z listy wyjątków. Spowoduje to odbudowanie indeksu. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 slavo77

slavo77
  • 26 postów

Napisano 13 marca 2024 - 05:35

robiłem to... nic nie działa....



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 marca 2024 - 11:10

A po co... te wszystkie... kropki? Zacznij, proszę, pisać po polsku.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych