cześć... z tego co widzę w sieci i u mnie... spotlight w ogóle nie znajduje moich wydarzeń w kalendarzu..... po prostu go omija..... nie wiem czy jest to błąd systemu?! bo dużo osób tak ma... proszę o pomoc

Sonoma 14.4 - spotlight nie przeszukuje kalendarza!
#1
Napisano 12 marca 2024 - 22:18
#2
Napisano 12 marca 2024 - 22:46
U mnie akurat działa. Także jest nadzieja.
Najprostsza rzecz na początek to wykluczenie Macintosh HD z wyników wyszukiwania i skasowanie go z listy wyjątków. Spowoduje to odbudowanie indeksu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 13 marca 2024 - 05:35
robiłem to... nic nie działa....
#4
Napisano 13 marca 2024 - 11:10
A po co... te wszystkie... kropki? Zacznij, proszę, pisać po polsku.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych