Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Airpods Pro 2 USB-C - czy są oryginalne?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 hasos

hasos
  • 2 164 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 stycznia 2024 - 22:37

Cześć, kupiłem dziś Airpodsy Pro 2 w Media Expert. Po podłączeniu do telefonu mam informację, że gwarancja jest do 31.10.2024 roku.

Skąd ta data? 

Czy to oznacza, że słuchawki mógł ktoś już wcześniej używać albo są nieoryginalne? 

Czy nieoryginalne słuchawki zostałyby podłączone do iphone i do konta icloud?

Zaktualizowały się do wersji 6B34, więc zakładam, że są ok.

Zarejestrowałem je bez problemu na stronie, podając numer seryjny z pudełka (jest zgodny z numerem słuchawek pokazywanym na iphone).

Podałem też właściwą datę zakupu, czyli dzisiejszą, bo pojawił się komunikat, że nie Apple nie może ustalić daty zakupu i mam ją podać.

Na stronie https://getsupport.apple.com/products widnieje iphone oraz słuchawki - słuchawki mają tam już właściwą datę zakupu i gwarancji, ale iphone nadal pokazuje 31.10.2024.

 

Czy te wszystkie rzeczy mógłbym zrobić, gdyby słuchawki były nieoryginalne?

Jak mogę jeszcze sprawdzić ich oryginalność?

 

Na iphonie słuchawki są rozpoznawane pod nazwą Air Pods Pro  - bez dopisku 2 gen. czy coś w tym stylu. Tak ma być?

Etui jest oczywiście na USB C.

Otrzymałem też 6 miesięcy Apple Music.


Użytkownik hasos edytował ten post 02 stycznia 2024 - 22:43


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 515 postów
  • Płeć:

Napisano 02 stycznia 2024 - 23:52

Skoro lecą po iCloud, to są oryginalne. Na telefonie odświeżenie informacji o gwarancji może zająć chwilę, nie przywiązywałbym się do tego za bardzo. W ustawieniach Bluetooth możesz podejrzeć informacje o modelu. Jak wpiszesz w Google, to Ci wyjdzie, którą generację masz.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 hasos

hasos
  • 2 164 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 stycznia 2024 - 06:29

Skoro lecą po iCloud, to są oryginalne. Na telefonie odświeżenie informacji o gwarancji może zająć chwilę, nie przywiązywałbym się do tego za bardzo. W ustawieniach Bluetooth możesz podejrzeć informacje o modelu. Jak wpiszesz w Google, to Ci wyjdzie, którą generację masz.


Dzięki za odpowiedź.
Wychodzi, że to model 2 gen.
A gdzie w Icloud powinny się pojawić słuchawki jako sparowane z moim kontem?
Pytam, bo np. opcja find my znajduje słuchawki, ale nie widzę słuchawek w urządzeniach, gdy loguję się na stronie Apple Id.

#4 Regiss

Regiss
  • 2 895 postów
  • SkądRadom

Napisano 03 stycznia 2024 - 08:23

Tak ma być. W urządzeniach w zakładce icloud słuchawek nie widać. Są w aplikacji Znajdź widoczne. 


iPhone 15 Pro


#5 hasos

hasos
  • 2 164 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 stycznia 2024 - 11:20

Tak ma być. W urządzeniach w zakładce icloud słuchawek nie widać. Są w aplikacji Znajdź widoczne.


Dzięki. Czyli wygląda na to, że wszystko ok.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych