Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Po instalacji systemu. Komunikat "LEGO SYSTEM A/S"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaśFasola97

JaśFasola97
  • 3 postów

Napisano 12 marca 2024 - 19:38

Trzy lata temu zakupiłem MacBooka A1398 pro zalogowałem się
 na apple id i wszystko było dobrze. Gdy chciałem zainstalować
 system "SONOMA" wyczyściłem dysk i zrobiłem pendrive z instalatorem 
po zainstalowaniu w konfiguracji ukazało mi się "LEGO SYSTEM A/S". 
Próbowałem wrócić do starego systemu "CATALINA" i dalej mam ten komunikat. 
Nie wiem o co chodzi, proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Załączone pliki



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 648 postów
  • Płeć:

Napisano 12 marca 2024 - 20:07

To jest komputer zarządzany przez zewnętrzną organizację. Wygląda na to, że pozyskałeś go z mało wiarygodnego źródła. Sprzedano Ci coś, co nie powinno być sprzedane, albo przed sprzedażą, komputer powinien zostac wyczyszczony przez zarządzającą organizację. Obawiam się, że ciężko będzie Ci cokolwiek z tym zrobić, bo nie liczyłbym za bardzo na pomoc ze strony producenta klocków, któremu, być może, ten sprzęt został skradziony.

Co się wyświetla, jak klikniesz NEXT?
  • cooper69 lubi to

#3 JaśFasola97

JaśFasola97
  • 3 postów

Napisano 13 marca 2024 - 18:58

Witam.

Nie znam historii macbooka, wcześniej system "CATALINA" się uruchamiał i mogłem pracować. Nie wiedziałem o koncie powiązanym z LEGO. Co mogę zrobić, aby uruchomić system "SONOMA", ponieważ nie zrobiłem wceśniej kopii zapasowej "CATALINY"? Bardzo proszę o pomoc.

Załączone pliki



#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 648 postów
  • Płeć:

Napisano 13 marca 2024 - 19:00

Co mogę zrobić, aby uruchomić system "SONOMA", ponieważ nie zrobiłem wceśniej kopii zapasowej "CATALINY"? Bardzo proszę o pomoc.

Dalsza pomoc w tym temacie byłaby jak pomoc w uruchomieniu kradzionego samochodu. Nieznajomość historii niczego nie zmienia. Natomiast, jak widać, czasem szkodzi.



#5 Blue

Blue
  • 538 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 13 marca 2024 - 21:58

https://support.appl...epc0aadd3fe/web

Niestety bardzo często takie zarządzane sprzęty są odsprzedawane zupełnie leganie, ale właściciele zapominają wyrejestrować urządzenie. Jedyny legalny sposób to kontakt ze sprzedawcą, który powinien skontaktować się ze swoim źródłem, który w ciągu paru sekund może zdalnie uwolnić urządzenie. Jakby był sprzęt kradziony to zapewne miałby blokadę, a ten jak widać nie ma. Ale to też gdybanie, nie znamy prawdziwej historii sprzętu. Też kiedyś kupiłem tak maczka, kontakt był bardzo utrudniony, więc blokadę zdjąłem sam, a dopiero po miesiącu sprzedawca odpisał, że udało się wyrejestrować mój sprzęt :) Tak więc warto próbować, jak jest uczciwy to załatwi sprawę.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych