Cześć, kupiłem dziś Airpodsy Pro 2 w Media Expert. Po podłączeniu do telefonu mam informację, że gwarancja jest do 31.10.2024 roku.
Skąd ta data?
Czy to oznacza, że słuchawki mógł ktoś już wcześniej używać albo są nieoryginalne?
Czy nieoryginalne słuchawki zostałyby podłączone do iphone i do konta icloud?
Zaktualizowały się do wersji 6B34, więc zakładam, że są ok.
Zarejestrowałem je bez problemu na stronie, podając numer seryjny z pudełka (jest zgodny z numerem słuchawek pokazywanym na iphone).
Podałem też właściwą datę zakupu, czyli dzisiejszą, bo pojawił się komunikat, że nie Apple nie może ustalić daty zakupu i mam ją podać.
Na stronie https://getsupport.apple.com/products widnieje iphone oraz słuchawki - słuchawki mają tam już właściwą datę zakupu i gwarancji, ale iphone nadal pokazuje 31.10.2024.
Czy te wszystkie rzeczy mógłbym zrobić, gdyby słuchawki były nieoryginalne?
Jak mogę jeszcze sprawdzić ich oryginalność?
Na iphonie słuchawki są rozpoznawane pod nazwą Air Pods Pro - bez dopisku 2 gen. czy coś w tym stylu. Tak ma być?
Etui jest oczywiście na USB C.
Otrzymałem też 6 miesięcy Apple Music.
Edited by hasos, 02 January 2024 - 22:43.