Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nie działa WiFi w pociągu


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 masseur

masseur
  • 56 posts

Posted 03 December 2023 - 09:42

Cześć. Właśnie jadę z kolegą pociągiem IC. Kolega ma Samsunga, ja iPhona. Kolega korzysta normalnie z WiFi, u mnie pokazuje co ikonkę na pasku u góry, mam maksymalny zasięg, ale nie internet nie działa („Brak połączenia z internetem”). Zresetowałem ustawienia sieci i wciąż to samo.
Co może być przyczyną? Dlaczego u mnie nie działa a u kolegi tak

#2 winmaciek

winmaciek
  • 6530 posts
  • Płeć:

Posted 03 December 2023 - 15:03

Generalnie czasem zalogowanie się do tego typu sieci może zająć. Ja bym spróbował następujących rzeczy wyłączyć przekazywanie prywatne iCloud (tymczasowo), i po połączeniu z Wi-Fi wejść na stronę captive.apple.com. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users